Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת SUV חדש - רשמים מהשטח (מתעדכן)


80s ghost
שימו לב! השרשור הזה בן 1044 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ממליץ לך ללכת על הרמת גימור האמצעית {מתוך ה-3} ,ACTIVE PACK,תוספת יחסית קטנה של 3000ש"ח ,אבל כולל את מערכות הבטיחות במלואן,זה יעזור לך מבחינת ביקוש שתרצה למכור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, 80s ghost כתב:

תודה רבה. 

לפעמים יותר מדי מידע הופך למזיק.

 

הוחלט על הפגו 1.6 בגרסת active pack , אחרי וטו של יתר בני המשפחה בנושא אחזקת פולקסווגן נוסף. 

 

בהצלחה לכולנו :)

בחירה מצויינת

  • אהבתי 1

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.5.2021 בשעה 19:45, evc כתב:

קודם כל מפתיע שיש עדיין אנשים שמעדיפים ג'יפונים שימושיים על פני טסלה מודל 3 סדאן שמאיצה כמו רקטה של החמאס אבל מיורטת על ידי פקקי ישראל שזה יותר גרוע ממערכת כיפת ברזל 😅

 

אבל בתכלס למרות שהג'יפונים הללו הם קניה הרבה יותר נכונה למשפחות מהמודל 3, הטכנולוגיה שלהם פשוט מגוכחת וצריכה להיזרק לפח ההיסטוריה. אני באופן אישי לא מסוגל לקנות רכבים כאלה ומעדיף לחכות לג'יפונים חשמליים.

 

לגופו של עניין הדעה שלי עליהם היא כזאת:

 

הראב 4- הבחירה הראשונה- אי אפשר לטעות, בכל מדד הוא בסדר גמור עד טוב מאד,  לא מפשל בכלום. קניה בטוחה גם אם יקרה יותר.

 

אחריו הטוסון- הרכב המודרני בחבורה ורואים ומרגישים את זה.

 

אחריו האטקה- פנים מיושן (מאז שייצרו אותו, אז עכשיו בכלל). חוץ מזה הוא בסדר גמור ובלי חסרונות מהותיים.

 

הטיגואן- מיושן,  נראה כמו לאדה משופרת בפנים ובחוץ ובלי שום ביקוש- מי רוכש אותו בכלל? למרות שבתכלס הוא בסדר גמור כבר בגירסת הבסיס- חוץ ממסך מולטימדיה נמוך מדי- עדות לתכנון המיושן (אבל מנוע ה- 1.5 מצויין- אין שום צורך במנוע 2 ליטר והנעה כפולה שמוסיפה משקל וסיבוך מכני ומחיר מנופח, גירסה שגם בולעת דלק).

 

ה- 3008- צפוף, הגה גימיק זוועתי.

 

הסובארו- טרקטור- שילוב מנוע וגיר שמרני שאבד עליהם הכלח.

 

הסיטרואן c5- מרגישה כמו קקטוס- חומרי פנים פשוטים.

 

מקווה שעזרתי 😀

 

 

 

 

 

רק נתון קטן הטרקטור של הסובארו אכן עובר כמו טרקטור כמעט בכל מקום, ומציג יכולת שטח שכל השאר יכולים רק לחלום עליה,
מרווחת למדי ולמי שנותה מידי פעם לרדת לשבילים הבחירה האולטמטיבית.

דרך אגב גם סחירות מצויינת.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.5.2021 בשעה 19:45, evc כתב:

קודם כל מפתיע שיש עדיין אנשים שמעדיפים ג'יפונים שימושיים על פני טסלה מודל 3 סדאן שמאיצה כמו רקטה של החמאס אבל מיורטת על ידי פקקי ישראל שזה יותר גרוע ממערכת כיפת ברזל 😅

 

אבל בתכלס למרות שהג'יפונים הללו הם קניה הרבה יותר נכונה למשפחות מהמודל 3, הטכנולוגיה שלהם פשוט מגוכחת וצריכה להיזרק לפח ההיסטוריה. אני באופן אישי לא מסוגל לקנות רכבים כאלה ומעדיף לחכות לג'יפונים חשמליים.

