Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת SUV חדש - רשמים מהשטח (מתעדכן)


80s ghost
שימו לב! השרשור הזה בן 1043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עקרונית צודק, אבל כשמדובר באחריות יבואן בלבד ולא אחריות יצרן זה משהו אחר.. חוץ מזה, אם היבואן הוריד את האחריות מ150K ק"מ או 5 שנים ל-100K ק"מ או 5 שנים כלומר שהם יודעים יותר מאיתנו כמה שהם מאמינים בטכנולוגיה של הרכיבים באוטו.. בכל מקרה, היות ואין ידיעות על מקרים של גיר תקול מרכבים משנתון 2019 ואילך, יכול להיות שסובארו תיקנו את הגורם או שעדיין לא עבר מספיק זמן בשביל ללקוחות להיתקל בגיר תקול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, tal133 כתב:

אני מתבסס על מה שאנשים בארה"ב רושמים על האוטו, שנים 2017-2018 אמנם, אבל בגלל שהגיר הוא אותו TR580 אז קשה לי להאמין שיהיה הבדל ניכר. חוץ מאשר שינוי קטן של הוספת הילוכים וירטואליים למצב שמדמה ספורט, לא שינו כנראה דבר בגיר. חוץ מזה אני מתבסס גם על תביעה ייצוגית שהיתה שנה שעברה בארץ ומתבססת על תביעה דומה בארה"ב בקשר לגיר:

 

https://subaru.co.il/53788/

 

 

אוקיי אז היה הסדר, זה רק בגלל שאכן יש/היתה בעייה בסבירות מסויימת אבל אתה באמת חושב שמאות אלפי (או מליוני?) הפורסטרים ברחבי העולם - הגיר שלהם מתפגר כל 3 שנים? זה לא באמת סביר.

 

אני מבין שאם יש רכב שמוצא חן בעיניך לא פחות רק שאין לו את הכוכבית הזאת (כמו הסיטרואן) אז לך עליו אבל בוא לא ננפח את זה מעל לכל פרופורציה.

 

בכל אופן לא חושב שיש לך הרבה ממה לחשוש לא עם הסיטרואן וגם לא עם הסובארו, מה הקטע בלקנות רכב חדש עם אחריות ארוכה אם בסוף אתה חושש מכל בעיה אפשרית קטנה? אתה נותן פה סכום גבוה כדי להיות עם ראש שקט ועם הרכב שאתה באמת רוצה, בלי אילוצי יד שנייה, שם אולי אתה נאלץ לבחור בטויוטה בינונית ומשעממת כי אתה רוצה ללכת על הכי בטוח למקרה שתהיה בעיה ותתקע בלי אחריות, פה יש לך יד חופשית יותר לקנות מה שאתה באמת רוצה.

 

 לך על הסיטרואן בראש שקט (לא אשכנע אותך על הסובארו כי לא שווה לקנות רכב באווירת פחד כזאת) שלא ידוע שיש לה בעיות משמעותיות כלשהן ותתחדש, 95% שה 5 שנים האלה יעברו בשקט מטיפול לטיפול וגם אם חס וחלילה תבקר ביקור לא מתוכנן במוסך - אין סיבה להניח שזה דווקא יהיה במסגרת תקלה צרפתית אקזוטית שתתקע את הרכב שלך לחצי שנה עד שיגיע מכונאי מומחה מצרפת, תהיה רגוע, הכל בסדר.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכרח להודות שהפוסט הזה הוריד לי מהג'יפונים. לפחות כרגע.

ממש ירד לי מהסובארו בגלל הפוסט הזה. וגם עלו הרבה מאוד חששות לגבי הראב 4.
מחר אפגש עם הבחור שמספק לי "שדרוגים" לרכב - כדי להבין כמה יעלה לי לאטום את הרכב לרעשים, לעדכן את מערכת השמע (אני לא צריך משהו סופר.. רק שישמעו טוב - אני נוסע הרבה ק"מ) ובכלל לשמוע את דעתו על היציבות של הרכב....
בנוסף קבעתי נסיעת מבחן למחר לסופרב... בסוף עוד אלך עליה - מילבד הגובה אהנה מכל העולמות :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, tal133 כתב:

טוב אז אחרי שראיתי ביקורות של אנשים בחו"ל ובארץ ואחרי שבדקתי שוב את הדגמים שהעלו כאן אנשים, הגעתי למספר תובנות:

 

2. פיז'ו 3008 - נפל כי צר מדיי מאחור לשלושה נוסעים. התיישבתי עם הילדה שלי הגדולה מאחור והיינו צמודי כתף (מושב צד ואמצע, בשביל להריץ סימולציה של 3 אנשים).

