Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת SUV חדש - רשמים מהשטח (מתעדכן)


80s ghost
שימו לב! השרשור הזה בן 1038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתהליכי החלטה על הרכב החדש, עם תקציב של סביב 170,000 , כאשר התנאים הם נוחות, בטיחות, אמינות ואחזקה.

מצרף כאן את חוויותי עד כה בסוכנויות השונות בצפון והרשמים האישיים שלי מכל אחד מהדגמים (כולל נסיעות מבחן- מתעדכן).

אשמח גם לתובנות מצידכם לגבי ה'מועמדים'. 

 

הדגמים שנבדקו עד כה: טוסון (הגרסה החדשה), טיגואן, 3008, c5 aircross

טרם נבדק: rav4 (חורג מהתקציב בפער מכל היתר)

ירדו במיקוד: ספורטאז (גרסה ישנה) , דגמי מזדה (אנטי לחברה)

 

כללי:  הפעם האחרונה שקניתי רכב חדש הייתה לפני כ- 8 שנים. מה שהשתנה מאז הוא שהיום האווירה בכל אחת מהסוכנויות היא ש'עושים לך טובה'.

 אף סוכנות לא ממהרת לתת הנחות, וגם אם יש כאלה הן מינימליות. בחלק מהסוכנויות עושים טובה שניגשים אליך בכלל- שזה מדהים. בכל מקום משתדלים להלחיץ אותך בשלל טיעונים (כדאי לשריין כבר עכשיו, מחסור עולמי, מחסור בשבבים, ומה לא..) . ממליץ לכל מי שמתעניין ברכישה לקחת נשימה עמוקה ולא ללכת אחרי כל הסיפורים של המוכרים.

 

צרפתי: 

-3008: הרכב הכי נוח והכי מרשים בחבורה.  הישיבה בתא הנהג מצוינת. הבגאז', המושב האחורי, המושב ליד הנהג- כולם מרווחים.

נסיעת המבחן (דגם 1.6 עד כה) הייתה נהדרת- הרכב טס גם בעליות תלולות, בידוד הרעשים נפלא, ובהחלט מרגיש שהרכב "תופס" את הכביש. 

החלטנו בסוף לא להתקדם בעיקר בגלל בעיות רצועה חוזרות בשנתונים האחרונים ומכך שבפורום פעם אחר פעם מציינים שהמוסכים של פג'ו באזור חיפה הם בעייתיים.

 

-סיטרואן: המושב האחורי הכי נוח, בגאז' מרשים. כיסא נהג- בסדר גמור (אך ה- 3008 הרגיש יותר טוב). תמחור הרכב הזוי- גרסות פרימיום (shine) למעשה יותר יקרות מה- 3008. להתרשמותי- אין הצדקה למחיר, ודאי לאור מספר המסירות הנמוך.

גם כאן החלטנו לא להתקדם לאור עלות-תועלת, שוק עתידי, וענייני המוסכים.

 

 

יונדאי טוסון

-ביונדאי כנראה עוד רוכבים על ההצלחה של ההזמנות מראש שביצעו אלפי ישראלים. אף אחד באולם התצוגה לא ירוץ אחריך, וכששואלים שאלות- לא תמיד מקבלים תשובות מבוססות. 

-בניגוד לביקורות המהללות, אותי אישית הטוסון מאוד אכזב. תחושה של פלסטיק, לא כל החיבורים יושבים כמו שצריך, כיסא הנהג מרגיש מאוד צפוף. זווית הכיסא-הגה-דוושות פשוט לא מסתדרת לי טוב. אשתי לעומת זאת חשבה שזה רכב נוח מאוד. אולי בגלל הבדלי הגובה בינינו.

-גם כאן תמחור להתרשמותי לא סביר ביחס לאיכות הרכב מבפנים. טרם בוצעה נסיעת מבחן.

 

טיגואן

-פולקסווגן לא מנסים לחדש בנושא מראה- המראה הפנימי של הטיגואן מזכיר מאוד את הגולף מהשנים האחרונות. 

-הישיבה נוחה מאוד, אם כי פחות מהצרפתיים. 

-הרכב מרגיש כמו נגמ"ש - דלתות מאסיביות. יש בידוד רעש מצוין מבחוץ וכל החלקים בתוך הרכב מרגישים חזקים ולא "פלסטיק סיני". 

