Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני שומר אמונים ל"רדיו צליל" בגבעת שאול.

אני מניח שיש כמה וכמה מתקיני אביזרים באזור תלפיות, אבל אין לי ניסיון אתם.

כמה הם לוקחים בערך?

פורסם
על איזה כבל מדובר?

האם רכשת מפצל פיוזים, פיוז 2-3 אמפר ושקע מצת?

 

האם זה מה שחסר לך להתקנה?

קונקטור לבורג השילדה:

http://m.ebay.com/itm/191983048474?_mwBanner=1

זה בדיוק מה שחסר לי! תודה רבה! עכשיו רק נשאר לי להבין איפה החיבור של המצת, ואת זה אין לי לא בספר רכב שחסר ולא על גבי המכסה שמסה את כל הפיוזים מתחת להגה, עזרה?

 

מה שחסר לי גם זה כבל של המינוס שהולך לבורג שלדה, במפצל הפיוזים הוא קצר ולא יגיע לבורג שלדה. מאיפה משיגים כבל כזה?

PEUGEOT 206XS

פורסם

לדעתי אתה מערבב פה משהו.

הכבל של מפצל הפיוזים לא קשור לבורג השילדה.

 

הכבל של מפצל הפיוזים הולך לכבל האדום של שקע המצת.

 

הכבל השחור של שקע המצת הולך לבורג השילדה.

 

אמליץ לך לצפות בסרטון התקנה בשנית,

 

אם אתה מרגיש שזה גדול עליך, עדיף שתקפוץ למתקין מקצויע.

פורסם

חוזר לעדכן;

 

סוף סוף התקנתי את המצלמה, הנה סרטון קצרצר עם BMW פגועה:

 

[video=youtube;W4-SZS3SukU]

 

לדעתי איכות הצילום מצויינת, אפילו עם ההנחתה הקבועה שיוטיוב מבצעים על סרטונים שמועלים אליהם. והקובץ המקורי אצלי במחשב איכותי עוד יותר. אם כבר, בגלל שהשמיים ממלאים את הפריים כל כך הרבה, חיישן החשיפה סוגר צמצם ואז אמנם השמיים נראים נפלא, אבל המכוניות עצמן כהות יותר ואז הפרטים שלהן לא ברורים מספיק- לדעתי בקיץ (הישראלי הבוהק), הבעיה תוחמר עוד יותר. לכן אני מתחיל לשחק בפיצויי חשיפה (לדעתי ממש בקטנה) ונראה איך יהיה. כמובן עדיף שפרטי הכביש יהיו ברורים יותר על חשבון הפריים כולו.

 

כפי שניתן לראות, יש השתקפויות של הדאשבורד, קורה שמאלית ומימין- הפלסטיק הענקי מאחורי המראה, שמכסה אצלי ברכב את החיישנים והמצלמה (של סטייה מהנתיב, מרחק מהרכב שמלפנים וכד'). אז נראה לי שרצוי "להשקיע" בפילטר CPL. אלכס, יש לך מוכר מומלץ או לחפש באיביי? בפעם האחרונה שבדקתי המוכרים ה"כשרים" רצו כחמישים שקלים, שזה בסדר גמור מבחינתי.

פורסם

אני מעוניין לרכוש מצלמה קדמית (ואולי גם אחורית במידה ויש דיל טוב) עם עדשה כמה שיותר רחבה.

הייתי שמח לדעת כמה +- העניין אמור לעלות (מעדיף להזמין מחול) וכמה בערך עולה התקנה של העסק בארץ.

 

תודה לעוזרים

פורסם

תתחיל בתקציב לכל מצלמה, נדע לכוון אותך יותר.

 

כעיקרון המומלצות על ידי הן :

A119

A118c viofo

Ddpai mini 2

 

מצלמה שלא בדקתי אבל אהבתי את איכות הצילום ואת זה שכרטיס הזיכרון לא על ההמצלמה עצמה אלא נפרד, matego xp1

 

המחירים בין 55-85$ +/-

לכל מצלמה.

תכנס ליוטיוב ותבדוק מה מתאים לך.

פורסם
לדעתי אתה מערבב פה משהו.

הכבל של מפצל הפיוזים לא קשור לבורג השילדה.

 

הכבל של מפצל הפיוזים הולך לכבל האדום של שקע המצת.

 

הכבל השחור של שקע המצת הולך לבורג השילדה.

 

אמליץ לך לצפות בסרטון התקנה בשנית,

 

אם אתה מרגיש שזה גדול עליך, עדיף שתקפוץ למתקין מקצויע.

אני יודע חחח, והכבל השחור הזה לא מגיע לבורג שלדה אצלי הוא רחוק, אז במוסך אמרו לי שצריך "כבל מאריך"

PEUGEOT 206XS

פורסם
תתחיל בתקציב לכל מצלמה, נדע לכוון אותך יותר.

 

כעיקרון המומלצות על ידי הן :

A119

A118c viofo

Ddpai mini 2

 

מצלמה שלא בדקתי אבל אהבתי את איכות הצילום ואת זה שכרטיס הזיכרון לא על ההמצלמה עצמה אלא נפרד, matego xp1

 

המחירים בין 55-85$ +/-

לכל מצלמה.

תכנס ליוטיוב ותבדוק מה מתאים לך.

תודה, כמה אמורה לעלות התקנה אצל מישהו שיעשה את העבודה כמו שצריך (שלא יראו כבלים וכו')?

פורסם
כמה הם לוקחים בערך?

לא זוכר כמה לקחו ממני, אבל זה לא היה יותר מ-150 ש"ח. אני חושב שזה סביר. תמיד (אחרי החג) תוכל להרים טלפון ולשאול כמה תעלה התקנת מצלמת דרך שאתה מביא.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...