Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת SUV חדש - רשמים מהשטח (מתעדכן)


80s ghost
שימו לב! השרשור הזה בן 1046 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעה, evc כתב:

הייתי בודק את המבצעים של אאודי, זה יכול להיות הנחה בסדר גודל של 30 אלף ₪ שמפחיתה לך את ירידת הערך.

 

בטיגואן תהיה לך ירידת ערך מלאה.

 

ככה שמבחינת ירידת ערך עתידית, להבדיל ממחיר הרכישה, לא בטוח שייצא לך יותר יקר מהטיגואן.

 

נשמטה לי האות "מ" מההודעה הקודמת. תיקנתי בציטוט.

 

אם ההנחה היא בסדר גודל 15 אחוז עד 20 אחוז, אז מדובר ב- 45 עד 60 אלף ₪ הנחה ובכלל זה מגדיל את הכדאיות של האאודי, גם אם היא תהיה יקרה יותר לרכישה, ירידת הערך תהיה קטנה יותר.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נשים בצד את זה שלבטח אאודי יקר מ-VW ולטפל באאודי יקר מ-VW,

אז אני רק ארשום, שנשמע לי הזוי שיש הנחה של 15% על אאודי, בזמן שאין שקל הנחה ב-VW,

למעט ימי מכירות פה ושם על דגמים רגילים וגם אז המקסימום הוא 5K, כמו שהיה לא מזמן,
שזה 2.5% מהמחיר של טיגואן ליטר וחצי בגרסת LIFE+ (כי על ה2 ליטר בכלל לא הורידו שקל).

וגם אז, 

בואו נזרום על זה, 

טיגואן LIFE+ , עם מנוע שני ליטר וגג פנורמי (אם תמצאו) - 235K

כדי להשוות אבזור, אז,
אאודי Q3 בגרסת 45TFSI, אחרי 15% תהיה סביב 275K

אם לא מתחשבים בגג פנורמי בשני הרכבים, 

אז,

טיגואן LIFE+ עם מנוע שני ליטר - 223K

אאודי Q3 בגרסת 40TFSI (עדיין פחות מאובזרת מהטיגואן - אבל, מילא ..) אחרי 15% הנחה - 255K

 

זה נכון, הפערים מצטמצמים בקניה, לא נעלמים,
לא בטוח כמה זה עדיין משתלם ברמת הביטוחים והטיפולים על טווח של שלוש שנים. 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקנה q3 שעולה 300 אלף ב- 255 אלף ואחרי 3 שנים תמכור ב- 180 אלף (נניח 40 אחוז פחות), במקום טיגואן שעולה 223 אלף ואחרי 3 שנים תמכור ב- 133 אלף (40 אחוז פחות), על ה-  q3 הפסדת 75 אלף ₪ ועל הטיגואן הפסדת 90 אלף וזה משאיר לך מרווח לעוד הוצאות באאודי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי, 

לי מאוד קשה להגיע לסכום שאני אמור לשלם על הטיגואן שהזמנתי, אז לעלות ל275+K זה יותר מדי עבורי.

אם אנשים יכולים להרשות לעצמם (גם בשוטף וגם רכישה) - ב15% הנחה זו עסקה לא רעה בכלל.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Super_T כתב:

באופן אישי, 

לי מאוד קשה להגיע לסכום שאני אמור לשלם על הטיגואן שהזמנתי, אז לעלות ל275+K זה יותר מדי עבורי.

אם אנשים יכולים להרשות לעצמם (גם בשוטף וגם רכישה) - ב15% הנחה זו עסקה לא רעה בכלל.

 

אל תתרגש מהחישובים האלה, הם תמיד מתעלמים ממחיר הכניסה שעולה הרכב כאילו זה מובן מאליו שאפשר לשלם אותו. 

 

עשו לי את אותם חישובים כשקניתי ברז במקום מיאטה "אז כן הברז עולה לך 196 והמיאטה 250 אבל אחרי X זמן ירידת הערך אמורה לכסות את הפער" ושאר תיאוריות יפות שלך תדע גם מה יקרה בפועל. בסופו של דבר להוסיף עשרות אלפי בשביל לרכוש רכב זה לא מובן מאליו ברמות המחירים האלה, אלה אומנם רכבים יקרים יותר מהממוצע אבל הם עדיין לא רכבים למיליונרים שלהוסיף עשרות אלפי שקלים זה כל כך בקטנה, הרבה פעמים אנשים שהגיעו לרמת מחיר מסויימת באמת מתחו את התקציב למקסימום האפשרי שלהם. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע @Doron_Z אני כותב רק את האמת כפי שהיא,

בעולם בו אנשים רצים לקחת ליסינג פרטי במיליארד תשלומים ונוהגים ברכב שלא שלהם, שלרוב הוא גם לא כזה ששווה 200k , אז אני אומר את האמת -

אני כבר שמונה חודשים בלי ההונדה שמכרתי וחוסך שקל לשקל כדי להצליח לקנות את הטיגואן שהזמנתי בגרסה הספציפית שרציתי,

וואלה, מעטים האנשים שאני מכיר (ובוא, אני מכיר המון אנשים אישית) שנוהגים ברכבים יקרים ברמה כזו,

בטח שהם שלהם ואין להם איזה בלון של מיליון דולר על הראש בסוף 5 שנים של התחייבות;

אבל,

כשמסתכלים על מספרים יבשים, זה קל לומר: ״מה זה עוד 20-30k על סכום של 240k?”