 

לגופו של עניין הדעה שלי עליהם היא כזאת:

 

הראב 4- הבחירה הראשונה- אי אפשר לטעות, בכל מדד הוא בסדר גמור עד טוב מאד,  לא מפשל בכלום. קניה בטוחה גם אם יקרה יותר.

 

אחריו הטוסון- הרכב המודרני בחבורה ורואים ומרגישים את זה.

 

אחריו האטקה- פנים מיושן (מאז שייצרו אותו, אז עכשיו בכלל). חוץ מזה הוא בסדר גמור ובלי חסרונות מהותיים.

 

הטיגואן- מיושן,  נראה כמו לאדה משופרת בפנים ובחוץ ובלי שום ביקוש- מי רוכש אותו בכלל? למרות שבתכלס הוא בסדר גמור כבר בגירסת הבסיס- חוץ ממסך מולטימדיה נמוך מדי- עדות לתכנון המיושן (אבל מנוע ה- 1.5 מצויין- אין שום צורך במנוע 2 ליטר והנעה כפולה שמוסיפה משקל וסיבוך מכני ומחיר מנופח, גירסה שגם בולעת דלק).

 

ה- 3008- צפוף, הגה גימיק זוועתי.

 

הסובארו- טרקטור- שילוב מנוע וגיר שמרני שאבד עליהם הכלח.

 

הסיטרואן c5- מרגישה כמו קקטוס- חומרי פנים פשוטים.

 

מקווה שעזרתי 😀

 

 

 

 

 

הדבר היחיד שיש להעיר על התגובה מעלה היא שהיא פשוט לא מחוברת למציאות בשטח.

 

 

  • רעיון טוב! 4

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.5.2021 בשעה 19:45, evc כתב:

קודם כל מפתיע שיש עדיין אנשים שמעדיפים ג'יפונים שימושיים על פני טסלה מודל 3 סדאן שמאיצה כמו רקטה של החמאס אבל מיורטת על ידי פקקי ישראל שזה יותר גרוע ממערכת כיפת ברזל 😅

 

אבל בתכלס למרות שהג'יפונים הללו הם קניה הרבה יותר נכונה למשפחות מהמודל 3, הטכנולוגיה שלהם פשוט מגוכחת וצריכה להיזרק לפח ההיסטוריה. אני באופן אישי לא מסוגל לקנות רכבים כאלה ומעדיף לחכות לג'יפונים חשמליים.

 

לגופו של עניין הדעה שלי עליהם היא כזאת:

 

הראב 4- הבחירה הראשונה- אי אפשר לטעות, בכל מדד הוא בסדר גמור עד טוב מאד,  לא מפשל בכלום. קניה בטוחה גם אם יקרה יותר.

 

אחריו הטוסון- הרכב המודרני בחבורה ורואים ומרגישים את זה.

 

אחריו האטקה- פנים מיושן (מאז שייצרו אותו, אז עכשיו בכלל). חוץ מזה הוא בסדר גמור ובלי חסרונות מהותיים.

 

הטיגואן- מיושן,  נראה כמו לאדה משופרת בפנים ובחוץ ובלי שום ביקוש- מי רוכש אותו בכלל? למרות שבתכלס הוא בסדר גמור כבר בגירסת הבסיס- חוץ ממסך מולטימדיה נמוך מדי- עדות לתכנון המיושן (אבל מנוע ה- 1.5 מצויין- אין שום צורך במנוע 2 ליטר והנעה כפולה שמוסיפה משקל וסיבוך מכני ומחיר מנופח, גירסה שגם בולעת דלק).

 

ה- 3008- צפוף, הגה גימיק זוועתי.

 

הסובארו- טרקטור- שילוב מנוע וגיר שמרני שאבד עליהם הכלח.

 

הסיטרואן c5- מרגישה כמו קקטוס- חומרי פנים פשוטים.

