Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחפש מצלמה איכותית מסדרה Mirror DVR שגם מקליטה טוב ובוזמנית ממצלמה אחורית.יש למשהוא ניסיון ? כי יש לי כמה זולות והם עם זווית של עדשה לא רחבה

וגם לא רואים מספרים בלילה.

פורסם

זווית עדשה רחבה זה לא משהו שצריך לשאוף אליו.

ככל שהזווית צרה יותר, כך איכות הפרטים הקטנים טובה יותר.

 

אין מצלמת מראה מומלצת שאני מכיר.

בדרך כלל הן כוללות סוללה, ואיכות הצילום בהן לא מזהירה.

 

אמליץ לך לרכוש שתי מצלמות רגילות נפרדות, אחת לשמשה הקדמית ואחת לאחורית.

פורסם
כל כרטיס זיכרון שהוא לא סאנדיסק או כרטיס זיכרון עלום שם.

 

לגבי הפיוז, 2-3 אמפר, עדיפות ל2 אמפר.

אני עם 2 שלהם כבר חצי שנה במצלמות.

פורסם
זווית עדשה רחבה זה לא משהו שצריך לשאוף אליו.

ככל שהזווית צרה יותר, כך איכות הפרטים הקטנים טובה יותר.

 

אין מצלמת מראה מומלצת שאני מכיר.

בדרך כלל הן כוללות סוללה, ואיכות הצילום בהן לא מזהירה.

 

אמליץ לך לרכוש שתי מצלמות רגילות נפרדות, אחת לשמשה הקדמית ואחת לאחורית.

יש לי 2 מצלמות ברכב אחת משהו כלפני 3 שנים.

ומה אתה ממליץ לרכוש היום ,כמו מה למשל ?

מזמן לא רכשתי מצלמות לרכב, אולי יש דברים חדשים ולא יקרים ,רצוי מGearbest.

חשבתי ללכת פעם בכיוון מראה על בסיס אנדרואיד עם כל הקישקושים שכוללת שתי מצלמות אבל סינים עדיין לא הצליחו לעשות משהו ברמה גבוה וצילום לילה איכותית בתקציב של 90- 100 דולר.

למה מראה כי אז מרוויחים מקום וגם מראה גדולה יותר פחות מגושם על שמשה.

פורסם

לא הייתי סומך על מראה סינית. לא מבחינת אמינות התמונה מרחקים מריחות וכדומה ולא מבחינת תאונה חלילה שהיא עומדת בתקן ולא תתפוצץ למלא רסיסים לכל כיון.

 

שאלה, יש a119 לא של viofo?

פורסם (נערך)

לא מסכים איתך בכלל.יש לי גם מראה משולבת עם מצלמה

אחת ,רכשתי סתם לבדוק מה היא מסוגלת לעשות במחיר של 55 שקל כן בזיל הזול ,ומה אתה חושב עובדת שנה כבר.

נכון איכות תמונה לא משהו לא 4k אבל רואים מצויין ביום ולילה הרבה פחות טוב אבל עובדת.זוית לא רחבה בכלל וזה מה שמפריע לי.

יש לי מצלמה ברכב אחר שהיא ממש טובה דגם

http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_197884.html?vip=1180155&gclid=Cj0KEQjwuOHHBRDmvsHs8PukyIQBEiQAlEMW0LKn17jK0ubf74PiNt-W6cRRiqyvjCZvpAperYraAJoaAioL8P8HAQ

 

עכשיו מחפש מראה באותה רמה עם אותם נתונים כולל מצלצה אחורית וזה סינים עדיין לא עשו ולא ברור למה.

האמת לא חקרתי לעומק בגלל זה שאלתי.

היום אבדוק את זה שוב,כי ראיתי משהו מאוד איכותי שקיים אצל הרוסים הבעיה שלא ניתן להזמין משם.

עריכה אחרונה על ידי alechko01
פורסם

לא יצא לי להיתקל במצלמת מראה עם קבל בשום מקום, ומצלמה עם סוללה לא באה בחשבון לשימוש קבוע בארץ מבחינתי.

אני מציע לשקול את הmini nanoQ 0903 ואת הmatego - שתיהן קטנות, לא תופסות כמעט מקום,

לא לוקחות משדה הראיה וגם מציעות איכות טובה מאוד.

ניתן לצפות בסקירות שלהן (ושל מצלמות נוספות) בערוץ שלי, קישורים לרכישה דרך גירבסט תוכל למצוא בתחתית כל סירטון:

https://www.youtube.com/user/isrdvr

 

ניתן לשקול גם את הa118c (לא של viofo) גם היא לא בולטת, אך לה אין לי סקירה בערוץ (תוכל למצוא ביוטיוב/בעמוד המכירה):

עמוד המכירה: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_375217.html?wid=21&lkid=10109219

קוד קופון: VIPAUTO18

--

לגבי הדיון בנוגע לכרטיסי זיכרון - אני מכיר את הטענה לגבי כרטיסי סאנדיסק, אך מניסיון אישי עם כרטיס של סאנדיסק

במשך כמה שנים טובות ועם כמה מצלמות, במצלמות החדשות לא נתקלתי בבעיה כלשהי.

הייתה לי בעבר (לפני 4-5 שנים) מצלמה בסיסית מאוד, היא סירבה בתוקף לשתף פעולה עם הכרטיס של סאנדיסק.

פורסם

התקנתי שבוע שעבר 3 מצלמות Viofo 119a עם GPS.

מצלמה אחת מחזיקה (רכב בצל כל היום), שתי מצלמות לא מפסיקות ליפול מהשמשה, הדבק של התושבת ממש לא עמיד לחום.

 

1. יש המלצות איך לקבע/להדביק את הבסיס שלהן לשמשה בלי שיפול מהחום?

2. כמה המצלמה עצמה עמידה לחום? כי בימים כאלה של 40 מעלות, היא ממש חמה, זה לא הורס אותה?

שלומי

פורסם

היי חברים

 

אני רוצה מצלמה איכותית לרכב (מעדיף לא לחסוך בנושא הזה). כמו כן הייתי רוצה שבעל מקצוע יתקין לי אותה כדי שהחוטים לא יהיו בחוץ והיא לא תיפול לי כל הזמן מהשמשה.

 

יש המלצות?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...