Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היום שוב פעם יצרתי קשר עם צ׳מפיון מוטורס. אין להם טיגואן בגרסא 2.0 למכירה עכשיו ואין צפי אפילו...מספרים שלא בטוח שזה בכלל יגיע לארץ השנה. אוליי זה טריק שיווקי כדי שיייקנו את מה שיש. מספרים איזה שטות על בעייה של צ'יפים שקרתה בגלל קורונה...לדעתי שטויות במיץ. 

 

דגם לייף פלוס, 1.5, עם גג רגיל עולה 200,000 שח. מחר אעשה נסיעת מבחן.. מקווה שלא התאכזב, כי מאוד אהבתי את הרכב מבחינת איכות ואבזור. יש בו הכלללל אפילו מעבר. חוץ ממנוע.

חייב לעשות trade off.

 

לי היום יש נירו, לכן לדעתי ההרגשה הזו של תחילת הנסיעה בהיברידי היא כמובן שונה ממנוע בנזין. היברידי הרבה יותר מהיר בתחילת הנסיעה. אין מה לצפות אותו דבר מבנזין 

עריכה אחרונה על ידי Demon-Resident
פורסם
לפני 1 דקה, Demon-Resident כתב:

היום שוב פעם יצרתי קשר עם צ׳מפיון מוטורס. אין להם טיגואן בגרסא 2.0 למכירה עכשיו ואין צפי אפילו...מספרים שלא בטוח שזה בכלל יגיע לארץ השנה. אוליי זה טריק שיווקי כדי שיייקנו את מה שיש. מספרים איזה שטות על בעייה שצ'יפים שקראה בכלל קורונה...לדעתי שטויות במיץ. 

 

דגם לייף פלוס, 1.5, עם גג רגיל עולה 200,000 שח. מחר אעשה נסיעת מבחן.. מקווה שלא התאכזב, כי מעוד אהבתי את הרכב מבחינת איכות ואבזור. יש בו הכלללל אפילו מעבר. חוץ ממנוע.

חייב לעשות trade off.

 

לי היום יש נירו, לכן לדעתי ההרגשה הזו של תחילת הנסיעה בהיברידי היא כמובן שונה ממנוע בנזין. היברידי הרבה יותר מהיר בתחילת הנסיעה. אין מה לצפות אותו דבר מבנזין 

סיפור הציפים הוא אמיתי , מתברר. יש מחסור עולמי בסמי-קונדקטורים.

 

זה מוביל לירידה בכמויות ייצור בחלק מהחברות , פגיעה באספקה, ויכול להיות שגם יתורגם לעליית מחירים מי יודע 

פורסם
לפני 12 דקות, Demon-Resident כתב:

היום שוב פעם יצרתי קשר עם צ׳מפיון מוטורס. אין להם טיגואן בגרסא 2.0 למכירה עכשיו ואין צפי אפילו...מספרים שלא בטוח שזה בכלל יגיע לארץ השנה. אוליי זה טריק שיווקי כדי שיייקנו את מה שיש. מספרים איזה שטות על בעייה של צ'יפים שקרתה בגלל קורונה...לדעתי שטויות במיץ. 

 

דגם לייף פלוס, 1.5, עם גג רגיל עולה 200,000 שח. מחר אעשה נסיעת מבחן.. מקווה שלא התאכזב, כי מאוד אהבתי את הרכב מבחינת איכות ואבזור. יש בו הכלללל אפילו מעבר. חוץ ממנוע.

חייב לעשות trade off.

 

הנושא של צ'יפים נידון כאן בפורום, 
מוזמן להתעדכן:

 

בהצלחה בנסיעת המבחן. :-)

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
לפני כשעה, Demon-Resident כתב:

היום שוב פעם יצרתי קשר עם צ׳מפיון מוטורס. אין להם טיגואן בגרסא 2.0 למכירה עכשיו ואין צפי אפילו...מספרים שלא בטוח שזה בכלל יגיע לארץ השנה. אוליי זה טריק שיווקי כדי שיייקנו את מה שיש. מספרים איזה שטות על בעייה של צ'יפים שקרתה בגלל קורונה...לדעתי שטויות במיץ. 

 

דגם לייף פלוס, 1.5, עם גג רגיל עולה 200,000 שח. מחר אעשה נסיעת מבחן.. מקווה שלא התאכזב, כי מאוד אהבתי את הרכב מבחינת איכות ואבזור. יש בו הכלללל אפילו מעבר. חוץ ממנוע.

חייב לעשות trade off.

 

לי היום יש נירו, לכן לדעתי ההרגשה הזו של תחילת הנסיעה בהיברידי היא כמובן שונה ממנוע בנזין. היברידי הרבה יותר מהיר בתחילת הנסיעה. אין מה לצפות אותו דבר מבנזין 

דוד שלי בדיוק היום אסף את הטיגואן שלו מהסוכנות ברמת לייף פלוס, אמר לי שהוא נהנה מכל רגע ושחשבו ברכב הזה על כל דבר אפשרי מבחינת איכות החומרים וירדו לכל הפרטים הקטנים ביותר.