 

מקווה שעזרתי 😀

 

 

 

 

 

 

כמה שטויות בהודעה אחת, יכול להיות שנשבר שיא הפורום.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.5.2021 בשעה 21:18, ronrcz כתב:

ממליץ לך ללכת על הרמת גימור האמצעית {מתוך ה-3} ,ACTIVE PACK,תוספת יחסית קטנה של 3000ש"ח ,אבל כולל את מערכות הבטיחות במלואן,זה יעזור לך מבחינת ביקוש שתרצה למכור.

כמעט.

עדיין מחסירה ניטור שטח מת והחלפה אוטומטית של עוצמת התאורה.

האם זה מצדיק עוד 20 אלף ש"ח בערך? (נכון שמקבלים עוד אבזור בנוסף)

לא בטוח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסובארו - מה לגבי הסיפור שהיה עם הגיר שלהם:

https://subaru.co.il/53788/

 

האם יש חשש שהגיר יילך לפני/אחרי 100 אלף ק"מ? אם מדובר באותו דגם של גיר רציף, היות וההסדר הוא עד 2018, זה לא סיכון לרכוש רכב כזה כעת?

 

לגבי הסיטרואן C5 איירקרוס, מישהו מכיר סוגיה ספציפית למה לא כדאי ללכת לכיוון הזה, או שהסטיגמה של סיטרואן הוא רק סטיגמה? האוטו כמו הסובארו הוא גם אחריות 5 שנים או 100K שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק. בסיטרואן האחריות היא מפגוש לפגוש. בסובארו היא רק 3 שנים + שנתיים על חלקי ליבה.
דווקא הגיר היפני שיש בסיטרואן C5 אחד האמינים שיש היום .






שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שניהם מגלים אמינות לא רעה בכלל (וכפי שציינו כאן תמיד יש רכבים יוצאים מהכלל),
חבר מחזיק פורסטר בת שנתיים שנסעה לא מעט ומרוצה, ועוד אחד קיבל לפני חצי שנה בערך את הפורסטר שלו ומרוצה עד הגג (גם נוסע הרבה),
מהצד השני חבר טוב החליף עכשיו את ה5008 הקודמת שלו ב3008 חדשה לגמרי וגם הוא שמח עם הרכישה והגיר זהה ברכבים האלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי כמעט על כל המתחרים בקטגוריה. התקציב שלי גבוה במעט משלך - מוכן להשקיע עד 200k, אלה הרשמים שלי, אולי יעזור לך להחליט אופ לי להחליט אחרת😀

 

סובארו פורסטר xs - מראות לא מתקפלות חשמלית, עיצוב משעמם, אבל הכי גרוע מערכת מולטימדיה מזעזעת עד כדי כך שכמעט כולם פה אחד ענו לי בקבוצת הפייסבוק של בעלי פורסטר שזו מערכת בדיחה. מחקו לי את הפוסט, כנראה המנהלים מקושרים לסמלת. חבל, דווקא העובדה שאפשר לרדת איתה לשטח קרצה לי.

 

טויוטה ראב 4 היברידית - מנוע הכי זריז שקט ומהנה לנהיגה אבל זה נגמר כאן אלא אם הולכים על רמת גימור e-motion שכבר עולה קרוב ל220k - עיצוב הרכב מבפנים מיושן, אבזור נחות עד כדי מעליב ביחס למתחרים. בלימת זעזועים לא משהו. 

 

ספורטאז' - סתמית, ומתחלף דגם שנה הבאה אז מבאס לקנות דגם בסוף כהונתו. 

 

טוסון החדשה - נסעתי על העלית. נראית טוב מאוד מבחוץ ומבפנים, חסר בגאז' חשמלי אבל בעיקר מה שהפריע לי זה נוחות נסיעה בעיר ובפרט בלימת זעזועים נוראית, מרגישים כל פס האטה וכל בור בכביש. 

 

סקודה קארוק פרימיום - ממש אהבתי, המנוע קצת חלש ביחס למתחרים, אין פונקצית זחילה בפקק, אין אורות גבוהים אוטומטיים ובלימת זעזועים סבירה מינוס. החיסרון המשמעותי - גיר DSG לא אמין, טיפולים יקרים, אספקה רק באוקטובר. 

