Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים הגיעה אלי המצלמה A119 GPS , כבר מותקנת ברכב.

אשמח לקבל הגדרות מומלצות ובנוסף הבנתי שצריך תכנה כדי לצפות ב - GPS .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

https://dashcamviewer.com

 

יש גם אפליקציה לפלאפון לצפיית הסרטונים כולל נתוני הgps.

נתקלתה בה ברפרוף בפורם dct, אם תהיה מעוניין, שלח לי הודעה פרטית, אכוון אותך אליה.

 

 

הגדרות מומלצות למצלמה בעדכון גירסה 2.0:

------------------------

RESOLUTION ; 2560x1440p =========רזולוציה

loop recording: 3min ==========אורך כל סרטון

exposure+0.0 ==================== ניגודיות

WDR:ON=

Time-Lapse Recording: OFF ====== הקלטה של תמונות

Motion Detection: OFF ======= חיישן תנועה

GPS: ON\OFF ======Optional =====גי פי אס- מופעל\כבוי

speed unit:KM/H ======Optionla ==== מהירות בקמ''ש

Gsensor: Low ======= חיישן שמירת קובץ במקרה תאונה

LDWS:OFF =========התראה על סטייה

LCWS: OFF =========התראה על התנגשות

Date stamp:on ========חותמת תאריך ושעה

GPS Info stamp: all info\speed\coordinates== חותמת גי פי אס

Camera Modul Stamp: on===== Oprional ==חותמת דגם המצלמה

Record audio: on ===========הקלטת שמע

screen saver: 3min ========= כיבוי מסך למניעת סינוור

Led: on ================= נורת הלד האדומה בכפתור

Date/Time: Insert! =========תאריך ושעה

Time zone: +2GMT =========למשתמשי הגי פי אס- לפי שעון גרינץ

Language: English =========שפה

Beep Sound:on ==========צליל ציפצוף\התראה

Frequency: 50HZ!!!!!!!! ======תדירות

Image rotation: off =====סיבוב מסך הפוך

Format:===== איתחול כרטיס הזיכרון

Format warning: off ======התרעה לביצוע איתחול לכרטיס הזיכרון

default settings:שחזור להגדרות יצרן

car Number: Optional

custome text stamp: optional

Firmware Version:=== גירסאת תוכנה

פורסם

אז בהמשך לשרשור עם הסרטון והשוטר החלטתי שהגיע הזמן לרכוש מצלמת דרך לרכב, הבנתי כי A119 היא מומלצת וגם מגיעה תחת 75$, כלומר ללא מכס. על פי הסרטון בערוץ של אלכס, התקנה יחסית פשוטה, כמה הגדרות, כרטיס זיכרון 32-64GB וסיימנו.

 

אני מנסה להוציא הזמנה, אך בלינק בסרטון המחיר עובר את רף המכס: 75.10$ לינק

מצאתי עוד מוכר באליאקספרס המוכר את אותה החבילה ב-71$, אך לפי התמונה המדבקה אינה 3M, האם זה זיוף? לינק

 

אשמח לעזרה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

אפשר קישור, מאיפה הכי זול לקנות Spy-Tec-A119?

 

והאם זו המצלמה שהכי פחות בולטת על השמשה?

 

והאם אפשר לחבר את החיווט למובילאיי? חבר שלי עשה משהו כזה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

לא יודע לגבי ה-A119, אבל אני (ועוד רבים) הזמנתי את ה-A118C שהיום עולה 40 דולר בגירבסט.

 

הנה קישור:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_375217.html?wid=21

 

והנה קישור למבחן שלה:

 

אני יודע שיש היום מצלמות טובות ממנה, אבל יחסית למחיר שהיא נמכרת היום זו עיסקה כדאית.

 

עריכה:

מסתבר שה-119 גם נמכרה בגירבסט, אבל אין כרגע במלאי והמחיר גם מעל רף המכס:

 

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_392248.html?utm_source=Criteo&utm_medium=CPCIL&utm_campaign=Displayads&lkid=138119

עריכה אחרונה על ידי RBRB
פורסם (נערך)
אז בהמשך לשרשור עם הסרטון והשוטר החלטתי שהגיע הזמן לרכוש מצלמת דרך לרכב, הבנתי כי A119 היא מומלצת וגם מגיעה תחת 75$, כלומר ללא מכס. על פי הסרטון בערוץ של אלכס, התקנה יחסית פשוטה, כמה הגדרות, כרטיס זיכרון 32-64GB וסיימנו.

 

אני מנסה להוציא הזמנה, אך בלינק בסרטון המחיר עובר את רף המכס: 75.10$ לינק

מצאתי עוד מוכר באליאקספרס המוכר את אותה החבילה ב-71$, אך לפי התמונה המדבקה אינה 3M, האם זה זיוף? לינק

 

אשמח לעזרה.

לא שמעתי על חיקוים שיצאו עד כו.

לדעתי מדובר בתמונה ישנה שהיא pre-production או משהו בסגנון.

 

יש כמה חברות של מצלמות רכב שמשתמשות בצורה החיצונית של הa119, למשל papago, אבל הן לא מזייפות את שם המצלמה והחלקים הפנימיים.

 

אם אתה רוצה להיות יותר רגוע בעניין, שלח הודעה למוכר.

אפשר קישור, מאיפה הכי זול לקנות Spy-Tec-A119?

 

והאם זו המצלמה שהכי פחות בולטת על השמשה?

 

והאם אפשר לחבר את החיווט למובילאיי? חבר שלי עשה משהו כזה.

הכי זול, הודעה מעליך.

כן, לדעתי היא הכי פחות בולטת.

לגבי ההתקנה, אני לא הייתי נוגע במובילאיי, למה להסתבך?

תתעלק על שקע המצת.

אתה מוזמן לצפות בסקירה ובמדריך התקנה

לא יודע לגבי ה-A119, אבל אני (ועוד רבים) הזמנתי את ה-A118C שהיום עולה 40 דולר בגירבסט.

A119 ו a118c

של viofo יותר לא נמכרות בגירבסט.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

מהו ההבדל בין 118 לבין 119? ולשם מה צריך GPS במצלמת רכב, אם אני קונה אותה כהוכחת תאונה או תקיפת שוטר?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
מהו ההבדל בין 118 לבין 119? ולשם מה צריך GPS במצלמת רכב, אם אני קונה אותה כהוכחת תאונה או תקיפת שוטר?

ההבדל הוא איכות צילום בעיקר.

בa119, יש התראת סאונד על תקלה בכרטיס הזיכרון, בa118c יש התראה על המסך, ללא סאונד.

 

למה צריך gps?

לא באמת צריך, הוא שם למקרה ותרצה לדעת מיקום מדוייק או מהירות נסיעה.

פורסם

מרתיע אותי לקנות מצלמה, בגלל שיש כאן שרשור על "מצלמות רכב של דבילים". לא רוצה להיות דביל. מה עושים?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ראיתי את הסקירה של אלכס על 119, נשמע בחור טוב, יותר מדי טוב :-)

 

לא רואים בסירטון את המצלמה עצמה, כמה מקום היא תופסת על השמשה, שזה הדבר הכי חשוב מבחינתי. אני רוצה להתקין ולשכוח שהיא קיימת בכלל. יש רק מבט מבחוץ, ושם דוקא היא בולטת...

 

הבנתי גם שרכיב הGPS המיותר מוסיף עוד עובי מתחת למצלמה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

קשה לי עכשיו לצפות בכל הסירטונים, אתה יכול להיות ספציפי ולומר מי הכי קטן מביניהם ומצלם הכי טוב?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...