Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יודע, פעם גם מי שהעז למתוח ביקורת על אלוהים נסקל.

 

היום אם יביא הוכחות ויוכל להצביע על הטעות יש לו סיכוי טוב אבל ברור שזה לא פשוט.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 59 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

וכאן יושב אדם, שאם "לא הלך היום" ויש איזה באג, יש מצב גדול שרוצח לא ייתפס או ישוחרר ע"י בית המשפט, או חלילה יורשע אדם על לא עוול בכפו.

 

לא לדבר על ההשפעה של אירוע כזה על חברה שנשענת באופן כבד על "חזקת אמינות", שתיק אחד כזה, פיספוס אחד כזה שיצביע על חף מפשע כאשם, או יזכה אשם, בהחלט יכול לקחת את אותה חזקת אמינות.

 

אז נכון שזה לא השלכות בזמן אמת, כי אני ב-99.9% מהזמן לא מבצע את התהליך הפורנזי עצמו, אבל זה חתיכת השפעה.

אבל ברמה האישית זה לא אישיו.

אתה לא לוקח את זה על עצמך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עדיין זה תלוי בו.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 14 דקות, SlowRide כתב:

עדיין זה תלוי בו.

 

זה כמו הסיפור הזה שמספרים בטירונות על האפסנאי והטבח שבזכותם צהל קיים

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתה יכול להמשיך להתכחש לזה כמו שאתה מתכחש לדברים אחרים בשרשור הזה, אבל כמה שזכור לי על כל חייל קרבי יש 7 תומכי לחימה\ג'ובניקים.

וכן, לא נראה לי שלוחם גם יכול לעשות בו זמנית את שאר התפקידים שתומכים בו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 32 דקות, Potato כתב:

זה כמו הסיפור הזה שמספרים בטירונות על האפסנאי והטבח שבזכותם צהל קיים

הייתי לוחם בסדיר ובמילואים. טבח טוב שמגיע עם חצי חבית מלאה גחלים לשטח ועושה על האש לכל צוות איפה שהוא פרוס שווה את משקלו בזהב (והוא לא היה רזה). כנ"ל אפסנאי שדואג לך לציוד, חימושניק שדואג שבג'יפ שלך יניע (בכלל לא דבר מובן מאליו) והשקמיסט שמפנק אותך בקולה קרה אחרי שבוע בשטח.

 

לא משנה איפה אתה משרת. אם תמלא את התפקיד שלך באהבה ועם ראש גדול אתה שווה המון.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לומר שבזכותם צה"ל קיים זה מוגזם אבל יש להם השפעה משמעותית על דברים שהם לכאורה לא מעורבים בהם.

בכל מקצוע, לא משנה מה, אם עשית פאשלה מישהו ידפק מזה. ברור שהיקף הנזק משתנה בהתאם למקצוע (כמו הבדיחה על רופאים ואדריכלים - על הטעויות של שניהם מניחים פרחים) אבל אף אחד לא עובד בבועה, כולנו מספקים משהו למישהו אחר.

 

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

לומר שבזכותם צה"ל קיים זה מוגזם אבל יש להם השפעה משמעותית על דברים שהם לכאורה לא מעורבים בהם.

צהל קיים בזכותם ומנצח בזכות הלוחמים. בלעדיהם לא היה צהל ולא היו לוחמים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צהל קיים בזכות כל מי שמשרת בו ולא רק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

אתה יודע, פעם גם מי שהעז למתוח ביקורת על אלוהים נסקל.

 

היום אם יביא הוכחות ויוכל להצביע על הטעות יש לו סיכוי טוב אבל ברור שזה לא פשוט.

 

אין לו יכולת להצביע על טעות.

והעו"ד שלו יותר סביר שיגיד שזה לקוח אשם שטוען לחפות, מאשר חפות באמת.

 

לפני כשעה, Potato כתב:

אבל ברמה האישית זה לא אישיו.

אתה לא לוקח את זה על עצמך.

 

אז על מי? על החוקר הפורנזי שלא יודע בכלל מה אני עושה?

אין לחוקר הפורנזי כלים כדי לדעת שהמידע לא נכון.

 

בגלל זה יש אצלנו מעגלי בדיקות שונים שנועדים לוודא שהמידע אכן נכון ומתאים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 שעות, m3x7r3m3 כתב:

בגלל זה יש אצלנו מעגלי בדיקות שונים שנועדים לוודא שהמידע אכן נכון ומתאים.

וזה ההבדל בינך לבין מנתח, שאין לו קוד רוויו וקיו איי וצריך לקבל החלטות בזמן אמת כשכל האחריות היא עליו.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 10 שעות, Potato כתב:

זה כמו הסיפור הזה שמספרים בטירונות על האפסנאי והטבח שבזכותם צהל קיים

מודע שלא הרגשתי שאני מציל אנשים בתור ג'ובניק אבל אם אתה אומר כנראה שזה נכון

לפני 9 שעות, Night Driver כתב:

טבח טוב שמגיע עם חצי חבית מלאה גחלים לשטח ועושה על האש לכל צוות איפה שהוא פרוס שווה את משקלו בזהב (והוא לא היה רזה).

עם החתוליה שהייתה לי בצבא אני לא כזה בטוח שיש כזה דבר טבח טוב

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 22 דקות, DareDevil כתב:

עם החתוליה שהייתה לי בצבא אני לא כזה בטוח שיש כזה דבר טבח טוב

כשהייתי בשבטה אחד הטבחים ישב בכלא אחרי שנתפס מייבש את הנעליים בתנור עם העוף. לעומת זאת בבקעה ובמילואים היו לנו אחלה טבחים.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 שעות, DareDevil כתב:

עם החתוליה שהייתה לי בצבא אני לא כזה בטוח שיש כזה דבר טבח טוב

בטירונות, הייתה מקהלה שלמה של חמת חתולים ליד החדר אוכל בכל ימות השבוע, למעט ביום שבו היו מגישים לוף.

כל אחד הסיק את המסקנות שלו לגבי זה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני דווקא אהבתי לוף, חבל שלא מייצרים את זה יותר.

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...