Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

אם הנושא לא קשור לפורום הזה אז בבקשה להעביר לפורום המתאים.

 

ברצוני לשאול האם המצלמה הזו טובה מספיק לצילום כל הנסיעות ברכב?

לרגל הביקוש והצורך בתיעוד התחלתי לחפש מצלמה טובה, חשוב שתהיה עם זרוע בעלת נוכחות

אך בנוסף לא מגושמת וגדולה מדי.

 

http://www.ebay.com/itm/2-4-034-Full-HD-1080P-GT300-Car-DVR-Vehicle-Camera-Video-Recorder-Dash-Cam-G-sensor-/252822711720?

 

חשוב שהממשק יהיה פשוט לתפעול.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שנה בערך הצלחתי לקנות במבצע פלאש של גירבסט A118 ב100₪ עכשיו אני צריך עוד אחת כי נמאס לי מה G1w שכל הזמן מאפסת שעון. אני רואה את המחירים ומתבאס, יש סיכוי שיהיה עוד מבצע כזה דומה איפשהו?

אתה לא חייב לקנות של viofo.

הנה דוגמה מעולה (ומחיר מעולה) בגירבסט, בעבר כמה קנו אותה: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_375217.html?wid=21&lkid=10109219

אחלה תחליף לg1wc אם עניין השעה המתאפסת מטריד אותך.

פורסם

אמורה להיות יותר זולה, גג55$.

 

**לדעתי זה נובע מפני שהA119 אמורה לעלות 80$ לדגם ללא gps.

 

המחיר של הa119 ירד בעקבות אתרים כמו גירבסט.

המחיר של הa118c2 נשאר גבוהה מפני שהאתרים האלו לא מכרו אותה.

 

עכשיו, אליאקספרס השוו את המחיר של הa119 למחיר שגירבסט מכר אותן +/-5$ והa118c2 נשארה באותו מחיר.

פורסם
יצא לי לראות את הa118c, בפייסבוק.

900₪ מעוניין?

 

עריכה, בגלל סמיילי נמחק חלק מההודעה.

בכל מקרה, יש פה חבר פורם בשם vico israel.

הוא מוכר מצלמות של vico, מדובר במצלמות מצויינות ובמחירים אטרקטיביים למדי.

 

מחיר ממש גבוה ביחס להזמנה בהאינטרנט כך שאולי אשקול להזמין באינטרנט (מה הסיכוי שאצטרך שוב המצלמה בזמן כל כך קצר?).

לגבי וויקו ישראל אינני מוצאהו בחיפוש, מישהו יכול אולי לספק לינק לפרופיל משתמש שלו?

פורסם (נערך)

המחיר לא אטרקטיבי בכלל, מה שכן, חישן צילום סוני, זה כבר שידרוג משמעותי, חידשת לי.

 

תמיד ידעתי שלviofo יש מצלמת g1w, אף פעם לא חיפשתי אותה אצל ספקים מהסיבה הפשוטה שאין בה סוללת RTC ואני לא יודע איך היא מתנהגת, גם בDCT לא שומעים עליה.

מודה, גם לא ידעתי לגבי החיישן.

 

 

לגבי האם כדאי לרכוש אותה, אין לי שמץ של מושג, זה כמו להמליץ על הB40 החיקוי של המצלמה a118c viofo על סמך זה שהמצלמה דומה במראה למצלמה של viofo.

 

 

עריכה,

עכשיו נכנסתי לאתר של viofo, ומסתבר שמדובר בדגם חדש שלא נתקלתי בו, בגלל זה לא זכרתי שיש חיישן צילום סוני.

 

תשים לב שלviofo יש 3 מצלמות של g1w.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אני ממש לא רוצה G1w לא סובל אותה. גם הצורה בה היא יושבת מעצבן גם העיצוב גם זה שהשעון מתאפס גם הכפתורים. הa118/9 הכי נוחות שיש.

סתם המקרה נתקלתי ולא זכרתי שדובר

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...