Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חובה לרכוש דגם כוללgps.

הgps, מתביע נקודות ציון ומהירות נסיעה על גבי הסרטון.

יש הרבה אנשים שמוותרים על התענוג.

 

לא משנה באיזה רכב אתה מתקין את המצלמה.

מה שכן, ישנם רכבים ששקע המצת שלהם מוציא מתח קבוע, גם כשהרכב מכובה.

במקרים כאלו צריך להתעלק על פיוז שלא נותן מתח כשהרכב מכובה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סליחה על השאלה הלא כל כך קשורה, אבל הזמנתי בתאריך 17/04 (לפני 8 ימים) מGEARBEST וההזמנה עדיין רשומה כ-processing ועדיין לא SHIPPED. האם זה בדרך כלל קורה באתר הזה? בחרתי במשלוח דרך אזרבייג'ן

הזמנתי זיכרון מאמזון והוא כבר SHIPPED מאותו היום.

פורסם
סליחה על השאלה הלא כל כך קשורה, אבל הזמנתי בתאריך 17/04 (לפני 8 ימים) מGEARBEST וההזמנה עדיין רשומה כ-processing ועדיין לא SHIPPED. האם זה בדרך כלל קורה באתר הזה? בחרתי במשלוח דרך אזרבייג'ן

הזמנתי זיכרון מאמזון והוא כבר SHIPPED מאותו היום.

אני הזמנתי לפני יומיים. אותו דבר.

 

Sent from my Pixel XL using Tapatalk

פורסם
לא חובה לרכוש דגם כוללgps.

הgps, מתביע נקודות ציון ומהירות נסיעה על גבי הסרטון.

יש הרבה אנשים שמוותרים על התענוג.

 

לא משנה באיזה רכב אתה מתקין את המצלמה.

מה שכן, ישנם רכבים ששקע המצת שלהם מוציא מתח קבוע, גם כשהרכב מכובה.

במקרים כאלו צריך להתעלק על פיוז שלא נותן מתח כשהרכב מכובה.

 

היתרון הנוסף ל GPS הוא סנכרון השעון במצלמה, בהתאם לאזור הזמן שהגדרת.

פורסם
טיזר קטן,

אני בשלבי תכנון של קופסת הגנה לרכב בסגנון ה vico power +.

הכל באמצעות ארדוינו ומודולים נוספים שיהיו מחוברים אליו.

יהיה ניתור מתח המצבר וטמפרטורת הרכב, וכשאחד מהנתונים מגיע להגדרה שנקבעה יהיה ניתוק של המצלמה אן כל צרכן אחר שיהיה מחובר.

עד לכאן זה בדיוק כמו הויקו.

פה אני הוספתי מודול של sdcard , Bluetooth.

כל מרווח זמן מסויים תיהיה כתיבה של הנתונים לכרטיס זיכרון, פעם בחודש נגיד מורידים את הקובץ מעבירים לאקסל ואז אפשר לנתח את פריקת המצבר וחום הרכב לתצוגה גרפית.

באמצעות רכיב הבלוטות' כל הקופסה תיהיה מחוברת לאפליקציה , יהיה ניתן לראות את כל הנתונים בזמן אמת, ושליפה של קובץ הנתונים.

 

חלק מהרכיבים כאן, חלק בדרך.

ככה זה יראה מצד האפליקציה (כמובן זהו תכנון ראשוני).

9c58a649225157839cf01278d3788604.jpg

 

מסך שעל הקופסה,

4a62245eadf5aff80133ab44f52d63d0.jpg

מצב מתח תקין,

2383b1ff3b304c3050e5d85635dade62.jpg

מצב מתח נמוך שהוגדר,

e8ac501eb5c6be0a16c32264a52156f7.jpg

זוכרים אותי ;)

אז יש כבר משהו להחזיק ביד, עדין לא נוסה ברכב, יש עוד כמה פינישים שצריך לסיים.

עוד יום יומיים והמעגל ישב במקומו הנצחי ברכב.

לעצתכם,בשביל לחסוך בכמה אפמרזים, ויתרתי על כל האפשרויות הנחמדות שרציתי, זה יהיה מודול רק עם בקר טמפרטורה וממסר.

7808707897c3826ddef292cb509e5ba3.jpg

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

_________________________________

פורסם

היום קיבלתי את המצלמה שלי A119 עם הGPS .

שבאתי לחבר אותה לרכב לבדיקה ראיתי שהחלק שמתחבר למצת לא עובד ,

בשקע עצמו יש מתח אני מטעין דרכו את הפלאפון ,

לאחר מיכן עליתי הביתה לחבר אותה למחשב והיא נדלקה עברתי על ההגדרות כמו שצריך והשארתי אותה שתצלם את החדר לחצי שעה,

שבאתי לראות את הסרטונים גיליתי שהיא לא צילמה תמונה רק קול . ממש מבאס

 

מה אפשר לעשות ?

פורסם
היום קיבלתי את המצלמה שלי A119 עם הGPS .

שבאתי לחבר אותה לרכב לבדיקה ראיתי שהחלק שמתחבר למצת לא עובד ,

בשקע עצמו יש מתח אני מטעין דרכו את הפלאפון ,

לאחר מיכן עליתי הביתה לחבר אותה למחשב והיא נדלקה עברתי על ההגדרות כמו שצריך והשארתי אותה שתצלם את החדר לחצי שעה,

שבאתי לראות את הסרטונים גיליתי שהיא לא צילמה תמונה רק קול . ממש מבאס

 

מה אפשר לעשות ?

מאיפה קנית את המצלמה?

 

Sent from my Pixel XL using Tapatalk

פורסם (נערך)

באיזה כרטיס זיכרון אתה משתמש?

אם מדובר בסאנדיסק או כרטיס זיכרון סיני כלשהו, החלף כרטיס זיכרון.

 

בכל מקרה בצע פורמט לכרטיס הזיכרון דרך המצלמה.

 

החלפת כרטיס הזיכרון לא עזרה?

בצע עדכון גירסה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...