Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח על נסיעה בנת"צ - יש מה לעשות?


פוסטים מומלצים

היי,

קיבלתי דו"ח על נסיעה בנת"צ, בדרך בגין בירושלים.

הסיטואציה היא כזו: בכביש אליו נכנסתי, יש נתיב השתלבות קצר מימין שנסגר מהר, לשמאלו נת"צ ולשמאלו הנתיבים ה"רגילים".

כלומר, מאחר והנתיב הימני עומד להיסגר, אין ברירה אלא לעלות על הנת"צ לזמן קצר ואז לעבור לנתיבים משמאלו.

המצלמה צילמה אותי בדיוק ברגע שהייתי על הנת"צ, וראו גם בתמונה שהנתיב משמאלי היה עמוס, כלומר שהייתי צריך להמתין כמה רגעים על מנת לעבור בבטחה.

יש מה לעשות בנושא? יש לי מה לעשות להבא כדי להימנע מסיטואציה כזו? הם ציפו שאשתלב בצורה מסוכנת רק כדי לא להיות שניה אחת יותר על הנת"צ? זה פשוט כל כך מרגיז, בין היתר כי אני סטודנט, חי על חסכונות ואין לי כרגע מקורות הכנסה.

תודה רבה לעוזרים :) 

 

עריכה אחרונה על ידי TaylorSammy
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את הסיטואציה מנתיב המטרונית בחיפה, רק שאצלנו אין מצלמות (לצערי) ורבים מנצלים את המצב לצורך עקיפה מרגיזה מימין.

 

את בגין אני מכיר באופן שטחי ביותר, אבל במצב שתיארת עליך להמתין לפני הכניסה לנתיב ההאצה עד שנפתחת האפשרות להשתלב בלי לעלות על הנת״צ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, sperial כתב:

עליך להמתין לפני הכניסה לנתיב ההאצה עד שנפתחת האפשרות להשתלב בלי לעלות על הנת״צ.

המקום לא מוכר לי, אבל לפי תיאורו אין ברירה אלא לעלת על הנת״צ, הוא מפריד בין הנתיב בו הוא נמצא לזה שהוא צריך להגיע אליו.

לטעון שעליו לחכות ולאפשרות לחצות בזוית כמעט ישרה את הנת״צ זו דרישה הזויה ומסוכנת שנוגדת את כל עקרונות ההשתלבות הבטוחה בכביש, ולא עומדת במבחן האדם הסביר.

אם זה אכן המצב במקום, לדעתי האישית יש להציף את בית המשפט בערעורים.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להמתין לפני הכניסה לנתיב הימני, ואז לחצות (זוית מקובלת, נניח 30 מעלות) ישר לנתיב השני מימין. כך אני נוהג בהקשר של נתיבי המטרונית בדרך ההגנה בחיפה.

כן. אם מישהו מאחור מצפצף צריך לדעת לצפצף על הציפצוף.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מתחיל בלבקש סרטון של העברה ולא תמונה. תמונה לא מוכיחה כלום.

אולי היית באמצע לעבור נתיב בצורה חוקית? אולי היה לך פנצ'ר וסטית הצידה כדי לעצור בשוליים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, sperial כתב:

אם מישהו מאחור מצפצף

הצפצוף הוא לא הבעיה. לדרוש מנהגים לעבור שני נתיבים במכה זה לא בטיחותי. ככה לא מתנהלת תנועה נכונה. צריך לאפשר לנהג המשתלב לנסוע כברת דרך סבירה (כן, זה תלוי בנסיבות העומס והמהירות) על הנת״צ כדי להשתלב בצורה בטוחה. ולאכוף דווקא בנקודה זו, זו זנות לשמה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה המרחק בין קצה נתיב ההשתלבות לבין מיקום המצלמה?

מהו המיקום המדוייק של העברה (לכאורה)?

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור - אני מכיר את זה מהמטרונית. כביש של 70 קמ"ש. בד"כ יש קטע של כמה עשרות מטרים לצורך המעבר. אז, כן, צריך להמתין בנתיב הגישה עד שגם הנת"צ וגם הנתיב הסמוך אליו יתפנו. אבל במצב זה אין קושי לחצות את הנת"צ ולהשתלב בנתיב ה"נכון". לא לשכוח שבנת"צ תנועה דלילה באופן בסיסי, לשם כך הוא נוצר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מספיק מרווח השתלבות והמצלמה לא על הנקודה שבה ההשתלבות נגמרת ממה שאני זוכר (לצערי גוגל STREET לא מעודכן)

קשה לי להאמין שהערעור יתקבל כי הרבה נופלים שם בנת"צ 

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור - הייתי מבקש סרטון.

מעבר לכך - אמא שלי חטפה פעם דו"ח על נת"ץ בירושלים. פנינו לעירייה ואמרנו שמדובר בטעות בתום לב, אשה מבוגרת וכ' וכו' וביטלו את הדוח עם אזהרה שבפעם הבאה לא יבטלו. כדאי לנסות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את המקום, ונוהג בנת”צ (כס"ג).

רוב הנהגים נכנסים לנת”צ מיד כשניתן ללא בדיקה האם יש שם רכבים ומחייבים אותי לבלום. הפרשי המהירות משמעותיים.

מנסים להשתלב בנתיבים הרגילים וקשה כשפקוק, בעיקר בבוקר. ממשיכים על הנתיב. המצלמה מצלמת אותם לאחר הנקודה בה קו קטעים הופך לקווים רצופים. מכונת כסף. מניח כי בימ”ש יוכיח לפות”ש כי יש לו מרחק מספיק להשתלב.