 

3. טיגואן - בדיוק מה שאמר tomereli.

 

5. סקודה, סיאט וVW - גיר ידוע לשמצה ברוב המוחץ של הרכבים שלהם מסוג DSG7 "יבש". רק הקודיאק "רטוב" אבל 7 מקומות לא לנו ויקר.

 

נראה שאתה דיי סגור אז רק אשאל ואתקן:

2 - אתם תמיד נוסעים ברכב מלא? 5 מבוגרים? אם לא אז מה זה משנה? ה-3008 אחד הרכבים הטובים שיש בקטגוריה שלו, במיוחד עם המנוע החזק בגרסה המאובזרת.

 

3- נכון שמנוע ה1.5 לא באמת "מספיק" לרכב הזה ביחס משקל/הנאה/ביצועים, בשביל זה יש דגם 2 ליטר, מצד שני, בשביל להינות מטיגואן עליך לשלם, לא מעט. תזכור שאיכות הגימור והחומרים נופלת רק מאלו שבמאזדה.

 

5- לא רק הקודיאק עם גיר רטוב, גם הטיגואן עם גיר כזה, והגיר היבש "הידוע לשמצה" נמצא היום בחלק גדול מהרכבים שעל כבישי ישראל וחלק מהם (בלתי מבוטל) בליסינג, לא רואה חברות ליסינג (שאצלן זמן=כסף=השפעה על מוניטין וכו') מורידות רכבי VAG מההיצע, להיפך.

 

לפני 6 דקות, save כתב:

חברים , אפשר ללכת על בטוח ולשים שני קונדומים. אבל אז איפה הכיף ?!
קח סיכון וקנה רכב שיעשה לך חיוך קטן בבוקר .

 

כל כך נכון. 🙂 חייב להיות אלמנט של הנאה, בלי זה - סע באוטובוס.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.5.2021 בשעה 21:53, Super_T כתב:

TIGUAN - הבחירה האישית שלי, ביצעתי הזמנה לדגם 2 הליטר,

כתבת כאן שהזמנת את הדגם 2 ליטר. איפה הזמנת את הדגם? באיזה סכום בסופו של דבר?

אני מבין שאין אותו להזמנות בצמפיון. האמת גם אני מאוד אהבתי את הטיגואן life plus, אבל מנוע 1.5 מרגיש לי קטן וחלש לרכב הזה

עריכה אחרונה על ידי Demon-Resident
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח להבין את מי שקונה מוצר ולא יכול להנות ממנו מחשש שהוא יתקלקל (או לחילופין כל הזמן הוא בחשש שיתקלקל),

או שקונה מוצר שהוא לא בדיוק מחבב כי המתחרה יכול להיות שעוד 5 שנים יהיו לו בעיות (וגם זה לא בטוח).

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Demon-Resident כתב:

כתבת כאן שהזמנת את הדגם 2 ליטר. איפה הזמנת את הדגם? באיזה סכום בסופו של דבר?

אני מבין שאין אותו להזמנות בצמפיון. האמת גם אני מאוד אהבתי את הטיגואן life plus, אבל מנוע 1.5 מרגיש לי קטן וחלש לרכב הזה

 

אני הזמנתי את הרכב בחיפה בסוכנות שנמצאת ליד "אגד" הישן / קרית אליעזר (היכן ששאר הסוכנויות של אאודי וסיאט וכו'..)