-הבגאז' להתרשמותי הגדול ביותר מבין אלו שנבדקו עד כה. 

 

 

סיכום ביניים: 

מחפש את ה"וואו" (ומוכן לקחת סיכון פוטנציאלי)? אם כך - פג'ו.

 

אישית: בשלב זה נוטה לכיוון הטיגואן. טרם החלטנו סופית

מסתייג מעלויות האחזקה ומענייני ה- DSG (על אף שבכל מקום טוענים שמדובר בגיר "רטוב" ולכן אמין יותר, אבל לך תדע..) 

 

המשך עדכון לאחר ה- RAV4 ..

 

 

 

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין, בעיקר כי אין רצועה (יש שרשרת).

 

ובכלל, הייתי מעיף מבט גם על הקופרה פורמנטור הבסיסית (החל מ-175).

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. רצועה זה במנוע 1.2 לא רלבנטי למנועים האחרים, גם מעריך שהיצרן נדרש לענין. זה לענין  3008.

2. ראיתי השוואה, באתר מאוד רציני לטעמי, "אוטוגפול", בין הטוסון החדש 2 ליטר לטיגואן 1.5 הטוסון הרוויח קומפלימנטים בכל הנוגע לעיצוב ודי נקטל ( אם כי בלשון עדינה ) בכל הנוגע לנהיגה. הטיגואן זכה לשבחים מקיר לקיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3008 1.6 בנזין, אין שום סיכון, אחד המנועים הכי מוצלחים שהיו ליצרן הזה, אם לא הכי מוצלח.

הטיגואן בהחלט מלך האיכות, פולקסווגן לא חסכו כאן, ויש גם בולמים אדפטיביים אם זכרוני לא מטעיני.

ראב4, גם מוצלח, אך לא ברמה של האירופאים וגם לא כל כך יציב.

מצטרף להמלצה על הפורמנטור.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, wildlands2019 כתב:

3008 1.6 בנזין, אין שום סיכון, אחד המנועים הכי מוצלחים שהיו ליצרן הזה, אם לא הכי מוצלח.

הטיגואן בהחלט מלך האיכות, פולקסווגן לא חסכו כאן, ויש גם בולמים אדפטיביים אם זכרוני לא מטעיני.

ראב4, גם מוצלח, אך לא ברמה של האירופאים וגם לא כל כך יציב.

מצטרף להמלצה על הפורמנטור.

 

לא חשבתי עד עכשיו על הקופרה, דמיינתי את זה בתור רכב ספורט ופחות רכב שיתאים למשפחה. 

איך היא בהשוואה לפולקסווגן בענייני אמינות ואחזקה? אני מבין שהבסיס הוא של הקונצרן, אבל האם מדובר ברכב עם עלויות אחזקה גבוהות יותר? 

זה מותג חדש בארץ, לא משפיע על היכרות המוסכים עם הטיפול ברכב כזה?

 

 

עריכה אחרונה על ידי 80s ghost
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה3008 הרכב הכי מוצלח בסגמנט שלו,גם רואים שהוא מנצח את כל המבחנים מול המתחרים והוא גם אמין מאד {מנסיון} ומאד מבוקש כיד שנייה.

את הרכבים של VAG לא הייתי רוכש בגלל הגיר הרובוטי והיבואן שיש עליו הכי הרבה תלונות.

מציע לבדוק גם את המאזדה CX5.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לvag היום יש תיבות הילוכים הרבה יותר אמינות מהעבר, לאבא שלי יש סופרב 1.4 2018 שקנה חדשה שנוסעת גם המון, 0 תקלות.

 

לגבי הקופרה, מפתיע כמה לרכבים האלה שלה קבוצת וואג יש שוק, כולם מבקשים מעל המחירון ונמכרים מהר יחסית, קשה למצוא במחיר מחירון, אני הופתעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פסלת רכב מעולה מחוסר ידע , ללא ספק ה 3008 היא הטובה בחבורה ולדעתי בפער.

כן גם בנושא איכות הפנים ה 3008 נוגעת כבר בדגמי הפרימיום עם איכות קבינה מהוקצעת ומעוצבת להפליא מול השיממון העיצובי של הטיאגון.

