Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אז בהמשך לשרשור עם הסרטון והשוטר החלטתי שהגיע הזמן לרכוש מצלמת דרך לרכב, הבנתי כי A119 היא מומלצת וגם מגיעה תחת 75$, כלומר ללא מכס. על פי הסרטון בערוץ של אלכס, התקנה יחסית פשוטה, כמה הגדרות, כרטיס זיכרון 32-64GB וסיימנו.

 

אני מנסה להוציא הזמנה, אך בלינק בסרטון המחיר עובר את רף המכס: 75.10$ לינק

מצאתי עוד מוכר באליאקספרס המוכר את אותה החבילה ב-71$, אך לפי התמונה המדבקה אינה 3M, האם זה זיוף? לינק

 

אשמח לעזרה.

קניתי באייבי ב78 דולר והגיע ללא מכס.

המוכר רשם שהערך של החבילה 12 דולר חח

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מאמין שאתה מחפש את המצלמה הכי נסתרת ולא הכי קטנה.

הddpai קטנה יותר.

הa119 נסתרת יותר.

 

איכות הצילום במיוחד בזיהוי לוחיות רישוי טובה יותר בddpai 2, אבל לדעתי היא תהיה פחות אמינה מהa119 בגלל שאין בה חורים לאורור, יכול להיות אני טועה ובקיץ היא לא תאכזב, את זה רק הזמן יגיד.

פורסם (נערך)
קשה לי עכשיו לצפות בכל הסירטונים, אתה יכול להיות ספציפי ולומר מי הכי קטן מביניהם ומצלם הכי טוב?
בשמחה, יש את הMatego, היא הכי קטנה מביניהן:

סקירה:

עמוד המכירה: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_488895.html?lkid=10317380

קוד קופון (מביא את המחיר לקצת פחות מ 57$): VIPAUTO18

 

יש את הmini nanoQ 0903, איכות הצילום שלה אפילו טובה יותר ויש לה גם GPS:

סקירה:

עמוד המכירה: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_366780.html?lkid=10116076

קוד קופון (המחיר פחות מ 62$ בעזרתו): GB3RDDW7EDשתיהן קטנות מאוד עם יתרון קל בסעיף הזה לmatego, הmini nanoQ0903 תספק איכות צילום קצת טובה יותר,

ויש לה גם אפשרות לרישום נתוני GPS. שתיהן קלות לתפעול והתקנה, הmatego תצריך התחברות אליה בwifi לצורך הגדרות

ראשוניות (לאחר מכן רק אם תרצה), כך שמהבחינה הזאת הmini קלה יותר.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

לפי התמונות, נראה שה119 יותר קטנה משתי המצלמות שלך, בהפרש משמעותי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

מכיר גם את ה 119 ומן הסתם גם את השתיים עליהן המלצתי, לדעתי הן קטנות יותר.

אני לא יודע איך הסקת שה 119 קטנה מהן, ועוד בהפרש משמעותי (אולי זה נובע מהשוני בצורות שלהן ואיך שזה נראה לך על המסך).

 

כך או כך, שלושתן מצלמות קטנות יחסית.

פורסם

אני התכוונתי למצלמה הכי פחות בולטת על השמשה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אלכס, ידוע אם המצלמות צפויות לחזור לגירבסט?

 

אני צריך עוד זוג ומעדיף לקנות מהאתר מאשר מוכרים מאיביי.

פורסם
מכיר גם את ה 119 ומן הסתם גם את השתיים עליהן המלצתי, לדעתי הן קטנות יותר.

אני לא יודע איך הסקת שה 119 קטנה מהן, ועוד בהפרש משמעותי (אולי זה נובע מהשוני בצורות שלהן ואיך שזה נראה לך על המסך).

 

כך או כך, שלושתן מצלמות קטנות יחסית.

 

מחכה לתשובתך.. מי הכי פחות בולט על השמשה?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ממה שאני התרשמתי, הmini nanoQ0903 לא בולטת (בטח ובטח אם תתקין אותה מאחורי המראה מימין), כך שלדרישותיך אמליץ עליה.

גם הmatego נסתרת, אך מצריכה מקום לצורך ה"מוח" שלה (הקופסה שבה נמצא כרטיס הזיכרון), ניתן לשים את הקופסה למשל בתא הכפפות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...