אני נהגתי ב1.5 בנסיעת מבחן, רשמתי על זה בשרשור אחר באופן מפורט, אתה מוזמן לחפש הודעות שלי :-) 

וכן, אני מסכים שהרכב כבד ל-1.5 ליטר ויש על זה הערות גם של בוחנים בארץ (חפש את הביקורת באתר "מלכת הכביש" בין השאר..)

להבנתי,

אין באתר של צ'מפיון בעמוד של הטיגואן את האופצייה של ה-2 ליטר כי הייבוא לא סדיר מספיק,

אם תיכנס לסוכנויות, הפרוספקט של הטיגואן כולל את ה-2 ליטר בתוכו, 
אני מקווה לזכור לצלם את זה כשאחזור הביתה הערב, אוכל להעלות לכאן.

 

אני מחכה לרכב כחצי שנה ואיש המכירות שם (רועי) איתי בקשר רציף,

בשניה שפתחו להזמנות את אחד המשלוחים, קיבלתי ממנו טלפון.

שלושה דברים שצריך לציין:

1- עדיין לא חוייבתי כי הרכב לא עלה לאונייה עדיין, אבל כן ידוע שיעלה במשלוח הקרוב שיגיע ביולי והרכב שמור לי.

2- יש משלוח עם טיגואנים 2 ליטר שאמור להיכנס לארץ ביוני, מכור כולו

3- אני מחכה לדגם ספציפי עם גג פנורמי (יש יחידות בודדות בשנה שמגיעות 2 ליטר + גג פנורמי) ולכן אני גם אשלם יותר (סביב 240) וגם מחכה יותר.

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דעות לכאן ולכאן לגבי הג'יפונים שהוזכרו כאן, אבל אני מניח שתהיה תמימות דעים שטיגואן ב- 240 אלף ₪ זאת לא החלטה הכי מומלצת בלשון המעטה. 

 

אתה כבר בטריטוריה של ג'יפוני פרימיום לאחר הנחות יפות מאד שאפשר לקבל עליהם (למשל אאודי q3 נמכרת במבצעי הנחות החל מ- 239 אלף ₪).

 

מה הערך המוסף של הטיגואן בגירסה הזאת על פני ג'יפונים אחרים שהוזכרו כאן ששווה לשלם בעבורו פרמיה גבוהה כל כך? (ואני עוד לא נכנס לכך שהדגם הזה כבר מיושן ומרגישים זאת).

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Super_T כתב:

 

נראה שאתה דיי סגור אז רק אשאל ואתקן:

2 - אתם תמיד נוסעים ברכב מלא? 5 מבוגרים? אם לא אז מה זה משנה? ה-3008 אחד הרכבים הטובים שיש בקטגוריה שלו, במיוחד עם המנוע החזק בגרסה המאובזרת.

 

3- נכון שמנוע ה1.5 לא באמת "מספיק" לרכב הזה ביחס משקל/הנאה/ביצועים, בשביל זה יש דגם 2 ליטר, מצד שני, בשביל להינות מטיגואן עליך לשלם, לא מעט. תזכור שאיכות הגימור והחומרים נופלת רק מאלו שבמאזדה.

 

5- לא רק הקודיאק עם גיר רטוב, גם הטיגואן עם גיר כזה, והגיר היבש "הידוע לשמצה" נמצא היום בחלק גדול מהרכבים שעל כבישי ישראל וחלק מהם (בלתי מבוטל) בליסינג, לא רואה חברות ליסינג (שאצלן זמן=כסף=השפעה על מוניטין וכו') מורידות רכבי VAG מההיצע, להיפך.

 

 

כל כך נכון. 🙂 חייב להיות אלמנט של הנאה, בלי זה - סע באוטובוס.

 

אחלה,  אנסה לענות על השאלות:

2. בדרך כלל כן, אם אנחנו נוסעים לטיולים או למשפחה קרובה בעיר אחרת. חוץ מזה, הילידים שלי (לא טעות כתיב) הם נוטים להתחרפן אם אין להם מספיק מקום. זו אחת הסיבות המרכזיות שמכרנו רכב אחר שהיה לנו (סיאט ארונה). אם אקח רכב שמבחינת מקום מאחור לא שינה לי דבר (הרכבים דיי קרובים ברוחב הפנימי) אז לא שווה לי הרכישה. זה גם רכב משפחתי וגם להנאה, אבל יותר לכיוון של משפחה בסקאלה הזו.

