Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבנתי. אני עובד בפולג נתניה אבל עדיין חיפה קצת רחוק לי. בכל מקרה ארכוש סוללה חדשה בעלות של כ 50 ש"ח ממוכר באיביי שמוכן לשלוח לישראל וגם רכשתי על הדרך את המוביוס 2.

תודה רבה על העזרה!

 

פורסם
למישהו קרה שהA119 לא יושבת טוב בתושבת שלה? אני בשימוש עם המצלמה מזה מספר ימים ולפתע היום שמעתי פעמיים באותה נסיעה את הצליל הדלקה של המצלמה- הסתכלתי עליה והמסך קצת ריצד, משכתי אותה כלפי מטה (נעילה של התושבת GPS עם היחידת מצלמה)ֿ, ואז הריצוד והכל הסתדר... ההנ״ל חזר על עצמו שוב מאוחר יותר...יש תובנות בנושא?

תחבר את שקע הטעינה למצלמה עצמה.

הוא יותר אמין משקע התושבת.

הgps יתפקד כרגיל.

פורסם
הבנתי. אני עובד בפולג נתניה אבל עדיין חיפה קצת רחוק לי. בכל מקרה ארכוש סוללה חדשה בעלות של כ 50 ש"ח ממוכר באיביי שמוכן לשלוח לישראל וגם רכשתי על הדרך את המוביוס 2.

תודה רבה על העזרה!

 

המוכר הרשמי (וסוג של גם היצרן של המוביוס) הוא:

eletoponline365

שים לב שבדר"כ לא כתוב שהוא שולח לישראל (ז"א תחפש תחת best match ולא משהו שכולל משלוח כי זה לא יופיע לך), אבל כשתשלח לו הודעה הוא יגיד לך שאתה יכול לרכוש מה שאתה רוצה ותשלם לו בפייפל והוא ישלח.

עובד כמו שעון, קניתי ממנו כמה חלקים ומצלמה אחת.

פורסם

Matego (50$) עם קופון

איכות צילום טובה לטעמי.

אין לי יותר מה להרחיב, המצלמה לא ברשותי.

 

איפה משיגים קופון? בגיר בסט המצלמה נמכרת ב-69 דולר.

פורסם
גילוי נאות, הקישור מקנה לי אחוז מסויים ממחיר הקניה שלך,זה ללא תוספת כספית מצידך ואתה לא חייב לרכוש דרכו והוא שם רק אם בא לך להודות לי.

 

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_488895.html?lkid=10489143

 

 

הקופון לאתר גירבסט

קופון49$ :

MGXPGB

 

תודה רבה, אם ארכוש כמובן שארכוש דרך הלינק. קצת מתלבט כי אין מסך.

 

רק כדי להיות בטוח, המצלמה עם קבל נכון?

פורסם

את הa119 ניתן לרכוש באליאקספרס, ביום הולדת של האתר יהיה מבצע 72-74$ לדגם לא כולל gps, עדכנתי את הקישורים בערוץ יוטיוב.

את המוכר אני לא מכיר, בחרתי בקישור הכי זול שקפץ לי.

**לפעמים מחירים משתנים, כדאי לבדוק בעצמך ולמצוא את ההכי זול עם הפידבק הכי טוב.

 

לגבי כרטיסי הזיכרון, אני לא מכיר מוכרים באיביי או באליאקספרס שמוכרים מוצר מקורי, כך שאני לא רוצה להמליץ סתם.

אם יש פה מישהו שכן מכיר, אשמח לשמוע, על הדרך אעדכן את הלינקים בסרטונים שלי.

פורסם

היי אני מחפש בנרות מצלמה לרכב , חשוב שתהיה אמינה,עם איכות צילום טובה ביום ובלילה

ושתתחבר למצת של הרכב למישהו יש המלצות ?!

פורסם

הMatego אכן מומלצת, להלן קישורים רלוונטיים:

סקירה:

עמוד המכירה: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_488895.html?lkid=10317380

קוד קופון (מביא את המחיר לאזור ה 56$): VIPAUTO18 (הקופון שרשם אלכס כבר לא תקף ממה שבדקתי כרגע).

 

מציע לצפות גם בסקירה של הmini nanoQ 0903.

סקירה:

עמוד מכירה: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_366780.html?lkid=10116076

קוד קופון (המחיר כ 61$ בעזרתו): GB3RDDW7ED

 

לסקירות נוספות, אתה מוזמן לצפות בערוץ היוטיוב: קישור

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...