Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת SUV חדש - רשמים מהשטח (מתעדכן)


80s ghost
שימו לב! השרשור הזה בן 1039 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, אליהו שבת כתב:

א. זה לא גיר רטוב אלא יבש

ב. תוכנה מבטלת אחריות כך שלא רלוונטי

דעתי שהרכב לא שווה את הסכום הנדרש עליו בשום גרסה

 

הטיגואן מגיע עם גיר רטוב בכל גירסאותיו - 1.5 ו/או 2 ליטר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אפשר באמת לדעת האם ב 1500 הגיר הוא הרטוב ולא היבש? 

לא מוצא מידע ברשת. ולא סומך על אנשי מכירות. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם שמעתי שדגמי הטיגואן מגיעים רטובים ואין בכלל יבשים,

הדרך הכי קלה לדעת בוודאות זה להתקשר לצ'מפיון ולבקש סדרת טיפולים עד 100K ק"מ לדגם ה1.5 ליטר, אם מופיע החלפת שמן גיר בסביבות ה60 או 90 אלף, אז מדובר בגיר רטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, markb205 כתב:

איך אפשר באמת לדעת האם ב 1500 הגיר הוא הרטוב ולא היבש? 

לא מוצא מידע ברשת. ולא סומך על אנשי מכירות. 

 

לפני 20 דקות, wildlands2019 כתב:

הדרך הכי קלה לדעת בוודאות זה להתקשר לצ'מפיון ולבקש סדרת טיפולים עד 100K ק"מ לדגם ה1.5 ליטר, אם מופיע החלפת שמן גיר בסביבות ה60 או 90 אלף, אז מדובר בגיר רטוב.

 

יותר פשוט,

היות ובתחילת הבירורים שלי על הרכב זה היה פאקטור שהיה חשוב לי לדעת, 

בנסיעת המבחן שלי (1.5 ל' LIFE+), שאלתי את שון, הנציג שהתלווה אלי (שמסתבר שמלווה ואחראי על נסיעות המבחן של כל ה-VW-ים) על התיבה,

אז יש שני דברים שמאוד גאים בהם בצ'מפיון לגבי הטיגואן (על גרסאותיו): 
1- התיבות רטובות בכל הדגמים (עניין של משקל הרכב בין השאר..)

2- הרכב מיוצר בגרמניה ומשם מגיע לארץ ולא במפעלי לוויין כאלה ואחרים

 

אני בחרתי ללכת על 2 ליטר, אבל בוא נאמר שהתיבה לא היתה פקטור בהחלטה שלי.

(אגב, באטקה ובקארוק על גרסאותיהם, תיבה יבשה, ויש הבדל של 200 קילו  בערך אאל"ט מול הטיגואן)

  • רעיון טוב! 2

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, wildlands2019 כתב:

אני גם שמעתי שדגמי הטיגואן מגיעים רטובים ואין בכלל יבשים,

הדרך הכי קלה לדעת בוודאות זה להתקשר לצ'מפיון ולבקש סדרת טיפולים עד 100K ק"מ לדגם ה1.5 ליטר, אם מופיע החלפת שמן גיר בסביבות ה60 או 90 אלף, אז מדובר בגיר רטוב.

בגיר רטוב מדגם DQ381 אין החלפת שמן גיר כל 60,000 ק"מ אלא כל 120,000 ק"מ

בשונה מגיר 6 הילוכים הרטוב הקודם מדגם DQ250 ששם כן יש את החלפת השמן.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה עם ה-200 קילו אקסטרא :-)

רק ציינתי שיש הפרש של 200 קילו ועדיין האטקה והקארוק מגיעים עם תיבות יבשות.

זה הכל :-) 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבטיגואן (בגלל הרכב היוקרתי יותר מכלל הדגמים של VW) הגיר שלו הוא DSG7 אבל  רטוב. לא יבש.

גם המרכב וגם הגיר - כל זה ביחד מוסיף 200 קילו.

 

עריכה אחרונה על ידי Demon-Resident
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער על ההקפצה אבל, 

למי שרצה לבדוק נתונים באתר, 

VW ישראל העלו לעמוד של הטיגואן, את גרסת ה-2 ליטר, כאופציה לרכישה עם מחירים והכל.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל המחירים, אאודי..

עבור 40TFSI S-Line משלמים 300K וזה כדי להשתוות למנוע של הטיגואן שני ליטר שעולה 220K

אם רוצים אבזור כמו בטיגואן הבכיר שעולה 235K-240K (מושבים מחוממים, גג פנורמי וכד'), חייבים לעלות לדגם 45TFSI של אאודי (שגם חזק יותר במנוע) ושם אנחנו כבר ב320K (אבל אז כבר בנוסף למנוע החזק, גם מערכת הסטריאו משודרגת מאוד וכנראה עוד דבר או שניים).

בכל מקרה,

לא משנה איך מסובבים את זה, 

כדי לקבל את סמל ארבע הטבעות (בעיקר) משלמים עוד 80K מעבר לטיגואן שגם הוא לא מאוד זול.

 

  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בודק את המבצעים של אאודי, זה יכול להיות הנחה בסדר גודל של 30 אלף ₪ שמפחיתה לך את ירידת הערך.

 

בטיגואן תהיה לך ירידת ערך מלאה.

 

ככה שמבחינת ירידת ערך עתידית, להבדיל ממחיר הרכישה, לא בטוח שייצא לך יותר יקר הטיגואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לכם שבאודי ההנחות הם בין 15 ל20 אחוז מהמחיר מחירון ברוב הדגמים.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1039 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...