אז מה היה לנו כאן:  נתיב ימני משתלב במהירות 20-30 קמ”ש, נת”צ סמוך במהירות 80 - 100 קמ”ש (מותר 80), ושני נתיבים נוספים במהירות 0-20 קמ”ש.

התכנון, איך לומר, לא משהו.

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • אהבתי 3

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.6.2024 בשעה 19:20, Be roo כתב:

המקום לא מוכר לי, אבל לפי תיאורו אין ברירה אלא לעלת על הנת״צ, הוא מפריד בין הנתיב בו הוא נמצא לזה שהוא צריך להגיע אליו.

לטעון שעליו לחכות ולאפשרות לחצות בזוית כמעט ישרה את הנת״צ זו דרישה הזויה ומסוכנת שנוגדת את כל עקרונות ההשתלבות הבטוחה בכביש, ולא עומדת במבחן האדם הסביר.

אם זה אכן המצב במקום, לדעתי האישית יש להציף את בית המשפט בערעורים.

כן, זה מתאר את הסיטואציה באופן מדויק. במיוחד בבוקר כשממש צפוף בנתיבים הרגילים משמאל. 

אני ניסיתי להגיש ערעור ולהסביר את הסיטואציה, ואם לא יתקבל, כנראה שאבקש להישפט. 

בתאריך 24.6.2024 בשעה 10:15, sperial כתב:

להמתין לפני הכניסה לנתיב הימני, ואז לחצות (זוית מקובלת, נניח 30 מעלות) ישר לנתיב השני מימין. כך אני נוהג בהקשר של נתיבי המטרונית בדרך ההגנה בחיפה.

כן. אם מישהו מאחור מצפצף צריך לדעת לצפצף על הציפצוף.

הבעיה היא שיש עומס בנתיב אליו אני צריך להגיע בסוף, ובטח שגם שדה הראייה שלי לא הכי טוב לאותו נתיב. 

בתאריך 24.6.2024 בשעה 10:47, אלעדית כתב:

איך להמתין לפני הכניסה לנתיב? הנתיב הוא אחרי הפניה.

אפשר תמונה של המקום?

נת"צ כביש בגין (צילום: באדיבות חברת מוריה)

זה מקטע אחר באותו כביש אבל זה מה שמצאתי, ממש אותו עיקרון כמו איפה שהייתי.

אני נכנס לכאן מהעיקול מימין, יכול להישאר על הנתיב הכי ימני לזמן מסוים אבל בסוף הוא נסגר, ואז אני צריך להגיע לאחד משני הנתיבים השמאליים.

בתאריך 24.6.2024 בשעה 11:18, taranta כתב:

הייתי מתחיל בלבקש סרטון של העברה ולא תמונה. תמונה לא מוכיחה כלום.

אולי היית באמצע לעבור נתיב בצורה חוקית? אולי היה לך פנצ'ר וסטית הצידה כדי לעצור בשוליים?

רעיון טוב. אני אבקש זאת. התמונה גם לא מראה שאני מאותת שמאלה, ואולי הסרטון כן. 

ספיציפית בנוגע לפנצ'ר, בטופס הערעור יש אופציה של "תקלה ברכב", מניח שאפשר להוכיח בקלות עם קבלה מהפנצ'ריה וכדומה.

הבעיה היא שהמצלמה במקום קבוע ואולי לא תראה שאני מתחיל לעבור. ממש תלוי בשדה הראייה שלה. מקווה שכן. אם הם היו רוצים לעשות את זה הוגן ולא מסחטת כסף, יכלו להציב שתי מצלמות אחת אחרי השניה כדי להבדיל בין מי שנסע על הנתיב שלא בצדק למי שנעלם ממנו לאחר זמן קצר. 

בתאריך 24.6.2024 בשעה 13:09, kompy כתב:

מה המרחק בין קצה נתיב ההשתלבות לבין מיקום המצלמה?

מהו המיקום המדוייק של העברה (לכאורה)?

 

זו נקודה טובה שלא חשבתי עליה. אני תמיד משתדל, בלי קשר לסיטואציה הזו, להתחיל לעבור נתיב מייד כשאני רואה תמרור שהנתיב עומד להיסגר, ואפילו לפני כן אם אני מכיר את הדרך. זאת על מנת למנוע מצב שאני משתלב ברגע האחרון באופן לא אידיאלי. כנראה שבמקרים כאלו, אני צריך ממש לחכות לרגע האחרון ולהיכנס כשהנתיב שלי ממש נסגר... 

הם לא נתנו לי מיקום מדויק, אפילו מוערך לא - רק כתבו את שם הכביש. אני אנסה לבקש את זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעלה את הדו"ח, עם התמונה ובהשמטת פרטים מזהים/לוחית. 

 

אם לא פספסתי בהסתכלות דרך govmap עם תצ"א מ-2023, יש רק כניסה אחת לאורך המקטע של הנת"צ. כשיש משהו כמו 350 מטר עד לסיום נתיב ההשתלבות (עם 3 חצי הפנייה) ועוד כ-120 מטר לאחר מכן עם סימון חץ על הכביש של השתלבות תנועה מהנת"צ לנתיב הרגיל. ממש שם נראה שיש עמוד שאולי כולל את המצלמה, או שהיא בגשר שילוט כ-60 מטר אחרי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...