 

פולקסוואגן טיגואן לייף פלוס - הכי מאכזבת בקטגוריה. עיצוב משעמם ומיושן, אין פונקצית זחילה בפקק, אין אורות גבוהים אוטומטיים, אבל הכי גרוע זה מנוע 1.5 עם 150 כ"ס שפשוט לא מתאים למשקל והמימדים של הרכב. אותו מנוע עם אותה תיבה בדיוק משודך לקארוק ולאטקה שקטנות וקלות מה טיגואן ביותר מ200 קילו. וזה מורגש - כל לחיצה על הגז מלווה בגילי שמתחרה ביונדאי i25 2011 שלי שבקושי מצליחה לעלות לירושלים. וכל הטוב הזה בלא פחות מ207000 שקל, ואם רוצים גג פנורמי נפרדים מעוד 15000. לחיוב אציין בקרת אקלים תלת אזורית שזה נחמד, ותצוגה עלית נחמדה אבל לא ברמה של הcx5 סיגנצ'ר. יש גם מתלים אדפטיביים שלי נראים מיותרים לחלוטין, מערך מצלמות היקפי שזה מגניב, וחניה אוטומטית שלא ברור למה צריך עם כל המצלמות האלה. 

 

מאזדה cx5 - יפה מבחוץ ונאה מבפנים, אבל גיר ומנוע מיושנים מאוד שנותנים חווית נהיגה סבירה מינוס. נהגתי על הסיגנצ'ר כי רציתי לנסות את מנוע ה2500. 

 

פג' ו 3008 1.6 פרימיום - ספויילר, הזמנתי אותה היום מיד אחרי נסיעת המבחן על הטיגואן. הרכב הכי יפה בפער ענק מבפנים ובחוץ. אבזור מפנק ממש, מרווח גחון מכובד מאוד כך שפחות מפחיד שבילים ( אבל עדיין לא רכב שטח), מנוע חזק מאוד 180 כ"ס ספורטיבי מגיב מהר וכיפי לנהיגה ועם זאת יחסית חסכוני, אבזור בטיחות מרשים. תיבת הילוכים יפנית, ולמרות המוניטין של פעם פיז'ו רכב אמין וסחיר - נמכר בקלות מעל המחירון. חסרונות - הורידו את הטעינה האלחוטית ברכבים שמגיעים מעכשיו והלאה, המחיר נשאר זהה. 🤷‍♂️

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.5.2021 בשעה 19:45, evc כתב:

הסיטרואן c5- מרגישה כמו קקטוס- חומרי פנים פשוטים.

 

 

כמו קקטוס? לא קרוב אפילו.

הקקטוס תוכנן להיות רכב לואו קוסט מראש.

הסי 3 ובטח הסי5 הם כמה רמות מעל בכל תחום (מחזיק בשני הרכבים הללו)

  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז אחרי שראיתי ביקורות של אנשים בחו"ל ובארץ ואחרי שבדקתי שוב את הדגמים שהעלו כאן אנשים, הגעתי למספר תובנות:

 

1. טויוטה ראב 4 - יקר מדי, מכוער מדי, שחור מדי מבפנים, וכנראה שלא מיודעמה יציב על הכביש. חוץ מזה הכ"ס שלו כנראה למראית עין והרכב דיי עגלה.

2. פיז'ו 3008 - נפל כי צר מדיי מאחור לשלושה נוסעים. התיישבתי עם הילדה שלי הגדולה מאחור והיינו צמודי כתף (מושב צד ואמצע, בשביל להריץ סימולציה של 3 אנשים).

3. טיגואן - בדיוק מה שאמר tomereli.

4. CX5 - קצת צפוף ל3 אנשים מאחור, צריכת דלק של ג'יפ סופה או יונדאי טוסון החדשה (9.5 ק"מ/ל') שיש לה בולמי זעזועים קקה. חוץ מזה, לפי מה שכתבו על המאזדה ברשת ומה שראיתי בסקירה בארץ חיישני הבטיחות שלה על הפרצוף. גם יש הסטוריה (כתוב באתרים בארה"ב) של חיישני בלימת חירום ש- או זורקים את האוטו בלי סיבה קדימה או עוצרים בלי סיבה וגורמים לתאונה.

