Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הכוונה ללכת לאיש מקצוע שיעשה את ההתקנה, זה נראה לי הפיתרון הכי טוב. יש לינק למפצל לשקע ה12v?, זה לא השקע מצת?

האם ניתן להבין מהתמונה אילו פיוזים צריך?[ATTACH=CONFIG]483392[/ATTACH]

אם אתה הולך לאיש מקצוע, אז תרכוש שקע 12v הוא יחתוך את שקע ה12v שיש על הויקו פאור פלוס וילחים עליו במקביל את השקע הנוסף שרכשת.

 

חוץ מזה, תרכוש שתי מפצלי פיוזים בגודל של הפיוזים שאצליך ברכב ותרכוש גם חבילת פיוזים של 2-3 אמפר.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי אז לפי התרשים (תודה dmxsir) הפיוזים אצלי הם regular fuse וmicro fuse?, חשבתי שהמספרים עליהם הם האמפר שלהם. פתחתי רק דלת קטנה של פלסטיק בצד של הדלת של הנהג, לא את כל הפלסטיק מתחת להגה, יכול להיות שיש עוד סוגים של פיוזים?, אז אני צריך לקנות שני מפצלי פיוזים? של רגיל ושל מיקרו?

תוכל לתת לי לינקים למה אני צריך לרכוש כולל שקע 12v?, ה low profile blade זה המיקרו?

תודה

פורסם (נערך)

אתה צריך להוציא פיזית את הפיוז בכדי לקבוע מהו הפיוז שיש לך.

אם לא תוציא לא תדע.

 

אתה צריך לרכוש שתי מפצלי פיוזים לvico power plus.

המספר על הפיוז הוא האמפר הנקוב שהוא יכול לעבוד בו לאורך זמן מסויים.

 

מפצל פיוזים low profile blade:

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=400984176227&alt=web

 

פיוז low profile:

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=221827263789&alt=web

 

מפצל פיוזים mini blade:

http://www.ebay.com/itm/1-x-MINI-ATM-Fuse-Adapter-tap-Dual-Circuit-Adapter-Holder-For-Car-Truck-Auto-/361168315550?hash=item54174f249e:g:z6YAAOSwECZUojVc

 

פיוזים mini blade:

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=141423663548&alt=web

 

שקע מצת :

http://www.ebay.com/itm/Female-Car-Adapter-Socket-Cigarette-Plug-Cigar-DC-Lighter-Connector-12-24V-Cable-/252451993189?hash=item3ac74fb665:g:QU0AAOSwuzRXfVzW

 

 

לא בדקתי האם הקישורים עובדים, הקליטה הסלולארית שלי כמעט אפסית.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אני לא רוצה לומר סתם, אבל בוא נגיד off the record

שחודש ואף יותר.

מדובר בסוללה קטנה.

אני לא רוצה להתחייב שזה יחזיק חודשים שלמים אבל סוף שבוע זה בטוח יחזיק.

 

בהפעלה הראשונית הסוללה לא טעונה כנדרש, לפי הוראות ייצרן, צריך להטעין אותה כ24 שעות.

 

עריכה, אני מבין שאתה שואל מפני שיש ברשותך g1wc?

ב g1wc אין סוללת RTC, לכן אתה חווה את הבעיה.

פורסם

אכן, לרכב של אישתי רכשתי את ה-g1wc, ואני שוקל לקנות גם לי מצלמה.

מה שכתבת נשמע משכנע. יש טעם לחכות לקופון, או שאין טעם לנסות להרוויח 10 ש"ח?

פורסם (נערך)

עדכון לגבי G1WH,

החלפתי סוללה ושמתי סוללה גדולה מאוד של המוביוס.

צילום מחזיק מעל 20 דקות!

3 שנים הסוללה החזיקה ועדיין אבל החלפתי אותה

IMG_20170312_093324.jpg

IMG_20170312_095544.jpg

IMG_20170312_095810.jpg

עריכה אחרונה על ידי chenrp

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...