עם כל הכבוד לסיאט בתחפושת , ב 175K אתה מקבל את המנוע הסטנדרטי 1.5 ליטר 150 כ"ס , ה3008 עם מנוע 1.6 ליטר 180 כ"ס ...

  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, CX25GTI כתב:

פסלת רכב מעולה מחוסר ידע , ללא ספק ה 3008 היא הטובה בחבורה ולדעתי בפער.

כן גם בנושא איכות הפנים ה 3008 נוגעת כבר בדגמי הפרימיום עם איכות קבינה מהוקצעת ומעוצבת להפליא מול השיממון העיצובי של הטיאגון.

עם כל הכבוד לסיאט בתחפושת , ב 175K אתה מקבל את המנוע הסטנדרטי 1.5 ליטר 150 כ"ס , ה3008 עם מנוע 1.6 ליטר 180 כ"ס ...

 

התעמקתי מאוד וגם נסעתי ברכב. 

הוא נפסל (לצערי, כי באמת שהוא הרגיש מועמד מוביל) כמו שכתבתי למעלה בגלל שילוב- נושא הרצועה עולה באינטרנט על דגמים רבים, אפילו בדגם 1.6, וכאמור בגלל תלונות חוזרות כאן בפורום על מוסכי היבואן באזור מגוריי. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בעלים של 3008 (אומנם לפני המתיחת פנים), ולחבר טוב יש את הטיגואן (בגירסתו הבכירה) ונהגתי בו הרבה - שניי רכבים מצויינים, כל אחד ומה שהוא אוהב.

למיטב ידיעתי בטיגואן יש DSG7 רטוב (כמו שיש לי בGTI) שזו תיבה אמינה מאוד, אז כל סיפורי הזוועות לא רלוונטים - שווה לוודא.

דבר אחרון שאני לא בטוח בו - אתה משווה 3008 פרימיום לטיגואן בסיסי? יש פה המון הבדלים ברמות הגימור שאני אישית לא הייתי מוותר עליהן.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, dorosen כתב:

בעלים של 3008 (אומנם לפני המתיחת פנים), ולחבר טוב יש את הטיגואן (בגירסתו הבכירה) ונהגתי בו הרבה - שניי רכבים מצויינים, כל אחד ומה שהוא אוהב.

למיטב ידיעתי בטיגואן יש DSG7 רטוב (כמו שיש לי בGTI) שזו תיבה אמינה מאוד, אז כל סיפורי הזוועות לא רלוונטים - שווה לוודא.

דבר אחרון שאני לא בטוח בו - אתה משווה 3008 פרימיום לטיגואן בסיסי? יש פה המון הבדלים ברמות הגימור שאני אישית לא הייתי מוותר עליהן.

 

1. אתה צודק מדובר בתיבה רטובה

2. אלו פערי המחיר +- : הטיגואן הבסיסי מול 3008 בגרסת הפרימיום. אכן- פערים משמעותיים בהיבט האבזור (אך לא בצד הבטיחותי, להתרשמותי)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו לך, אין רצועה בפג'ו 1.6 ככה שאני מבין שאין לך שום ריג'קט אחר לרכב.

אגב גם בדיזל אין שום בעיה אם זה מעניין אותך.

  • רעיון טוב! 1

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, 80s ghost כתב:

 

התעמקתי מאוד וגם נסעתי ברכב. 

הוא נפסל (לצערי, כי באמת שהוא הרגיש מועמד מוביל) כמו שכתבתי למעלה בגלל שילוב- נושא הרצועה עולה באינטרנט על דגמים רבים, אפילו בדגם 1.6, וכאמור בגלל תלונות חוזרות כאן בפורום על מוסכי היבואן באזור מגוריי. 

 

מנוע 1.6 ליטר מצויד בשרשרת ולא ברצועה.

ואם אתה חושב שבצמפיון תקבל שירות...

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, 80s ghost כתב:

 

1. אתה צודק מדובר בתיבה רטובה

2. אלו פערי המחיר +- : הטיגואן הבסיסי מול 3008 בגרסת הפרימיום. אכן- פערים משמעותיים בהיבט האבזור (אך לא בצד הבטיחותי, להתרשמותי)

 

לטיגואן אין זיהוי רכב דו גלגלי,החלפה אוטומטית של תאורה קדמית,פנסי לד, זיהוי תמרורים,התראה במצב של עייפות.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...