 

3. טיגואן ירד מהפרק כי האוטו מכוער ודל מאוד באיבזור שלו, ואין מצב שאנחנו נוציא 200K בשביל VW. אם כבר אז בשביל וולוו.. 😉

 

5. שוב, טיגואן לא מספק את הצרכים וגם נראה כמו VW גולף משנות ה-80 (לסבא שלי היה פעם).

 

בנוסף, עד אתמול בערב עדיין היה לי ספק אולי בכל זאת סובארו תיקנו את מעללי העבר עם הגיר שלהם, ורכבי 2019-2021 משוללים בעיות גיר, כפי שהציע לי מישהו מפורום אחר שאמר שיש לו שנת 2021 ואין בעיות כלל. ואז בדקתי בקבוצת פייסבוק של פורסטר ומישהו עם דגם 2020 אמר שיש לו רעש מהגיר ובמוסך חיפפו אותו בטענה שזה נורמלי מבחינת בלאי. שנה על הכביש ובעיות כתוצאה מ"בלאי של גיר" זה נורמלי.. אוקיי. עכשיו כבר אין ספק - לא נוגע בסובארו עד שיחליפו גיר.

זאת הבעיה עם אחריות יבואן להבדיל מאחריות יצרן. זה לא משנה אם יש לאוטו 5 שנים אחריות כי הוא חדש, כי עדיין אין מניעה מהיבואן לחפף אותך כי לדעתם אין בעיה עם הרכב, למרות שהוא מקרקש לך כל הדרך לעבודה וחזרה.

עריכה אחרונה על ידי tal133
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 אתה מאוד חושש מקניית רכב ועסוק מעל הראש במציאת ליקויים בכל אחת מהאלטרנטיבות שהעלית, קרוב לודאי שתמצא כאלו גם במה שטרם העלית, בקיצור אם תרשה לי להציע לך מוצא, הוא מצוי בתחום הזה הנקרא ליסינג תפעולי, אולי בחשבון הסופי יעלה לך קצת יותר, אבל יפטור אותך מהחיבוטים והחששות שאתה מעלה. עשה סקר שוק בין החברות השונות, קבל מהן הצעות, קח מה שיתאים לצרכיך ותקציבך החודשי ותן להם לשבור את הראש אם ילך הזה או ההוא ואפילו לא תצטרך להתעסק בשאלות הרות גורל כמו מה יהיה קל למכור ובכמה כשתחזיר להם את האוטו.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, evc כתב:

יש דעות לכאן ולכאן לגבי הג'יפונים שהוזכרו כאן, אבל אני מניח שתהיה תמימות דעים שטיגואן ב- 240 אלף ₪ זאת לא החלטה הכי מומלצת בלשון המעטה. 

 

אתה כבר בטריטוריה של ג'יפוני פרימיום לאחר הנחות יפות מאד שאפשר לקבל עליהם (למשל אאודי q3 נמכרת במבצעי הנחות החל מ- 239 אלף ₪).

 

מה הערך המוסף של הטיגואן בגירסה הזאת על פני ג'יפונים אחרים שהוזכרו כאן ששווה לשלם בעבורו פרמיה גבוהה כל כך? (ואני עוד לא נכנס לכך שהדגם הזה כבר מיושן ומרגישים זאת).

 

יש הרבה על מה לדון בנושא הזה,

אבל,

האאודי אכן, בישיבה בה (לא נהגתי) יותר "מפנקת" מהטיגואן,

מצד שני,

אם אני רוצה דגם "שנוסע" עם מנוע 2 ליטר וחבילת אבזור סבירה,

אני צריך את ה-40TFSI עם מנוע 2 ליטר כדי שהרכב "יזוז כמו שאני אוהב" ואצטרך להוסיף את ה-TECH PACK כדי להינות מאיבזור שקיים במכוניות אחרות,

זה מסתכם באיזור ה-310K, בטיגואן כל זה קורה ב60K שקלים פחות.

