Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני כנראה בין האחרונים שהזמינו את ה-A119 מגירבסט. הגיעה אחרי 20 יום, דרך אזרביג'ן. החבילה כללה כרטיס זכרון. לא נעצרה לתשלום מע"מ/מכס.

בשלב זה לא אתקין אותה בהתקנה קבועה, בתקווה שלא יציק לי.

המצלמה הגיעה עם גרסה V2.01_161216. איך ניתן לדעת אם זו הגרסה האחרונה ומהיכן מורידים גרסה עדכנית יותר, אם קיימת (לא מופיע בסרטון עדכון גרסה). תודה.

 

עדכון:

ניתן למצוא ולהוריד עדכון לגרסת המצלמה (Firmware) מכאן.

ניתן למצוא סרטון הדרכה לעדכון גרסה למצלמה

. תודה לאלכס.

עדכון 2:

משום מה, לא מתבצע עדכון לגרסה שהורדתי. מעניין למה.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם (נערך)

כן. פרמוט ראשון דרך המצלמה, והשני במחשב (exFat), לפני הניסיון לעדכון הגרסה.

בהנחיות בדף ההורדה כתוב לעשות את זה עם כרטיס בגודל 32, לי יש 64. זה באמת משנה?

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם
אני כנראה בין האחרונים שהזמינו את ה-A119 מגירבסט. הגיעה אחרי 20 יום, דרך אזרביג'ן. החבילה כללה כרטיס זכרון. לא נעצרה לתשלום מע"מ/מכס.

בשלב זה לא אתקין אותה בהתקנה קבועה, בתקווה שלא יציק לי.

המצלמה הגיעה עם גרסה V2.01_161216. איך ניתן לדעת אם זו הגרסה האחרונה ומהיכן מורידים גרסה עדכנית יותר, אם קיימת (לא מופיע בסרטון עדכון גרסה). תודה.

 

עדכון:

ניתן למצוא ולהוריד עדכון לגרסת המצלמה (Firmware) מכאן.

ניתן למצוא סרטון הדרכה לעדכון גרסה למצלמה

. תודה לאלכס.

עדכון 2:

משום מה, לא מתבצע עדכון לגרסה שהורדתי. מעניין למה.

אני גם הספקתי להזמין ואתמול אספתי אותה מהדואר. הזמנתי גם כרטיס זכרון בהזמנה נפרדת אבל בהפרש של כמה דקות, נשלחה לי הודעה שהם נשלחו בהפרש של כמה דקות וחשבתי שיגיעו ביחד אבל הכרטיס עוד לא הגיע.

מקווה שאסתדר עם העדכונים כי אני לא ככ מבין בזה

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

פורסם (נערך)

יצא לי לראות את הa118c, בפייסבוק.

900₪ מעוניין?

 

עריכה, בגלל סמיילי נמחק חלק מההודעה.

בכל מקרה, יש פה חבר פורם בשם vico israel.

הוא מוכר מצלמות של vico, מדובר במצלמות מצויינות ובמחירים אטרקטיביים למדי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

לפני שנה בערך הצלחתי לקנות במבצע פלאש של גירבסט A118 ב100₪ עכשיו אני צריך עוד אחת כי נמאס לי מה G1w שכל הזמן מאפסת שעון. אני רואה את המחירים ומתבאס, יש סיכוי שיהיה עוד מבצע כזה דומה איפשהו?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...