כי סטטיסטית, זה סביב 10% וזה סביר לחלוטין, שוב, על הנייר.

אם אני נלחם להביא 240k לרכב שאני מבין שגם ככה יקר מאוד,

אני אמור לדעת שאני צריך עוד לבטח אותו ולעשות לו ציפוי כדי לשמור על ההשקעה שלי וכד׳ זה בדיוק ההפרש הזה שעליו מדובר.

ובשביל שיהיו לי ארבע טבעות על הגריל וההבדלים מהטיגואן יהיו זניחים

(אם כבר, הטיגואן פרקטי יותר עבורי כרוכב אופניים והוא מאובזר יותר מרוב רובן של רמות הגימור באאודי)

אני צריך לדעת שאני נכנס לעוד בור של 30k, אני אוותר.

 

אני כנראה לא אמיד מספיק, ואני אחלה עם זה.

 

אני פחות אחלה עם התמכור של הq3, אבל זו הבחירה של צ׳מפיון והם עדיין מעיפים לא מעט כאלה ברמות הגימור הנמוכות.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 3

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מישהו יודע מהי תכנית טיפולים חובה של VW טיגואן וכמה עלה כל טיפול פחות או יותר, לרכב חדש, בתקופה של שנה-שנתיים הראשונות?

עריכה אחרונה על ידי Demon-Resident
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.6.2021 בשעה 07:26, Halalit300 כתב:

שקלת לקסוס NX/UX? 

אני כן.. 

לקסוס בדגמים אלו יחסית מאוד מוווזרת ויפה. 

אבל קטנה... מבפנים מאוד קטנה. יותר קטנה מקיה נירו שיש לי היום. 

מלקסוס הגעתי לטיגואן. שם ראיתי שיש מספיק מרחב גם מקדימה וגם מאחורה.. 

בתאריך 13.6.2021 בשעה 00:04, Super_T כתב:

שנה או כל 15K ק"מ

יש הבנה קמה טיפול כזה עולה לדגם של 1.5? 

זה משהו סביבות 600 שח או 1200?

 

דרך אגב, לגבי איתורן ועלוקה לרכב. התחלתי לבדוק קצת דרישות ביטוח. ומסתבר שיש ביטוחים שמוכנים לוותר על איתורן. אבל דורשים קודנית עלוקה וזה כאילו במינימום... נשמע לי סבבה. אבל אז בדקתי מול צמפיון והם סיפרו לי שאסור להתקין קודנית ברכב הזה כי זה מזיק למחשב של הרכב ולתפעול שלו. בקיצור - זה או שחברת ביטוח מחריגה את כלל ההגנות , או במינימום זה איתורן...

 

עוד דבר שגיליתי - צמפיון מתקינים איתורן ב2500 שח. דיברתי היום עם מקין איתורן מורשה שיש לי בעיר, סיפרתי לו על 2500 שח, הוא צחק לי בפנים... אמר שזה גניבה... לא אגיד שהופתעתי 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Demon-Resident
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מוזר הקטע עם הקודנית. תברר מול הסוכנות אם מדובר רק באיתוראן או אם באחד כזה שמגיע עם קודן.

כי כשההורים שלי הזמינו את הקארוק נאמר להם גם שזה איתוראן ואז בקבלת הרכב הופתענו לראות גם קודן. מסתבר שזה ככה.

וגם זה עלה 2500 כמדומני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, shachar187 כתב:

נשמע מוזר הקטע עם הקודנית. תברר מול הסוכנות אם מדובר רק באיתוראן או אם באחד כזה שמגיע עם קודן.

כי כשההורים שלי הזמינו את הקארוק נאמר להם גם שזה איתוראן ואז בקבלת הרכב הופתענו לראות גם קודן. מסתבר שזה ככה.

וגם זה עלה 2500 כמדומני.

אני מבין שהבעיה היא לא בעצם קיום הקודנית אלא במה שנקרא עלוקה. את העלוקה אסור להתקין כי זה (כמו שהסבירו לי) משבש פעילות של start/stop של הרכב ומתחבר למחשב של הרכב והם לא מאשרים את זה. וזה רק עבור רכבים של צמפיון. 

כן - יש כל מני סוגים איתורן, שיש להם גם קודנית מחוברת. אבל זה לא עלוקה. 

עריכה אחרונה על ידי Demon-Resident
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1046 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...