אחותי הקטנה מחזיקה באקסנט שנת 2008 , הרכב נוסע לפחות נסע עד חצי שנה.
הרכב כרגע בלי טסט והיא רוצה להפטר ממנו ,אך כשהיא פונה לאלו השמים מדבקה לקניית רכב הם בעיקר לועגים לה ,
חלקם רוצים את הרכב בחינם , חלקם רוצים תשלוםמעבור גרירה יותר מעלות הרכב.
האם יש דרך להפטר מהרכב ולקבל תשלום עבורו ?
לא יצא לי להתעסק עם הורדה מהכביש.