Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון להחליף מיני מרכזי ב-4 מזגנים קטנים לחדרי השינה בבית.

 

מאחר ומדובר בחדרי השינה, מרבית פעילות המזגן הינה בשעות הלילה (נניח 8 שעות ברציפות בחודשי הקיץ והחורף ועוד מספר שעות מצומצם במהלך היום).

 

המדובר בחדרים קטנים - 12 מ"ר ומכאן ש-1 כ"ס יהיה די והותר.

 

ההתלבטות הינה בין מזגן רגיל לאינוורטר, כאשר האיונוורטר מציג שיפור של 10% לערך בצריכה (COP קירור 4.2 לעומת 3.9 למזגן רגיל) אבל סובל מתלונות רבות על תקלות.

 

מבחינת מותג - נראה לי שרק תדיראן ואלקטרה באים בחשבון (עם עדיפות לתדיראן).

פורסם

בדירה של ההורים יש באחד החדרים אינוורטר, בשני רגיל, שתיהם תדיראן כלשהו סביב ה9800 BTU.

 

שניהם עובדים בערך 4-5 שנים בלי בעיות.

אינוורטר - שקט יותר, אמור להיות יותר חסכוני.

רגיל - יותר זול לקניה, פלוס לוקח לו פחות זמן לקרר את החדר.

 

צריכת חשמל לא בדקתי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

היופי באינוורטר שלא מדובר באון אוף - קירור עקבי לאורך כל הלילה, בלי הפסקות וקפיצות. בעיני זה יותר חשוב מהצריכה עצמה.

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

מסכים שתיאורטית האינוורטר עדיף בכל פרמטר (ראיתי סקירות שמציגות חסכון של 30-40% ממזגן רגיל מקביל),

אבל שאלת האמינות מטה את הכף נגדו. 

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
פורסם

אנחנו עם 4 תדיראן סוויפט פלוס 14 כבר מעל שנתיים.

מוצר מעולה, כל הארבע עובדים כמו ביום הראשון, מאוד שקטים. לא מפריע לי שהם on/off גם שהמדחס מפסיק לעבוד בלילה, החדר עצמו נשאר קר למשך זמן מספק (כמובן שיהיה תלוי בטמפרטורה שתכוון את המזגן)

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

לי יש מזגן אנורטר אלקטרה. שקט ומקרר חזק.

היה לי מזגן של אלקטרה. אנורטר בן 9 שסיים תחיים שלו.

שחנה שהחליפה מזגנים מרגיל לאנורטר אמרת שירדה צריכת החשמל. מ 750 ל 500 בערך.

חשוב. אנורטר טוב לחימום. למקומות קרים פחות מ7 מעלות. גם מחמם יותר טוב.

אבל אם לוקחים מזגן קטן מידאי. זה שורף תממירים. לחן חשוב לקחת מזגן מתאים לגודל החדר הממוזג.

למשל מזגן שנותן  BTU 10,000 נותן בהתחלה 12,000 BTU. ויורד. 

חנויות לפעמים ממליצים על מזגן קטן. ולחן מתאמץ. יש מזגנים שיש הגנה. ואחרי זמן מה.

מנתקים תמדחס במאמץ יתר. בשביל לשמור על הממרים.

אנשים נוטים לחשוב שאנורטר המדחס עובד כל הזמן. זה לא נכון.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

אם השימוש הוא אך ורק בשעות הלילה, זה כנראה לא משמעותי בצריכת החשמל.

מה שכן חשוב, זה המיקום של היחידה הפנימית (ואני לא מספיק מבין כדי להגיד איפה בדיוק להתקין אותו, אבל תתיעצו).

אם האוויר הולך ישירות לכיוון המיטה והמזגן קרוב זה יוצר סבל בלילה, כי כשהמדחס עובד קופאים, וכשהוא נכבה חם מידי, וככה כל הלילה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

כן. מהמפעל AUX. היום הם  מיצרים להם אצל מאידה.

מה שיצרו פעם עובד שנים. היום כבר לא מיצרים ככה.

מזגן רגיל ON\OFF יחזיק יותר שנים.

אל תשכח שהאלקטרה הישנים יוצרו בישראל. הקטנים מגיעים מסין. רק מי 2.5 כה"ס 

המעבה מיוצר בארץ. אבל כל האלקטרוניקה מגיעה מסין.

דרך הגב. גם המולטים מיוצרים בסין.

 

עוד דבר. בתפוזון. אחת כתבה שהתקינה מזגן אנורטר לסלון.

אבל היה קטן מידאי לחלל. ואחרי חמש שנים גמר תחיים. העצוב שמי שהמליץ על המזגן.

היה נציג מטעם החברה.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

לחדר שינה התקנתי אינוורטר לא בגלל החסכון (זה נראה לי אפסי) בגלל שהוא שומר על טמפרטורה קבועה.

בגלל בעיית האמינות הקשה ועלויות התיקון הלא משתלמות רכשתי טורנדו טופ אינוורטר עם 7 שנות אחריות מלאה.

 

תכלס הוא לא "כזה" שקט. המוכר המליץ לי על אלקטרה שיותר שקט. אבל אורך האחריות הטה את הכף.

 

כרגע מרוצה.

פורסם

אם בסופו של דבר תחליט ללכת על מזגן on/off, ממליץ על תדיראן אלפה פרו 10, יש לו מצב שקט, 7 מהירויות, wifi, ו 5 שנות אחריות. יש לנו משפחה 6 כאלה והוא עושה יופי של עבודה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
בתאריך 8.9.2021 בשעה 22:58, yuval1111 כתב:

אנוורטר שסיים את חייו לאחר 9 שנים?

יש לי שני מזגנים של אלקטרה 3.5 כה"ס בני 27 שעובדים

 

גם אצל סבא וסבתא שלי יש מזגן 3.5 כה"ס של טורנדו שעובד כבר לפחות 20 וקצת שנים.

לפני חצי שנה נשרף לו הלוח בקרה והותקן על ידי אלקטרה לוח חלופי כללי לשלל דגמים (כי מי מייצר חלקי חילוף למזגן כל כך ישן) והוא עדיין עובד כמו גדול.

 

בחדר שינה מותקן אצלי אינוורטר ובסלון רגיל. האינוורטר מאוד נעים בלילה לעומת הרגיל כי הוא מדייק הרבה יותר בטמפרטורה ופחות רועש.

עריכה אחרונה על ידי Shab00
×
×
  • תוכן חדש...