Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא אקליט ב-2K או 4K, לדעתי זה בזבוז כאשר רוב הטלויזיות ומסכי המחשב שלנו תומכים עד 1080P אבל כן תומכים בפריימים רבים יותר בשנייה.

 

אז זהו, שאתה כן צריך לבחור ב 2K (אם יש לך A119) או 4K אם הייתה קיימת כזאת (לצורך הדוגמא) שכן, כמות המידע שתוכל להוציא תהיה גדולה הרבה יותר כגון תמונה נקייה יותר מהוידאו או פרטים כמו לוחית רישוי וכו'.

הכל בהתאם ובתנאי שהמצלמה עצמה איכותית כן.

 

כן, רזולוציה משפיעה כי היא אוגרת בתוכנה המון פיקסלים לצורך זום או קרופ או הוצאת פרטים. זה לא משנה אם המסך שלך רק 1080P, וידאו המקור זה מה שקובע אם תוכל "לראות" יותר פרטים או פחות מריחות ויותר "חדות" כביכול כאשר תצטרך להקריב ולהוציא מידע או תווי פנים בשביל זיהוי או פרטים כאלו ואחרים.

פורסם (נערך)
תשמע, 99.9 אחוז שהמשתמש נגנב או שתקבל אבנים בחבילה.

 

מצד שני, יש לך הגנת פייפאל.

אם ישלחו לך את החבילה, אמליץ לצלם בוידאו את הפתיחה.

עד כדי כך הזוי? לא יכול להיות שזה בשביל הפידבקים? על פניו נראה שזו חנות בת שלו כשבמקורית יש מחירים שפויים..

 

עריכה, אני רואה שיש לו גם עוד אחד רק במלאי.. כנראה מבצע מוגבל לפרסם את עצמו

עריכה אחרונה על ידי fifar4
פורסם (נערך)
אז זהו, שאתה כן צריך לבחור ב 2K (אם יש לך A119) או 4K אם הייתה קיימת כזאת (לצורך הדוגמא) שכן, כמות המידע שתוכל להוציא תהיה גדולה הרבה יותר כגון תמונה נקייה יותר מהוידאו או פרטים כמו לוחית רישוי וכו'.

הכל בהתאם ובתנאי שהמצלמה עצמה איכותית כן.

 

כן, רזולוציה משפיעה כי היא אוגרת בתוכנה המון פיקסלים לצורך זום או קרופ או הוצאת פרטים. זה לא משנה אם המסך שלך רק 1080P, וידאו המקור זה מה שקובע אם תוכל "לראות" יותר פרטים או פחות מריחות ויותר "חדות" כביכול כאשר תצטרך להקריב ולהוציא מידע או תווי פנים בשביל זיהוי או פרטים כאלו ואחרים.

 

בצפייה רגילה (במסך המחשב או במסכי הטלויזיה הרגילים) אתה מקבל תמונה גדולה שהוקטנה לתמונה קטנה, זה אף פעם לא טוב.

מה שכן, באמת תוכל להגדיל ולקרב, לעשות ZOOM בוידאו בתוכנות השונות.

עדיין אני מעדיף יותר פריימים בכל שנייה (ולא מרוחים) על פני תמונה כפולה לזמן הקרוב ובטכנולוגיה הזמינה הזולה שקיימת.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

היי,

כאשר מחברים לתיבת הפיוזים לפיוז של מצת, אין צורך בממיר מתח ל5V מ12V? בהנחה שהמצלמה היא 5V.

האם הממיר נמצא בשקע המצת שקונים בנפרד?

 

תודה.

פורסם
תשמע, 99.9 אחוז שהמשתמש נגנב או שתקבל אבנים בחבילה.

 

מצד שני, יש לך הגנת פייפאל.

אם ישלחו לך את החבילה, אמליץ לצלם בוידאו את הפתיחה.

הזמנתי את המצלמה ב 40 דולר איביי.

אעדכן אתכם האם מגיע איך ומה.

כנראה שבמקביל אזמין קיט של מודול gps

עדשה + כבל התקנה ב 38 דולר מאלי אקספרס

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

אוקיי, לא הזמנתי בינתיים.

שתי שאלות,

האם כדאי לרכוש את רכיב ה gps והעדשה?

האם כבל usp שמסופק באריזה מספיק ארוך להגיע לבית הפיוזים? או שרכשת אחד אחר?

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

לגבי הgps, זה החלטה שלך, לא חייב לרכוש.

לגבי פילטר הcpl, אני פחות מתחבר לזה, זה מוריד מאיכות הצילום בלילה במיוחד.

אני מעדיף בלעדיו.

 

הכבל שמגיע בערכה מספיק ארוך.

3.5 מטר אורך.

פורסם (נערך)

שלום,

בתאריך 16/3 הזמנתי מגירבסט מצלמה A118c

עדיין לא הגיע.

מתי נראה לכם שזה אמור להגיע?

 

עריכה-

בדיוק עכשיו קיבלתי הודעה על דבר חבילה.

איזה צירוף מקרים משעשע

תודה

עריכה אחרונה על ידי rafi_vk
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

שאלה - ניתן להעביר את הסרטונים מהמצלמה למחשב ע"י הכבל USB שמסופק?

או שרק דרך כרטיס המיקרו SD? (כלומר חייב מתאם מיקרו SD לUSB)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...