Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מאמין שכן.

 

הכבל שבתמונה תומך בהעברת נתונים.

 

הכבל שבקישור שלי לא תומך העברת נתונים ולדעתי היה עדיף.

אז בעצם צריך כבל טעינה בלבד כמו זה?

6b3f6133e988d7d11774c852eef9d4e9.jpg

פורסם

אלכס, אם הרכב עם שתי מצלמות ללא GPS ביחד עם הvico power plus והוא עומד בחנייה יותר מיום יומיים, מה בעצם יקרה? כשהויקו יראה שהמתח במצבר נמוך הוא ינתק את המצלמות אחרי זמן מסוים (בטמפרטורה סבירה, יש לך מושג בערך תוך כמה זמן זה יקרה?) והמצלמות יפסיקו לעבוד ומה יקרה למשל אחרי6-7 שעות? האם הוא יתן שוב מתח למצלמות? או רק אחרי שהרכב יונע והמצבר יתמלא הויקו ישוב לתת להן מתח, מקווה שהשאלה לא מוזרה מדי ויחסית ברורה

פורסם

השאלה ממש לא מוזרה.

בעבודה עם שתי מצלמות, מתח המצבר מספיק לי לכ6 שעות צילום רציף בסה''כ.

 

**המצבר שלי ישן ואחת המצלמות עם gps.

כמו כן, הטמפ' בחוץ משפיעה מאוד. בחורף זמן הצילום מתקצר.

 

לאחר 6 שעות צילום, המכשיר מפסיק את המתח למצלמות, עד אשר תכניס מפתח לסויץ.

 

אם אתה רוצה זמן צילום ארוך יותר, תצטרך להסתפק במצלמה אחת שמחוברת אליו.

 

בזמנו בקיץ, כאשר מצלמה אחת הייתה מחוברת (כולל gps), זמן הצילום היה כ 16-18 שעות צילום.

 

אם המתח מופסק בגלל חיישן הטמפ' אז כאשר יתקרר ברכב, המצלמה תדלק מחדש אוטומטית.

 

 

כמובן, כל הנתונים האלו הם מאוד תלויים במצב וסוג המצבר.

פורסם
השאלה ממש לא מוזרה.

בעבודה עם שתי מצלמות, מתח המצבר מספיק לי לכ6 שעות צילום רציף בסה''כ.

 

**המצבר שלי ישן ואחת המצלמות עם gps.

כמו כן, הטמפ' בחוץ משפיעה מאוד. בחורף זמן הצילום מתקצר.

 

לאחר 6 שעות צילום, המכשיר מפסיק את המתח למצלמות, עד אשר תכניס מפתח לסויץ.

 

אם אתה רוצה זמן צילום ארוך יותר, תצטרך להסתפק במצלמה אחת שמחוברת אליו.

 

בזמנו בקיץ, כאשר מצלמה אחת הייתה מחוברת (כולל gps), זמן הצילום היה כ 16-18 שעות צילום.

 

אם המתח מופסק בגלל חיישן הטמפ' אז כאשר יתקרר ברכב, המצלמה תדלק מחדש אוטומטית.

 

 

כמובן, כל הנתונים האלו הם מאוד תלויים במצב וסוג המצבר.

 

 

לפי ההדרכה של ההתקנה שלך, המצלמות יעבדו ללא קשר לויקו ולמצבר כאשר רק מכניסים את המפתח לסוויץ או רק כאשר מניעים את הרכב?

אוקיי, אז לדוגמא בסופשבוע, לאחר הלילה הויקו הפסיק לתת מתח למצלמות ובמשך היום הבא הרכב אמור להמשיך להיות בחנייה, מה לעשות כדי שבמשך היום המצלמות יוכלו לקבל מתח ולעבוד?, להניע את הרכב לחמש עשר דקות?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...