לצערי רוב רכבי האאודי Q3 שאני רואה מסביב (באופן מובהק) הם 1.5 ליטר, נראה שאנשים רוצים שיהיה להם סמל של ארבע טבעות על הגריל, לא משנה מה הם מקבלים (אפשר להקביל את זה לפורמנטור 1.5 ליטר למשל..).

הטיגואן המאובזר, מגיע עם כל מה שאני צריך:
רמת בטיחות 6, מנוע חזק, 4*4, פנסי לד מלאים (IQ LIGHT), מושבים מעור (כולל חימום), תאורת אוירה, גג פנורמי, תא מטען נפתח חשמלית, APPLE CAR PLAY, סידור פנימי תקין ונורמלי בלי מזגן בגובה המרפק והפיקות של הברכיים.

אני מוסיף לחשבון איכות חומרים טובה מאוד ורמת הרכבה טובה מרוב התחרות, למעט מאזדה ואאודי (על פיז'ו אפשר להתווכח, אבל "בשביל הספורט" נגיד שזו אותה רמה) - וזה מספיק לי.

נושא המראה - נטו החלטה אישית, אני דווקא מתחבר אליו.

 

לפני כשעה, tal133 כתב:

 

אחלה,  אנסה לענות על השאלות:

2. בדרך כלל כן, אם אנחנו נוסעים לטיולים או למשפחה קרובה בעיר אחרת. חוץ מזה, הילידים שלי (לא טעות כתיב) הם נוטים להתחרפן אם אין להם מספיק מקום. זו אחת הסיבות המרכזיות שמכרנו רכב אחר שהיה לנו (סיאט ארונה). אם אקח רכב שמבחינת מקום מאחור לא שינה לי דבר (הרכבים דיי קרובים ברוחב הפנימי) אז לא שווה לי הרכישה. זה גם רכב משפחתי וגם להנאה, אבל יותר לכיוון של משפחה בסקאלה הזו.

 

3. טיגואן ירד מהפרק כי האוטו מכוער ודל מאוד באיבזור שלו, ואין מצב שאנחנו נוציא 200K בשביל VW. אם כבר אז בשביל וולוו.. 😉

 

5. שוב, טיגואן לא מספק את הצרכים וגם נראה כמו VW גולף משנות ה-80 (לסבא שלי היה פעם).

 

לפי מה שרשמת, 

אני דיי בטוח שקודיאק ברמת גימור SPORTSLINE יהיה מושלם עבורכם, והוא לפני מתיחת פנים,

מצד שני, הוא יקר, מאוד.

לגבי הטיגואן, עניתי, לדעתי, על רוב הדברים שרשמת, למעט המראה, שם זה סופר אישי 😎

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, tal133 כתב:

ואז בדקתי בקבוצת פייסבוק של פורסטר ומישהו עם דגם 2020 אמר שיש לו רעש מהגיר ובמוסך חיפפו אותו בטענה שזה נורמלי מבחינת בלאי.

 

תקשיב, אתה לא תמצא רכב אחד בעולם, אפילו טויוטה הכי סופר דופר אמינה, שלא יהיה מישהו שאמר משהו שקרה משהו, בטח כשזה ברמת רעש. 

 

ממליץ לך באמת ללכת על ליסינג תפעולי כמו שהמליצו לך, יש לך לא מעט חששות וזה לגיטימי אני מנחש, כל אחד והראש שלו אבל לקנות רכב באווירה כזו זה לא הכי כיף אז תן למישהו אחר לקחת את הסיכון עליו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.5.2021 בשעה 07:42, Super_T כתב:

אין באתר של צ'מפיון בעמוד של הטיגואן את האופצייה של ה-2 ליטר כי הייבוא לא סדיר מספיק,

אם תיכנס לסוכנויות, הפרוספקט של הטיגואן כולל את ה-2 ליטר בתוכו, 
אני מקווה לזכור לצלם את זה כשאחזור הביתה הערב, אוכל להעלות לכאן.

 בוקר אור,

הבטחתי, מצורף צילום של הפרוספקט עם המידע על ה-2 ליטר:

 

 

TIG21MIFRAT2L.jpg

  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...