Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, vogel כתב:

כדאי לו להתחיל ללמוד משהו כללי ולחפש את מה זמעניין אותו.

 

אין מה להתחיל ללמוד משהו "כללי". זה בזבוז זמן וכסף.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 40 דקות, vogel כתב:

עם כל הכבוד בעמי אני יושב ורואה סבבי את כל ההייטקיסטים שחיים פאנן עם משכורת ורכב צמוד, ואת שאר האנשים שנוסעים ברכב חבוט ומשכורת ממוצעת ואפילו פחות.

החיים לא תמיד כאלו פאנן והמשכורות הן לא סתם.

המשכורות הגבוהות מגיעות לאנשים שלמדו והתמקצעו.

אנשים לא מרוויחים סתם את הכסף הזה על העיניים היפות שלהם, אלא כי הם מספקים את הסחורה ועובדים, לעיתים גם הרבה שעות.

בא לך לעבוד לפעמים גם 11-12 שעות ביום בלי להיות מתוגמל בשעות נוספות ולעיתים להיות גם זמין בשעות שלא בא לך להיות זמין בהן? כי אם כן יש את זה בהייטק בחלק מהמקומות.

אגב, אני מהנדס תוכנה ואני חי בסדר, אבל אין לי רכב חברה והשכר שלי לא כזה גבוה. אני לא נזקק, אבל גם לא מרוויח 40 אלף ש"ח בחודש.

ועוד משהו - לא בכל חברה משתלם לקחת רכב ולא בכל חברה יש אפשרות בכלל.

  • אהבתי 2

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 3 דקות, vogel כתב:

הגזמת עם היורקים דם, מומזן לבקר באזורים של חברות הייטק ולראות את הטיילת בזמן העבודה והמסעדות המלאות.

אז חלקם עובדים יותר שעות אבל גם מתוגמלים בהתאם.

 

וואלה, בדיוק הייתי שם היום, חוזר לשם מחר, מחרתיים, וכל העתיד הנראה לעין, ואם לא לשם, אז לאזור הייטק אחר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 7 דקות, vogel כתב:

מה שלמדו בתואר לא משתווה למה שלומדים תוך כדי עבודה.

מה שבאמת לומדים בתואר באקדמיה (ומבינים את זה רקאחרי לא מעט שנות עבודה) זה את היכולת לקבל בעיה שאתה לא מכיר ולא נתקלת בה אף פעם ולדעת לנתח אותה, להגיע למידע והידע הנדרש (גם אם אין לך אותו) ולהתגבר עליה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, vogel כתב:

עם כל הכבוד בעמי אני יושב ורואה סבבי את כל ההייטקיסטים שחיים פאנן עם משכורת ורכב צמוד, ואת שאר האנשים שנוסעים ברכב חבוט ומשכורת ממוצעת ואפילו פחות.

אם החיים כל כך שמפניה וורודה וסיגרים (או מסעדות וקורולה בליסינג, לבחירתך) בהייטק , וכולם בפאנן ובטיילת מסעדות כל היום, למה אתה לא שם? כי מה? יש מלא משרות פתוחות, מחפשים עובדים בטירוף, לא מסננים נשים, מזרחים, רוסים, אתיופים, אפילו לא חרדים או ערבים (למעט חברות בטחוניות), למה לא תצטרף לחגיגה?

 

הכי קל להתלונן על ההוא שרק יושב במזגן כל היום ובטח בפייסבוק כל הזמן, מה הוא כבר בכלל עושה. יותר קשה אשכרה לעשות את זה.

  • אהבתי 3

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

 

עבודה בתעשייה ובלואו טק בכלל זה לא רק עובדים כלליים ורוב בעלי המקצוע ודרגי הניהול הנמוכים התחילו כעובדים כלליים (ניתן להגיע גם לדרגים הגבוהים מאוד אבל ככל שעולים זה נדיר יותר) אבל צריך סבלנות ונכונות להשקיע.

זה מאוד תלוי בן אדם.

יש אנשים שמקבלים 7 חושבים שהם שווים 17 נותנים תפוקה של 6 ויש אנשים שמקבלים 7 ובאים להוכיח שהם שווים יותר מזה.

לפני כשעה, Night Driver כתב:

 

בשורה התחתונה לא התעודה עושה את האדם אלא מה שהוא יודע ומה שהוא יכול לתרום.

תעודה מאפשרת להעריך בצורה כזה את סט היכולות שאמורות להיות לבן אדם.

יש הרי סיבה למה התאכזבת ממהנדסי סמי,אם היו באים על תקן עובדים כללים אולי דווקא היית מרוצה.

לפני כשעה, Night Driver כתב:

 

גם התפיסה של לשלם מינימום ולקבל מקסימום לא נכונה היום. כיום עם המיכון והאוטומציה רוב השכר נמצא בהנהלה ולא בעובדים הפשוטים. כשיש לי 15 איש ברצפת הייצור ו 10 בשאר התפקידים אז עוד כמה מאות שקלים לעובד ברצפת הייצור כדי לקבל תמורתם עובד טוב שניתן לסמוך עליו ושיישאר לטווח ארוך זו השקעה טובה.

הכמה מאות מחזירים את עצמם -עובד מרוצה לוקח פחות ימי מחלה.

יש מפעלים שנותנים בונוס חודשי על אי לקיחת ימי מחלה אפילו.

לפני 52 דקות, dorsht כתב:

החיים לא תמיד כאלו פאנן והמשכורות הן לא סתם.

המשכורות הגבוהות מגיעות לאנשים שלמדו והתמקצעו.