 

 

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
לפני 35 דקות, Jeka88 כתב:

דוד שלי בדיוק היום אסף את הטיגואן שלו מהסוכנות ברמת לייף פלוס, אמר לי שהוא נהנה מכל רגע ושחשבו ברכב הזה על כל דבר אפשרי מבחינת איכות החומרים וירדו לכל הפרטים הקטנים ביותר.

 

מה דעתו על מנוע 1.5?

זה מצחיק כי המנוע הזה מתגלגל בין כל רכבים של הקבוצה - Q2, Q3, Tiguan, Karoq... רק שטיגואן וq3, משום מה מאוד כבדים. אותו מנוע לכולם אבל הרכב כבד ב200קג מq2 ומ karoq.

א י גם שמעתי שאפשר לעשות "שדרוג" לתכנת המנוע.. לא בטוח שזה טוב אבל הרבה בחול עושים את זה...

 

פורסם

המנוע הזה אפילו נמצא על רכבים קטנים יחסית בקונצרן (סופר מיני וסופר מיני מוגבהות) כמו קאמיק, ארונה, איביזה ויהיה זמין גם בפאביה החדשה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בנסיעת המבחן שאני עשיתי בזמנו (1.5 LIFE+) ההרגשה היתה שהרכב משייט מעולה, ועושה כל מה שצריך ממנו כ-SUV סטנדרטי,

אם מצרפים לזה רמת גימור גבוהה וחומרים טובים בגרסה הזו, אז נהנים משילוב מצויין של סביבת נהג טובה ונוחה ברכב גבוה ונינוח ושקט,

אבל (וזה אבל גדול),

בשניה שרוצים לעלות משהו תלול יותר בקצב טוב
(במקרה שלי "דרך הים" בחיפה, באותה המידה יכולה להיות העליה מיקנעם לכיוון בת שלמה או העלייה לירושלים..), 
פה המנוע מראה ש-1.5 ליטר על סביב 2 טון זה לא פייר,

הרכב ייסע, ומהר יחסית, אבל המנוע יתאמץ, ולהגיע לקצב הרצוי, כמו גם לשמור עליו - זו משימה שלא בטוח המנוע יתלהב להשתתף בה;

זו בדיוק הסיבה שחיכיתי לא מעט חודשים (בינתיים אני 7 חודשים בלי רכב ויעברו עוד חודשיים בערך עד ששלי יגיע) כדי להזמין את גרסת 2 הליטר.

כל מה שנכתב מעלי נכון,
הייבוא לא סדיר, כל מה שיש ב-2 ליטר (לא תוספות כמו גג פנורמי, שלשם אני בכלל לא נכנס) פשוט עף תוך דקות,

לכן אמרו מה שאמרו בצ'מפיון והרכב לא מופיע בגרסה הזו באתר שלהם.

הם פותחים מדי שבוע יחידות בודדות לכל הארץ להזמנה והן עפות בדקה,
איש המכירות שעזר לי היה צריך אישור מיוחד ממנהל המכירות הארצי כדי לשריין לי את הרכב (אחד משניים או שלושה שיגיעו לכאן בחודשים הקרובים, כשאחד כבר היה מכור).
לא חושב שהטיגואן 2 ליטר הוא כזה "מטורף" וכל כך "נדיר" שצריך להילחם עליו ככה, 
אולי זה המחסור בצ'יפים, אולי המחסור במלאים לישראל, אין לדעת, 
מה שכן, בעיני, מי שמחפש רכב חזק יותר, מבחינת המחירים של אופציות 2 ליטר אחרות בקונצרן, הטיגואן במקום ששווה לשקול אותו ברצינות.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

בשניה שרוצים לעלות משהו תלול יותר בקצב טוב
(במקרה שלי "דרך הים" בחיפה, באותה המידה יכולה להיות העליה מיקנעם לכיוון בת שלמה או העלייה לירושלים..), 
פה המנוע מראה ש-1.5 ליטר על סביב 2 טון זה לא פייר.

 

בכל מקרה זה ממש לא הרכב שישתף פעולה ,לשיוט נעים הוא בהחלט מתאים,פניות מהירות או בכלל כל סוג של הנאה,זה לא הרכב ,גם יחסית ל SUV's אחרים.

פורסם (נערך)

היום עשיתי נסיעת מבחן על 1.5. ציפיתי למשהו הרבה יותר גרוע - הופתעתי ממש לטובה. תראו, לא היה לי בחיים רכב עם מנוע חזק, אבל עברתי מniro ולא הרגשתי שום שינוי בזריזות. ואני מניח שכולם מבינים שהיברידי נותן כוח בתחילת הנסיעה משמעותית לעומת בנזין. 

