Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקפיץ ואשמח לעזרה.

התלבטות בין שתי טלוויזיות.

LG 55NANO79
LG 55UP7550

מה המלצתכם?

הUP מהליין החדש וWEBOS 6 והשנייה נאנו דור קודם. עדיין לא הבנתי כמה נאנו הזה אפקטיבי ולא סתם מיתוג.

פורסם

נאנו אפקטיבי

לי יש נאנו מדור אחד לפני (SM8600).

 

את סדרת ה-UP לא יצא לי לראות עדיין בעיניים שלי

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נאנו79 זה לא באמת local dimming, הלדים מהמסגרת מחלקים את המסך ל 8 איזורים ומאירים עמודה שלמה. כאשר יש סצינה חשוכה ועצם בהיר, עמודה ברוחב שמינית מהמסך תואר כולה באופן ניכר לעומת השאר. בקטע מסוים זה אפילו חיסרון. 

ממליץ ללכת לראות את זה בחנויות קודם כל. בנאנו85 ומעלה זה לוקאל דימינג אמיתי

  • אהבתי 1
פורסם

גם אצלי אין לוקאל דימינג.

 

אם היינו מדברים על השוואה בין סמסונג ל-LG אז מילא, אבל בהשוואה בין LG מסדרת הכניסה אבל חדשה יותר, לנאנו שהיא בת שנה, יפתיע אותי (מאוד מאוד!) אם תהיה סיבה כלשהי לקחת את הסדרת כניסה ולא את הנאנו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מצטרף גם למתלבטים ברכישה.

 

1. Sony 65xh8096 

2. LG 65NANO90

 

שימושים רגילים, נטלפיקס, YouTube ואולי קונסולה בעתיד. 

בחנות ראיתי את הסוני( 55 ו-75, 65 לא היה בתצוגה). 

מבחינת צבעים הרשימה אותי יותר מ-NANO90. 

גם מבחינת מחיר הסוני על העליונה. 

דעתכם? 

פורסם

או זו שאלה מעניינת

 

בד"כ המתחרה של ה-NANO90 אצל סוני זה ה-XH90.

נראה שה-LG מנצחת אבל בנקודות. אבל שים לב שכדאי לשנות את ההגדרות תצוגה ולא להשאיר אותן כמו שאתה מקבל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

לדעתי האישית כן, אבל אין כאן איזה סיבה חד משמעית להגיד לך להוציא את הכסף הזה.

ה-LG מנצחת בנקודות, לא נוק אאוט.

 

ראית את שני הדגמים בחנות, אבל שים לב שלמשל איכות התמונה של ה-LG כברירת מחדל נוטה ל"תיאטרליות" מוגזמת (לטעמי האישי לפחות), אבל זה משתפר באופן ממש משמעותי עם כיול נכון.

אבל מצד שני אולי מה שאהבת זה בדיוק ה"תיאטרליות" הזו

מצד שלישי ה-LG הוא כלי שמאפשר לך להתנסות בכיול תמונה שהוא ריאליסטי, ואם לא אהבת אז לחזור לברירת המחדל

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

בתור מישהו עם טלויזיית LG ב-4 שנים אחרונות אני חייב להגיד לך שמבחינת עיבוד תמונה ודיוק בצבעים לא ראיתי יותר טוב מאשר בפנסוניק.

הבעיה הגדולה היא ש

א. אין יבוא מסודר כמו שהיה בזמן שיורוקום הייתה אחראית על המותג. רוב היבוא שמגיע לארץ זה סדרות נמוכות וחלשות ורק בחנויות מתמחות ניתן למצוא את הסדרות הטובות+OLED הבעיה היא שהאחריות ביבוא מקביל לא שווה גרוש לעומת יבואן חזק עם אחריות רצינית - ע"ע ח.י של LG

ב. המחיר גבוה, לעיתים גבוה מאוד ביחס למקבילות אצל LG ואפילו מול סוני 

עצוב מה שקרה למותג הזה בארץ

אין ספק שהייתי קונה OLED של  פנסוניק אלמלא שתי הסיבות הנ"ל. אני עדיין מחזיק בפנסוניק 42 LED שקניתי אי שם בשנת 2011 והיא נותנת תמונה מעולה(בסלון יש לי 65 C9 כך שיש למה להשוות) 

עריכה אחרונה על ידי aviaviavi
פורסם

עד כמה שאני יודע פנסוניק הפכו למותג מדבקה לא?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פלוס נוסף של הסוני על ה-LG זה הסמארט טיוי. בסוני זה אנדרואיד טיוי, ובLG זה מערכת שלהם. היא טובה מאוד, אבל יש כמה דברים - במיוחד שידורי סטרימינג ואפליקציות ספציפיות - שהיא לא תומכת בהם.

פורסם

אני לא יודע כמה זה יתרון, כי מצד אחד יש לך את כל החופש של ANDROID מצד שני אתה מקבל את כל הבאסה של android שזה אפליקציות קורסות/נתקעות, אפליקציות לא תואמות כמו שצריך וכו'

הממשק והשלט ב-LG מעולים

לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

עד כמה שאני יודע פנסוניק הפכו למותג מדבקה לא?

לא שאני יודע, סדרת הOLED שלהם מאוד מוצלחת ומאוד(!) יקרה

פורסם

למשל ב-Rtings לא בוחנים בכלל טלוויזיות של פנסוניק כבר שנים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

עד כמה שאני יודע פנסוניק הפכו למותג מדבקה לא?

 

לא.

הם רק הפסיקו לייצר את הפאנלים בעצמם.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...