Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכל תלוי בתקציב.

אם לא אכפת לך מהחסרונות, לך על זה. מצלמה מעולה.

 

אם אתה רוצה להשתדרג טיפה, תבדוק את הכיוון של a118c.

אם אתה רוצה להשתדרג משמעותית, תבדוק אם a119 נכנסת לתקציב שלך (78$).

 

יש עוד מצלמות לא רעות בכלל:

Ddpai 2 mini (80+/-$) עם קופון

איכות צילום טובה מאוד, לטעמי אפילו יותר טובה מהa119, אבל אין לה פתחי אויר ואני חושש שיתכנו בעיות בקיץ. יכול להיות אני טועה, רק הזמן יגיד.

 

Matego (50$) עם קופון

איכות צילום טובה לטעמי.

אין לי יותר מה להרחיב, המצלמה לא ברשותי.

 

כל המצלמות המומלצות עם קבלים.

 

אתה מוזמן לערוץ יוטיוב שלי

פורסם
אלכס,

תודה רבה! כן ידוע לי על החסרונות האלה, הייתה לי אחת במשך שנה.

היית ממליץ על משהו אחר?

אתה מוזמן להיעזר בערוץ היוטיוב שלי, יש שם כמה סקירות למצלמות יחד עם קישורים רלוונטיים (כולל לmatego שהוזכרה ולmini0903, וגם לg1wc).

לגבי הmini0903 - איכות הצילום שלה מעולה לטעמי, ומניסיון אישי איתה בקיץ לא היו בעיות כלשהן (למרות שהושארה 24/7 על השמשה), כך גם עם שאר הדגמים למען האמת.

קישור לערוץ היוטיוב:

https://www.youtube.com/user/isrdvr

פורסם

כן, בmini 0903 יש אפשרות לכיבוי של ה WIFI.

לדעתי איכות הצילום של הmini0903 טובה יותר, אך כמובן שניתן להתרשם עצמאית ולהחליט. המחיר שלה, אגב, טוב יותר

מאשר של הa119, והיא מגיעה עם GPS (בעוד שבa119 הגרסה בעלת GPS יקרה אף יותר).

(קישור לעמוד המכירה פה ומתחת לסרטון):

פורסם (נערך)

המצלמה לא מסתובבת, נעה על ציר למעלה ולמטה.

עריכה:

מצאתי קופון שמוריד את המחיר בכ 6$, למחיר סופי של פחות מ 62$, אם אתה מזמין תוכל להעזר בו: GB3RDDW7ED

עמוד המכירה

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

שלחו לי את המיני לסקירה, אמורה להגיע שבוע הבא.

לדעתי לא תהיה להיט בלשון המעטה אבל הכל יכול להשתנות.

 

אני לא מתחבר למיני למיניהם בכללי אחרי האכזבה מהסקירות על המיני 0807.

חוץ מזה התושבות שלהן לא נראות עמידות במיוחד.

ולקינוח, יכול להיות המיני המדוברת היא חיקוי בכלל, עוד לא בדקתי מי היצרן.

 

את הA119 ניתן לרכוש באיביי בחנות estore009

פורסם

המעבד וחיישן הצילום זהים.

שאר החלקים כנראה שונים.

כמו כן, התוכנה שונה.

 

זה כמו שתי פלאפונים סיניים בעלי אותם נתונים וחומרה, תמיד אחד מהם יהיה יותר טוב מהשני.

בין אם זה באיכות הבניה או בתוכנה.

פורסם

לא מצאתי שום סימוכין לכך שדגם הa118c שהוא לא של VIOFO שונה בחומרה מהדגם שמוצא ע"י VIOFO - השוני היחיד הקיים,

למיטב ידיעתי, הינו בתוכנה ("קושחה").

בעבר טענת כי מדובר בעדשה שונה, אך להזכירך חזרת בך אחרי שלא נמצא שום מידע תואם.

קישור לדגם המדובר (כאן).

ניתן להתרשם מהסקירה של הb40D (תסתכל רק על איכות הצילום של המצלמה הקדמית):

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...