Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תזמין מהקישורים של אלכס, אחרי כמעט חודש סוף סוף קיבלתי אותם (הזמנתי 2, 1 לקדימה ו1 לאחורה) ואני ממש מבסות, פרסמתי סרטונים לפני יומיים ככה פה, אני משווה אותה לxiaomi שהיו לי, בחרתי להישאר עם הa118c

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה, אם כך ה g1w-cb ירדה מהפרק.

לא רוצה להמר ש'אולי' אקבל דגם של יומיים ואולי לא.

 

מזמין את ה a118c הזולה יותר אלא אם יש למישהו התנגדות נחרצת בעניין

 

עדיף את ה A119, גם מבחינת צילום לילה והרזולוציה המשופרת.

יש גם כמה דברים קטנים שהופכים אותה למוצלחת קצת יותר.

בסה"F אם אתה כבר משקיע במצלמה, תשקיע באחת שתספק אותך בשעת אמת, כל החסכונות מתגמדים לאחר מכן, ברגע האמת.

פורסם

שתי הסיבות הללו נשמעות לא הגיוניות בעליל כסיבות להפסקת מכירה לצמיתות של הדגם, אולי (ורק אולי) לדחיית טווחים או העלאת מחירים.

מדובר בגופים עסקיים, ביקוש הוא יתרון (ובמקרה ה"גרוע" נלחמים איתו ע"י העלאת המחיר, עד להגעה לשיוויון בין הכמות שניתן להציע לבין

הביקוש באותה רמת מחיר).

פורסם

באמת לא ברור למה הם הפסיקו למכור את המוצר והסיבות האלה לא נראות לי סבירות. כרגיל אני מאחר למסיבה...חחח

הזמנתי מאיביי, כולל GPS ב78 דולר כולל משלוח(ללא GPS משום מה עולה יותר), עכשיו רק נשאר לקוות שלא יתפס במכס/מע"מ...

פורסם
בגירבסט יותר לא ימכרו מצלמות A119.

היצרן הפסיק לשלוח להם את המצלמות הנ''ל.

 

מי שרוצה לרכוש את המצלמה מוזמן לרכוש אותה באיביי, בחנות estore009.

 

תודה רבה לך, הזמנתי.

 

יש טעם לרכוש כרטיס זכרון יותר יקר כמו שמוסבר כאן?

או שהסמסונג מהלינקים שלך מספיק טוב.

 

שאלה נוספת, האם כדי לחבר אותה לתיבת פיוזים אני צריך בנוסף רק מפצל פיוזים?

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
האמת שלא ניסיתי, אך למיטב הבנתי לא ניתן לבצע זאת. בהמשך היום אהיה מול המצלמה ואנסה לראות, אך אינני זוכר כפתור או אפשרות כזאת.

 

היי, מתי יצא לך להיות מול המצלמה? תודה

פורסם
אני הייתי בוחר בa118c, בעיקר בגלל איכות בנייה יותר טובה ובגלל שהיא יותר מוסתרת.

 

וכן, אתה צודק, איכות הצילום בg1wc יותר טובה בגלל שזווית הצילום יותר צרה.

 

על הדרך, שמתי לב למצלמה חדשה בגירבסט, אם אתה רוצה לחפש הרפתקאות:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_616179.html?lkid=10565660

 

62$ עם קופון, המעבד וחיישן הצילום טובים מאוד.

שלחתי לגירבסט הודעה שאני רוצה לסקור אותה.

כמובן שהיא עם קבלים.

 

יש לך מושג אם בה אפשר גם לכבות את הwi-fi?

פורסם (נערך)
באמת לא ברור למה הם הפסיקו למכור את המוצר והסיבות האלה לא נראות לי סבירות. כרגיל אני מאחר למסיבה...חחח

הזמנתי מאיביי, כולל GPS ב78 דולר כולל משלוח(ללא GPS משום מה עולה יותר), עכשיו רק נשאר לקוות שלא יתפס במכס/מע"מ...

תתחדש ותעדכן!

תודה רבה לך, הזמנתי.

 

יש טעם לרכוש כרטיס זכרון יותר יקר כמו שמוסבר כאן?

או שהסמסונג מהלינקים שלך מספיק טוב.

 

שאלה נוספת, האם כדי לחבר אותה לתיבת פיוזים אני צריך בנוסף רק מפצל פיוזים?

הסאמסונג בהחלט כרטיסי זיכרון טובים.

הם עובדי אצלי קשה מאוד בצילום בזמן חנייה, כבר מעל 8 חודשים ואף אחד מהם לא התפגר עדיין.

 

לגבי התקנה לתיבת הפיוזים, נענה בפרטי.

יש לך מושג אם בה אפשר גם לכבות את הwi-fi?

אין לי שמץ של מושג.

 

יש ברשותי ddpai 2 mini, זכור לי משהו לגבי כיבוי ויפי.

אבדוק את זה בהזדמנות.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שלום לכולם!

בהמלצתכם רכשתי את הA119 עושה רושם של מצלמה מעולה

עברתי פה על כמה דפים (בכל זאת 600+ דפים), ולא מצאתי תשובה לשאלה הבאה:

יש לי סיאט איביזה חדשה (הדגם של 16-17) ואני מעוניין לבצע התקנה כמה שיותר ״סמויה״

מכירים מקום/ בעל מקצוע שיתקין את המצלמה הנ״ל? (בתשלום כמובן)

תודה!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...