Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שלחו לי את המיני לסקירה, אמורה להגיע שבוע הבא.

לדעתי לא תהיה להיט בלשון המעטה אבל הכל יכול להשתנות.

 

אני לא מתחבר למיני למיניהם בכללי אחרי האכזבה מהסקירות על המיני 0807.

חוץ מזה התושבות שלהן לא נראות עמידות במיוחד.

ולקינוח, יכול להיות המיני המדוברת היא חיקוי בכלל, עוד לא בדקתי מי היצרן.

 

את הA119 ניתן לרכוש באיביי בחנות estore009

אלכס, יש לך מושג מתי תגיע ה-

mini0805p?, עדיף לקנות כבר מאיביי את הA119?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כוונתך מתי תגיע אלי לסקירה?

הגיע היום.

מקווה שבסופ''ש יהיה לי זמן להתקין אותה.

 

כמ מילים עליה,

ציפיתי לאיכות פלסטיקה ירודה, מסתבר שדווקא האיכות טובה, התושבת ובמיוחד הקטע של הברגים בתושבת נראים ייציבים.

בקופסא יש קוטע מתח שלא באמת שימושי, אם זכרוני אינו מטעה אותי, מתח הקטיעה בו הוא 11.5v= מצבר גמור.

חוץ מהקוטע מתח יש מטען 12v סטנדרטי.

עוד לא יצא לי לבדוק אם המצלמה נדלקת בכלל. :)

 

האם לרכוש את הa119 באיביי?

לא נראה לי משתלם לרכוש אותה באיביי, המחירים באליאקספרס יותר אטרקטיביים.

פורסם

מהם ההבדלים ואיך הם באים לידי ביטוי? חוץ מהמחירים.

בסופו של דבר אתה כן מקבל מצלמה שמתעדת באיכות די גבוהה.

פורסם

ההבדלים בין מה?

בין המצלמה שנמכרת באליאקספרס ובין המצלמה הזהה לה ונמכרת בארץ?

רוב הסיכויים אין הבדלים, זו נבלה וזו טרפה.

 

זה שהן המצלמות זה כבר טוב, השאלה כמה שבועות הן יצלמו.

ואני אפילו לא פותח את הפה על איכות הצילום.

 

זול מתישהו הופך יקר, במקרה תאונה אתה תקלל את הרגע שניסית לחסוך כמה גרושים בעת קניית מצלמת הרכב.

פורסם

דווקא המחירים נוטים לטובת המצלמות שנמכרות באליאקספרס או המלצות על מצלמות אחרות בשרשור הזה.

כשאתה רושם השאלה כמה זמן המצלמות שנמכרות בארץ יצלמו אתה מתכוון לאיכותם או לנפח הכרטיס זיכרון? נאמר לי בחנות ש8 גיגה לדוגמה יספיק לשבוע בערך ולאחר שבוע הוא מתאפס ומתחיל לצלם מ0.

פורסם (נערך)

לגבי כמה זמן המצלמה תצלם, כוונתי הייתה תוך כמה זמן היא תתפגר.

 

לגבי מה שהמוכר בחנות אמר לך, הוא הטעה אותך.

אין לו מושג על מה הוא מדבר ואין לו שמץ של מושג לגבי איך מצלמות רכב עובדות!

 

בקצרה,

כרטיס זיכרון של 32גיגה יספיק לכ3-3.5 שעות צילום רצופות.

לאחר שכרטיס הזיכרון מתמלא, המצלמה מוחקת את הקובץ הכי ישן בכרטיס הזיכרון ושומרת קובץ חדש במקומו.

אורכו של קובץ בדרך כלל 2-5 דקות צילום.

זאת אומרת כרטיס הזיכרון מלא ב3-3.5 שעות צילום אחרונות ותמיד נמחק כ5 דקות צילום שצולמו לפני 3-3.5 שעות.

 

 

עריכה,

קראתי בשנית את הפיסקה הראשונה שכתבת ומחקתי את תגובתי.

בסופו של דבר אני עושה סלט.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

טוב אלכס, הויקו ומפצלי הפיוזים הגיעו, הזמנתי את כרטיסי הזיכרון מהקישורים שלך, כיף לפרגן על כל העזרה וההחלטה על המצלמה הקידמית תיפול אחרי שתבדוק את המיני, או היא או עוד A119

פורסם
טוב אלכס, הויקו ומפצלי הפיוזים הגיעו, הזמנתי את כרטיסי הזיכרון מהקישורים שלך, כיף לפרגן על כל העזרה וההחלטה על המצלמה הקידמית תיפול אחרי שתבדוק את המיני, או היא או עוד A119

תתחדש ותודה על הפרגון! [emoji16]

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...