Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

הרכב הנ"ל עבר טסט ב-15/07/2020, מדוע רשום שהרישיון בתוקף עד 07/2022? סוחרים מקבלים זמן ארוך יותר?!

מה זה "תאריך בעלות"? האם זה התאריך בו הרכב עבר לבעלות הסוחר? הרי זאת לא נחשבת יד.

 

היום לרכב יש 140,000 ק"מ.

 

תודה על העזרה,

1111111.jpg

פורסם (נערך)

 חסר לך חצי רשיון, שבו מצויין, בין השאר, מתי הרכב עבר מבחן רישוי. עקרונית הרכב יכול כבר לעבור מבחן של 2021, או שהטופס הנוכחי מתאים לתשלום וביצוע המבחן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הנה החלק השני של הרישיון.

כתוב שהוא שלם על חידוש הרישיון, זה לא אומר שהוא עבר טסט.

עכשיו ברור לי למה הרישיון בתוקף עד 2022. 

 

אני הכי סקרן לגבי מה זה "תאריך בעלות"? האם זה התאריך בו הרכב עבר לבעלות הסוחר? הרי זאת לא נחשבת יד.

וגם לגבי הקילומטרז' שרשום שם, זה לא מסתדר לי. 

 

2222222.jpg

עריכה אחרונה על ידי dman86
פורסם (נערך)

אין חותמת תשלום - כלומר הרשיון כבר בשל לתשלום, אבל הקונה המאושר יצטרך לשלם ולגשת למבחן הרישוי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 דקות, sperial כתב:

אין חותמת תשלום - כלומר הרשיון כבר בשל לתשלום, אבל הקונה המאושר יצטרך לשלם ולגשת למבחן הרישוי.

אתה חד עין :-) צודק.

אבל מה לגבי "תאריך בעלות" - מה זה?

 

תודה,

פורסם (נערך)

תאריך בו נרשם הרכב על שם בעליו. אני מניח - אבל לא יודע בוודאות - שמדובר בתאריך הרישום אצל הסוחר. שאל אותו.

 

שים לב שמספר הבעלים הקודמים הוא 01, כלומר המוכר (זה שמסר את הרכב לסוחר) הוא הבעלים השני, הקונה יהיה יד שלישית. הסוחר אינו נספר במניין הידיים.

 

כדי לוודא את הפרטים אולי תבקש את הרשיון שלפני המסירה לסוחר.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 22.5.2021 בשעה 17:45, dorondoron כתב:

בתאריך 15/07/2020 הרכב עבר טסט והבוחן רשם 134,235 ק"מ, אם היום יש 140,000 אז הרכב עבר 5765 ק"מ מהטסט האחרון.

או שהפחיתו ק"מ בלוח שעונים...

 

בתאריך 22.5.2021 בשעה 16:28, dman86 כתב:

אבל מה לגבי "תאריך בעלות" - מה זה?

9/5/21 הסוחר העביר בעלות על שמו.

21/5/21 הלך אדון סוחר אל הדואר והדפיס את הרישיון הזה.

11/7/21 פג תוקף רישיון זה.

11/7/22 תוקף חדש במידה ויעבור טסט.

 

y2_1_01337_20210516220552.jpeg?l=7&c=6&w=1024&h=768

על הרכב - בקטנה

מספר רכב
23-558-70
בעלות נוכחית
חברה
יצרן
טויוטה
דגם
RAV-4
תת דגם
GLI
שנת עלייה לכביש
2009
תוצרת
יפן
מספר שלדה
JTMBE33V80D004034
תאריך טסט אחרון
15-07-2020
תוקף רישיון
11-07-2021
צבע
שחור
אגרת רכב
1,427 ₪