טיגואן - רכב זריז כאשר אתה נמצא במהירות של מעל 40 קמש. מגיב טוב, כל האבזור ממש במקום. כיסא נהג חשמלי שזז לכניסה ויציאה נוחה לפני ואחרי נסיעה - זה מדהים. 

התחלה של נסיעה - כן, יש הרגשה שאתה רוצה ללחוץ עוד קצת על הדוושה. אבל - מה הבעיה - תלחץ וזהו. אני לא ממהר להיות הראשון ברמזור אדום. 

 

העניין הוא שהבדל בין 1.5 ל2.0 הוא תוספת של עוד 20,000 שח למחיר הרכב, עוד 1000 שח על טסט כל שנה,  עוד 2000 שח על איתורן פסיבי, עוד איזה 1500 שח תוספת על ביטוח, עוד הוצאות יותר על צריכת דלק...טיפולים עוד יותר יקרים...

כשאני מסתכל על כל התוספות האלו ועל הבדל בין הרגשת הנסיעה - לא בטוח שזה שווה את ההשקעה המיותרת. 

לא יודע לגבי עליות וירידות בחיפה או ירושליים, אבל אני אישית פחות מגיע למקומות האלו, ואפילו אם כן - לא נוראה פעם פעמיים לאמץ קצת את המנוע. 

אוליי מי שכל הזמן באיזורים אלו - חשוב לו המנוע שיהיה היותר חזק - זה אני מבין. 

פשוט זה או 197,000 שח רכב פגז עם מנוע 1.5, או 225,000 עם מנוע 2.0... מחיר של 225 והתוספות על הכל מסביב - זה מרגיש לי קצת מוגזם... מקרב אותך לרכבי יוקרה אמיתיים. זה בדיוק המקום שצריך לדעתי לעצור את עצמך, אחרת אין לזה סוף. 

עריכה אחרונה על ידי Demon-Resident
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מסכים איתך, בסכ״ה זה לא רכב ספורט מהנה, אנשים מחפשים רכב נוח ומאובזר שיקח אותם הביתה ופולקסווגן לא פראיירים בכל הנוגע למנועים טובים ויעילים. אין לי ספק גם מבלי לנסות שהמנוע 1.5 יספיק לצרכים של 99% מהקהל שמחפש רכב כזה ויש לי תחושה שגם בעולם זה מה שרוב קהל הלקוחות בוחר לרכוש כי פשוט אין להם צורך ביותר מרכב כזה. אם התלהבת מהנסיעה אז לך על זה ותתחדש.

פורסם

גם הטיגואן 2.0 הוא סוג של שנמוך אחרי שנסעת על אחד עם מנוע V6.
עריכה: זה היה טוארג. המנועים הכיפיים האלה כבר נחלת העבר.
נשאר רק השם והלוק




פורסם

לא יצא לי לנסוע על הטיגואן, אבל אם ניקח השוואה דומה מVAG, אז התנסתי על יטי 1.2tsi ועל איביזה עם מנוע זהה.

אין ספק שהאיביזה מרגישה הרבה יותר זריזה והמנוע מרגיש הרבה יותר מתאים.

אבל, אין שום תחושה של חוסר כוח ען המנוע הזה ביטי. אולי צריך ללחוץ טיפה יותר ואולי הטורים יהיו יותר גבוהים, אבל המנוע סיפק את העבודה מעל ומעבר.

אני גר באזור עם הרבה עליות והיטי עלה את כולן בקלילות.

היטי דרך אגב הוחלף בקארוק 1.5 וההבדל בקושי מורגש על אותו תוואי נהיגה.

פורסם (נערך)

כן.. 

על קארוק זה אותו מנוע 1.5. לא יודע האם בקארוק גיר זהה לטיגואן - 7 הילוכים DSG רטוב. 

אבל מה שחשוב לשים לב שקארוק 160 ק''ג יותר קל מטיגואן. 

כך או אחרת, 1.5 זה ברור שייתנהג פחות חזק מ2.0. אבל בכל מקרה אם VW הוציאו את הרכב עם מנוע כזה כנראה שהוא מספק את רוב הלקוחות. 

כמובן, מקומות שיש בעיה עם כבישים, או שיש שלג וצריך 4x4 או שיש נסיעות בכבישים צרים שכל הזמן צריך לעשות עקיפות עם תאוצה - שם צריך 2.0.

בארץ נדירים הכבישים וכמובן שאין שלג ))

עריכה אחרונה על ידי Demon-Resident
פורסם

הקארוק גם הושק עם מנוע ליטר ועד כמה שזכור לי פה באתר הוגדר כעדיף על פני ה1.5.

בקארוק זה גיר יבש אגב.

נראה שסך הכל אהבת את הרכב ואני חושב שה1.5 יספק אותך. במקסימום ואם אכן מדובר בגיר רטוב, תעשה לו תוכנה.

×
×
  • תוכן חדש...