Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 25 דקות, Potato כתב:

כל מי שהלך ללמוד כל הנדסה אחרת יכל להיות תכנת,אין סיבה להפוך את המקצוע למשהו ייחודי.

 

לא באמת.

בתחומים מסוימים בתכנות, יהיה ניכר הפער בין מי שלמד מדמ"ח\תוכנה\חשמל (ואולי גם מערכות מידע) לבין מי שלמד תחום אחר בהנדסה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 2 דקות, dorsht כתב:

לא באמת.

בתחומים מסוימים בתכנות, יהיה ניכר הפער בין מי שלמד מדמ"ח\תוכנה\חשמל (ואולי גם מערכות מידע) לבין מי שלמד תחום אחר בהנדסה.

יכול להיות תכנת הכוונה היא ללמוד מדמח ולא הנדסה שלמד.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

 

לא רק לך, בדיוק אתמול הייתה כתבה עם משקיע הייטק ותיק מאוד, לדעתו המצב היום דומה ל-2000 ול-2008

זו בועה שתתפוצץ.

מה שאני לא מבין זה את המשקיעים שלא מסתכלים מה עושים עם הכסף שלהם ואת יזמי הסטרטאפים ששורפים את התקציב והרווח שלהם מהר מידי. הרי משקיע מקבל אחוזים בחברה וככל שהוא שם יותר כסף האחוזים יותר גבוהים.

 

מבחינת העובד השכיר הם צודקים. אם נותנים להם הם צריכים לקחית כל עוד ניתן אבל הם צריכים גם מאוד להיזהר עם התחייבויות לטווח ארוך כי כולם יודעים שזה ייגמר וכשזה ייגמר לא יוכלו לשלם את ההתחייבויות.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

זו בועה שתתפוצץ.

שומע את זה מ2015,ובינתיים הכל רק עולה ועולה.

על מה זה מתבסס?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

על זה שיש עלות מבויימת שמעליה הולכים למיקור חוץ.

כמו שתעשיות שלמות נעלמו מהארץ לחו"ל בגלל עלות עבודה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ב2000 ו 2008 זה התפוצץ?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה לא רק צלחות ומקררים. חברות פותחות מרכזי פיתוח בכל מיני מקומות בעולם ובכל מיני תחומים ברגע שכוח האדם הופך יקר מידי ויחס העלות תועלת נוטה לטובת המהלך בצורה מובהקת.

 

זה לא יחליף את ההנהלה ואת הבכירים אבל את הזוטרים בהחלט כן.

 

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אצלנו לפחות המפתחים הראשונים מחוץ לישראל היו בגלל איזה מפתח מבריק שתפסו שבמקרה גר במדינה אחרת.

הראשונים שאינם בודדים פה ושם מחוץ לישראל היו בגלל מחסור במפתחים בארץ.

 

הרבה יותר קל לקבל החלטה כזו לגבי Code Monkeys כמובן.

לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

ב2000 ו 2008 זה התפוצץ?

 

כמובן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 57 דקות, Potato כתב:

על מה זה מתבסס?

על תחושת בטן של מי שחווה את הבועה ב2000.

על חברות שנסחרות בבורסה במחירים שמנותקים מהרווחים הממשיים שלהן.

על סטארטאפים שמדביקים להם שווי שלא קשור למציאות.

לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

ב2000 ו 2008 זה התפוצץ?

זו שאלה רצינית?

הבועה של 2000 התפוצצה בענק.

ב2008 זו לא היתה בועת הייטק, אלא בועת נדל"ן ואשראי שהפיצוץ שלה גרר את כל המשק למטה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אולי גם על העובדה שחדי קרן אמורים להיות... חדי קרן, פתאום כשיש הרבה חדי קרן, אולי הם כבר לא חדי קרן?

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 שעות, פינדר כתב:

נסה להיות רופא.

 

למה אנשים הולכים למקצוע הזה, בכלל לא ברור לי.

 

10 שנים לימודים ואתה מתחיל עבודה סופר קשה במשכורת פח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 1 דקה, vadim6385 כתב:

למה אנשים הולכים למקצוע הזה, בכלל לא ברור לי.

עניין, אתגר ואם אתה טוב אז גם תהיה עשיר מאוד.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 9 דקות, vadim6385 כתב:

 

למה אנשים הולכים למקצוע הזה, בכלל לא ברור לי.

 

10 שנים לימודים ואתה מתחיל עבודה סופר קשה במשכורת פח.

כי להציל/לשפר חיים של אנשים זו עבודה עם הרבה יותר משמעות מלקשקש עוד כמה שורות קוד לאיזה תאגיד.

לפני 33 דקות, Night Driver כתב:

זה לא רק צלחות ומקררים. חברות פותחות מרכזי פיתוח בכל מיני מקומות בעולם ובכל מיני תחומים ברגע שכוח האדם הופך יקר מידי ויחס העלות תועלת נוטה לטובת המהלך בצורה מובהקת.

איזה חברות?

דווקא פיתוח יש בארץ בהמון תחומים.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 11 דקות, Potato כתב:

איזה חברות?

https://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3773088,00.html

סתם גיגול מהיר וזה מ 2019. היום אני מניח שהתופעה יותר רחבה במח
יוחד אחרי שגילה שעבודה מרחוק זה לא אסון.

לפני 11 דקות, Potato כתב:

דווקא פיתוח יש בארץ בהמון תחומים.

 

ברור שיש וגם ימשיך להיות. רק שחלק לא קטן מזה אלה חברות בינלאומיות שפותחות מרכזי פיתוח בחו"ל שלהן. אותו תהליך עובר ויעבור גם על החברות בארץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...