מידע נוסף

  • קוד משרד התחבורה: 413-931
  • הוראת רישום: לא ידוע
  • מידות צמיג קדמי: 225/65R17
  • מידות צמיג אחורי: לא ידוע
  • הספק מרבי: 158 כוחות סוס
  • הנעה: 4X4
  • נפח מנוע: 1,987 סמ"ק
  • סוג מנוע: בנזין
  • גיר: אוטומטי
  • הנעה: רגילה
  • כריות אוויר: 9
  • חלונות חשמל: 4
  • מספר דלתות: 5
  • מרכב: רכב פנאי-שטח
  • חלון שמש: לא
  • בקרת יציבות: כן
  • מערכת ABS: כן
  • הגה כוח: כן
  • גלגלי סגסוגת קלה: לא
  • בקרת סטיה מנתיבים: לא
  • בקרת שיוט אדפטיבית: לא
  • קבוצת זיהום: 15
עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid
  • רעיון טוב! 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם






שים לב שמספר הבעלים הקודמים הוא 01, כלומר המוכר (זה שמסר את הרכב לסוחר) הוא הבעלים השני, הקונה יהיה יד שלישית. הסוחר אינו נספר במניין הידיים.
 

 


אני חושב שזאת טעות ( על סמך מה שידוע לי ומניסיון רכישת רכב מטרייד אין רשמי המוגדר בתור סוחר מורשה ).
ככה זה עובד : הסוחר לא נספר בתור יד נוספת, לכן כאשר הרכב יימכר האלה, ברישיון הרכב החדש (על שם הקונה) עדיין יישאר הרישום 01 בעלים קודמים. הסוחר הוא לא הבעלים הראשון של הרכב, לכן עכשיו לא יכול להיום רשום ברישיון 00 בעלים קודמים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 24.5.2021 בשעה 08:53, vladclar כתב:

אני חושב שזאת טעות ( על סמך מה שידוע לי ומניסיון רכישת רכב מטרייד אין רשמי המוגדר בתור סוחר מורשה ).
ככה זה עובד : הסוחר לא נספר בתור יד נוספת, לכן כאשר הרכב יימכר האלה, ברישיון הרכב החדש (על שם הקונה) עדיין יישאר הרישום 01 בעלים קודמים. הסוחר הוא לא הבעלים הראשון של הרכב, לכן עכשיו לא יכול להיום רשום ברישיון 00 בעלים קודמים.

 

לדעתי הטעות בידך.

ברישיון כעת רשום שמס' הבעלים הקודמים הינו 01 ולכן כאשר הקונה ירכוש את הרכב 

מס' הבעלים הקודמים ישתנה ל-02, דהיינו יד שלישית.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)

שוב, אם הסוחר קונה רכב ממישהו שרשום לו ברישיון הרכב 00 בעלים קודמים, הסוחר לא יכול להיות בעלים ראשון של הרכב, וגם ברישיון על שמו לא יכול להישאר 00 בעלים קודמים. נרשם 01 בעלים קודמים ( כי היו בעלים ) , והרישום הזה נשאר לאחר המכירה מסוחר לבעלים הבא ( כי סוחר מורשה לא מוסיף יד) . 
הרבה פעמים הסוחרים לא מוצאים רשיונות על שמם ממשרד הרישוי/ רשיומט בין קניה למכירה, לכן לא רואים בפועל איך הפרוצדורה הבירוקרטית פועלת.








עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 25.5.2021 בשעה 17:29, Nemesis כתב:

אם הוא רשום על תו סוחר, הבעלים הקודמים עולה כאשר עובר לסוחר ולא עולה שוב כאשר עובר לרוכש החדש למיטב ידיעתי.

 

זהו -שלא.

 

במקרה של רכב יד ראשונה מופיעה ההערה "לרכב היו בעלים קודמים" ועדיין מופיע 00 כי הסוחר לא נחשב יד.

 

בהעברת הבעלות מסוחר לקונה מס' הידיים מתעדכן. ולכן, הקונה יהיה היד השלישית של הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בתאריך 25.5.2021 בשעה 21:29, dorondoron כתב:

 

או שנסעו ברברס

או שהפחיתו ק"מ בלוח שעונים...

 

לא הבנתי למה רשמתם את זה? על סמך מה?

 

ואני, הקונה, אהיה היד השלישית

×
×
  • תוכן חדש...