Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אלכס, הA119 כל הזמן נכבית ונדלקת. מה יכולה להיות הסיבה?

 

אני לא משתמש בכבל שהגיע איתה, אלא בכבל שכבר היה מותקן ברכב מהמצלמה הקודמת, פשוט כי אני בספק שהכבל הוא מה שגורם לעניין הזה.

 

יש לך רעיונות?

טוב, סופסוף התפניתי לטפל בעניין.

 

חיברתי את המצלמה עם הכבל המקורי, והבעיה נפסקה. לא השתמשתי בשקע מצת USB שסופק עם המצלמה, אלא חיברתי לממיר מתח USB שמחובר אצלי בלוח פיוזים עוד מהמצלמה הקודמת.

ברגע שראיתי שהכל עובד כמו שצריך, השחלתי את הכבל החדש בצורה נסתרת, כמו שאני אוהב.

 

לא האמנתי שהכבל באמת יכול לגרום לדבר כזה. ממש הזוי מבחינתי כי בסופו של דבר שניהם בסך הכל כבלי מיני USB שמעבירים מתח חשמלי.

 

בכל אופן, העניין טופל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
טוב, סופסוף התפניתי לטפל בעניין.

 

חיברתי את המצלמה עם הכבל המקורי, והבעיה נפסקה. לא השתמשתי בשקע מצת USB שסופק עם המצלמה, אלא חיברתי לממיר מתח USB שמחובר אצלי בלוח פיוזים עוד מהמצלמה הקודמת.

ברגע שראיתי שהכל עובד כמו שצריך, השחלתי את הכבל החדש בצורה נסתרת, כמו שאני אוהב.

 

לא האמנתי שהכבל באמת יכול לגרום לדבר כזה. ממש הזוי מבחינתי כי בסופו של דבר שניהם בסך הכל כבלי מיני USB שמעבירים מתח חשמלי.

 

בכל אופן, העניין טופל.

גם לי יש את אותה הבעיה עם מצלמת ויקו sf2 שמחובר לכבל עם מטען לפלאפון בחיבור המצת מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

אלכס שקע הטעינה אצלי החליט לא לשחרר את הכבל טעינה. אז פתחתי את המצלמה על מנת לבדוק מה ניתן לעשות..

קפץ לי מהצלמה שני חלקי פלסטיק וקפיץ.

אין לי מושג מאיפה. ועדיין כבל הטעינה תקועה במצלמה.317f0dad8148708f831ded55d2446d96.jpg372c3058b9557b829d6ea69f84862bf7.jpg

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

רציתי לעדכן ); אבל מה הקפיץ? יש לך אפשרות אולי להסביר לי בדיוק איך ואיפה הפלסטיקים צריכים להיות?

תודה רבה.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

הפלסטיקים אמורים להיות בצדדים של ''הבית'' עדשה.

גם הקפיץ קשור לשם.

לא יהיה לי זמן לפרק את המצלמה שלי בימים הקרובים כך שאתה לבד במערכה.

 

לא אמור להיות מסובך יותר מידי.

תחפש תמונות בגוגל, או סרטון ביוטיוב, בטוח שמישהו פרסם מדריך הרכבה.

פורסם

שלום!

מתכנן לקנות רכב ורוצה לקנות מצלמה. ברכב הקודם הייתה לי G1W-C. האם היא עדיין מומלצת ואם כן איפה קונים אחת היום בשביל לא ליפול על זיוף?

פורסם

קונים בגירבסט, מומלצת? בערך.

למה בערך?

איכות הצילום טובה מאוד, אבל התאריך והשעה יכולים להתאפס מפני שבמצלמה אין סוללת RTC.

איכות הבניה סבירה, התושבת suction cup שלה לא להיט ומתישהו תתפרק, ניתן לרכוש באיביי תושבת שנדבקת בעזרת דבק 3M

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...