5. סקודה, סיאט וVW - גיר ידוע לשמצה ברוב המוחץ של הרכבים שלהם מסוג DSG7 "יבש". רק הקודיאק "רטוב" אבל 7 מקומות לא לנו ויקר.

6. ספורטאז' - שילוב גרוע של גיר דו-מצמדי/מנוע טורבו - מתחמם, ריקולים, ושאר מיני ירקות.

7. סובארו פורסטר - בנאדם כמה שרציתי לאהוב את הרכב  הזה ולרכוש אותו, אבל הגיר הדפוק של סובארו שמחייב אותך להחליף אותו כל 3-5 שנים ולשאת בנטל הזה בעצמך (בעיקר אם אין אחריות אחרי 100K ק"מ או 4 שנים (זה 5 שנים אבל בכוונה אומר 4 שנים כי אנחנו עושים בממוצע 25K ק"מ בשנה). עד שלא יזוז משהו בכיוון אחר, אין מה לדבר על הרפתקאות (לא מסוג של יציאות שטח..) .

 

אז אני חושב שאנחנו דיי סגורים על הכיוון של הC5 איירקרוס בסה"כ. לגבי הסחירות פחות מעניין אותי כי אני מתכוון להישאר איתו לפחות 5 שנים. 

 

אבל לא רוצה לבלות איתו במוסכים שמחפפים אותך כי לא יודעים לטפל ברכבים צרפתים.

אז השאלה כאן (וסליחה על ה"חפירה" שוב בנושא הזה), עד כמה שאתם יודעים, האם הסיטרואן C5 איירקרוס הוא קניה בטוחה מבחינת שקט נפשי?

אין תופעות ידועות או בעיה של "כל עוד אין בעיות אתה מסודר כי בארץ לא יודעים לטפל בצרפתיות" במרכזי שירות מורשים?

בכלל, האם טיפולים ברכב צרפתי יקרים יותר מרכבים קוריאנים או יפנים, או שזו עוד סטיגמה מיושנת?

 

תודה! 🙂

עריכה אחרונה על ידי tal133
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קצת מגזים עם חלק מההנחות שלך, המציאות הרבה פחות דרמטית ממה שאתה מתאר. למשל אני מאוד מתקשה להאמין שיש לפורסטר גיר דפוק שמחייב אותך להחליף אותו כל 3-5 שנים, האם יש/היו מקרים שחייבו זאת? אני בטוח אבל אתה מצייר את זה כאילו לפחות 80 אחוז מהמקרים הם כאלה בעוד שבפועל זה בטח 2 אחוז במקרה הטוב וגם זה בהנחה שלא סידרו אותו מאז. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Doron_Z כתב:

אתה קצת מגזים עם חלק מההנחות שלך, המציאות הרבה פחות דרמטית ממה שאתה מתאר. למשל אני מאוד מתקשה להאמין שיש לפורסטר גיר דפוק שמחייב אותך להחליף אותו כל 3-5 שנים, האם יש/היו מקרים שחייבו זאת? אני בטוח אבל אתה מצייר את זה כאילו לפחות 80 אחוז מהמקרים הם כאלה בעוד שבפועל זה בטח 2 אחוז במקרה הטוב וגם זה בהנחה שלא סידרו אותו מאז. 

אני מתבסס על מה שאנשים בארה"ב רושמים על האוטו, שנים 2017-2018 אמנם, אבל בגלל שהגיר הוא אותו TR580 אז קשה לי להאמין שיהיה הבדל ניכר. חוץ מאשר שינוי קטן של הוספת הילוכים וירטואליים למצב שמדמה ספורט, לא שינו כנראה דבר בגיר. חוץ מזה אני מתבסס גם על תביעה ייצוגית שהיתה שנה שעברה בארץ ומתבססת על תביעה דומה בארה"ב בקשר לגיר:

 

https://subaru.co.il/53788/

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אפשר לחשוב על סוס וכירכרה.  טכנולוגיה שכבר עובדת כמה מאות שנים, התבשלה, והגיעה לשלמות כנראה תהיה טובה מכל הרכבים המודרניים.  לפחות לפי מה שכתבת.

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1044 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...