אנשים לא מרוויחים סתם את הכסף הזה על העיניים היפות שלהם, אלא כי הם מספקים את הסחורה ועובדים, לעיתים גם הרבה שעות.

השכר גבוה כי יש המון כסף שזורם והתחרות גדולה.

פחות בגלל שכל תכנת שווה היום באיזור ה30 אלף שקל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לסיכום,

אני לא מתבכיין על מר גורלי, לשמחתי למדתי ואני שמח במקום שלי היום.

לדעתי, כמעט כל מי שהגיב על לימודים בשרשור חטא בלימודים. לימודים יקדמו אותו ובמקרה הכי גרוע תמיד אפשר להעלים מהקורות חיים. מכיר אנשים שעברו 3 תארים תוך כדי לימודים כי כל פעם הבינו שהם לא באמת מתחברים לתחום. בסופו של דבר מצאו משהו והתמידו והיום במקום טוב.

אני חושב שהבחור הצעיר לא יקרא את כל מה שכתבנו כי מבחינתו זה אמ;לק אבל חייב לציין שעם שוק העבודה כיום מאוד קשה ללא השכלה.

כמובן הרבה תלוי בשכל של הבחור, בחברה שבה הוא מסתובב והבחירות שיקח בחיים.

מאחל לו רק הצלחה   

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

מה שבאמת לומדים בתואר באקדמיה (ומבינים את זה רקאחרי לא מעט שנות עבודה) זה את היכולת לקבל בעיה שאתה לא מכיר ולא נתקלת בה אף פעם ולדעת לנתח אותה, להגיע למידע והידע הנדרש (גם אם אין לך אותו) ולהתגבר עליה.

אם ככה, הולך להיות לי קל 😉 :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 9 שעות, Potato כתב:

שכל תכנת שווה היום באיזור ה30 אלף שקל.

ממש לא.

מתכנת מתחיל עם תואר מאוניברסיטה נחשבת יכול להרוויח בין 18 אלף ש"ח ל-23 אלף ש"ח. אלו המשכורות שאני מכיר מבוגרים שסיימו בשנה האחרונה, לא מטבלאות שכר.

30 אלף ש"ח אתה יכול לחשוב לבקש אחרי שנתיים או 3 שנים במצב הנוכחי שיש בשוק, בהנחה שאתה שווה את זה כמובן.

במצב טרם הקורונה משכורות כאלו היה אפשר לבקש אולי אחרי 5 שנים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 11 שעות, vadim6385 כתב:

תהיה בטוח שיורקים מספיק דם בשביל להגיע לחיים "פנאן", עם רכב חברה (שמשלמים עליו).

די עם ה"יורקים דם" הזה...

אני יכול לשלוף ברגע 10 מקצועות שעובדים בהם יותר קשה, צריכים כישורים לא פחות גבוהים ומרוויחים הרבה פחות.

הסיבה שמרוויחים הרבה בהייטק היא שזה תחום שזורם בו הרבה כסף וכי הוא (כנראה) מצוי באיזו בועה כרגע, כשכל סטארטאפ מסכן הופך לחד קרן.

המצב ממש מזכיר לי את ימי הבועה העליזים של שנת 2000.

 

דרך אגב, אאל"ט פותח השרשור נעלם ואנחנו עוד מ**נים את השכל על מה הוא יכול או לא יכול לעסוק בו.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 21 דקות, פינדר כתב:

הסיבה שמרוויחים הרבה בהייטק היא שזה תחום שזורם בו הרבה כסף וכי הוא (כנראה) מצוי באיזו בועה כרגע, כשכל סטארטאפ מסכן הופך לחד קרן.

המצב ממש מזכיר לי את ימי הבועה העליזים של שנת 2000.

 

לא רק לך, בדיוק אתמול הייתה כתבה עם משקיע הייטק ותיק מאוד, לדעתו המצב היום דומה ל-2000 ול-2008

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 39 דקות, פינדר כתב:

די עם ה"יורקים דם" הזה...

אני יכול לשלוף ברגע 10 מקצועות שעובדים בהם יותר קשה, צריכים כישורים לא פחות גבוהים ומרוויחים הרבה פחות.

 

אז אל תעבוד בהם, מה אני אגיד לך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 52 דקות, פינדר כתב:

די עם ה"יורקים דם" הזה...

אני יכול לשלוף ברגע 10 מקצועות שעובדים בהם יותר קשה, צריכים כישורים לא פחות גבוהים ומרוויחים הרבה פחות.

 

תראה לי עוד הרבה מקצועות שבהם כדאי מאוד ללמוד 3-4 שנים של תואר עמוס, לעבוד לעיתים גם בשעות לא שעות ושאתה צריך לשמור בהם כל הזמן על הידע שלך עדכני ורלוונטי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, dorsht כתב:

תראה לי עוד הרבה מקצועות שבהם כדאי מאוד ללמוד 3-4 שנים של תואר עמוס, לעבוד לעיתים גם בשעות לא שעות ושאתה צריך לשמור בהם כל הזמן על הידע שלך עדכני ורלוונטי.

עריכת דין,ראיית חשבון,הנדסות למיניהן.

 

אפילו ספר,שיפוצניק, הדרישות של הלקוחות משתנות כל הזמן.

 

כל מי שהלך ללמוד כל הנדסה אחרת יכל להיות תכנת,אין סיבה להפוך את המקצוע למשהו ייחודי.

היום השוק מתגמל את התכנתים בצורה טובה,זה הכל.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...