Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע THP 165 - מנוע קר רועש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים אשמח לעזרה 

יש לי מנוע בנזין THP 165 בהנעה בבוקר כאשר המנוע קר המנוע יותר רועש אבל אחרי שהוא קצת מתחמם אחרי חצי דקה\דקה הוא נהיה ממש שקט.

הרכב עבר טיפולים כל שנה (נסעתי פחות מ 15K). למי שיש מנוע דומה האם תוכלו לומר אם זה רועש לכם גם בבוקר? הדבר היחיד שמפחיד אותי זה הרצועת טיימינג שמעתי סיפורים לא נחמדים.

פורסם

כן אני ברכב ואני שומע את המנוע והוא יותר רועש. 

היה לי גם את המנוע הקודם (155) אבל שם שהייתה לי בעיה עם השרשרת טיימיינג שמעתי רעש מאוד חזק שנפסק אחרי 2-3 שניות. 

הנה הקלטה של המנוע -

https://sndup.net/7pw8

 

פורסם

לא שמעתי את ההקלטה.

המנוע רועש מאוד כדי לחמם במהירות את הממיר הקטליטי.

כשזה קורה תעלה סל"ד ל2200, לשלול את האפשרות של שרשרת טיימינג שהתארכה.

פורסם

אין משאבה
המנוע מעלה סלד וזה נשמע כמו בקפיירים עדינים באגזוז בחצי דקה\דקה הראשונה
עדיין ה165 מאוד אמין אין שום בעיות איתו
 

פורסם
בתאריך 17.3.2021 בשעה 20:45, the_dark כתב:

אהלן חברים אשמח לעזרה 

יש לי מנוע בנזין THP 165 בהנעה בבוקר כאשר המנוע קר המנוע יותר רועש אבל אחרי שהוא קצת מתחמם אחרי חצי דקה\דקה הוא נהיה ממש שקט.

הרכב עבר טיפולים כל שנה (נסעתי פחות מ 15K). למי שיש מנוע דומה האם תוכלו לומר אם זה רועש לכם גם בבוקר? הדבר היחיד שמפחיד אותי זה הרצועת טיימינג שמעתי סיפורים לא נחמדים.

 

תנסה להסביר בבקשה בצורה יותר מדוייקת. אפרט את מה שאני מכיר: 

"גימגום" קל או רעידות קטנות מוזרות - עניין רגיל במנועי הזרקת בנזין ישירה (נעלם אצלי גם אחרי 2 שניות אם לחצתי טיפה על הגז).

 

רעשי טירטור מכאני (כאילו משהו משוחרר או רופף) שמתגבר עם הלחיצה על הגז - רוב הסיכויים שזה המותחן הדינאמי או האטם שלו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 53 דקות, איציק נ. כתב:

 

תנסה להסביר בבקשה בצורה יותר מדוייקת. אפרט את מה שאני מכיר: 

"גימגום" קל או רעידות קטנות מוזרות - עניין רגיל במנועי הזרקת בנזין ישירה (נעלם אצלי גם אחרי 2 שניות אם לחצתי טיפה על הגז).

 

רעשי טירטור מכאני (כאילו משהו משוחרר או רופף) שמתגבר עם הלחיצה על הגז - רוב הסיכויים שזה המותחן הדינאמי או האטם שלו.

 

איציק

צירפתי הקלטה תוכל לשמוע בדיוק איך המנוע נשמע.

THP.mp3

פורסם

שמעתי את ההקלטה.

 

מניסיוני, תדרים מסויימים ברעש מוקלט נשמעים אחרת לגמרי מבמציאות - אבל אני אומר בשיא הזהירות שלפי מה ששמעתי זה נשמע יותר לכיוון רעש טרקטורי ולא רעש "רגיל" של הנעת בוקר בהזרקת בנזין ישירה. לכן אני מציע לקבל חוות דעת ממישהו שישמע את האוטו הפועל ולא דרך הקלטה.

 

כדאי לבדוק באופן ויזואלי ו/או לגעת בראש המותחן (שנמצא בהישג יד למי שיודע איפה הוא) לוודא שהוא לא נוזל.

אם הוא נוזל\מזיע, בשלב ראשון להחליף את הטבעת אטימה שלו. אם הוא יבש לגמרי ולא נוזל, לצורך בדיקה הייתי מציע למוסך (אם קיים להם חלק משומש תקין) להחליף את הקיים לצורך בדיקה של יום יומיים.

 

איזה מודל הרכב וכמה קמ הוא עבר ?

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...