Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבל לבטל את התושבת, כבר הצעתי לך להדביק חתיכת איזולירבנד על התושבת והלהלביש עליה את המצלמה.

הכי חשוב, תתן מתח למצלמה שקע הusb הצידי שעל גבי המצלמה.

 

 

זה משחק ניחושים, אין באפשרותינו לדעת מתי החבילה שלך תגיע.

אני בדרך כלל מחכה 35-40 ימים לפני שאני פונה לשירות הלקוחות.

 

זה מובן שאתה לחוץ לקבל את המצלמות לאור הגעת כרטיסי הזיכרון, סבלנות.

מה? אבל אם אני אחבר את הכבל למצלמה עדיין יהיה gps?

ואתה מתכוון לשים חתיכת איזו כדי לגרום לתושבת להיות עבה יותר וזה יהיה יציב יותר לדעתך?

פורסם

בטח, כבר נמכרת מזמן.

גם הפילטר נמכר.

שתיהם לא נמכרים בגירבסט והמחיר בהתאם.

Foxoffer.com

או תחפש באיביי / אליאקספרס, הזול מבינהם.

 

תכנס ליוטיוב ותבדוק אם בכלל תרצה לרכוש אותה.

פורסם

יש סקירה בערוץ יוטיוב שלי.

 

היצרן שלח לי דוגמית

pre-production

של הפילטר.

הפילטר שקיבלתי היה ניסיוני ובסופו של דבר היצרן בחר זכוכית שונה, לטענתו טיפה יותר יקרה.

 

לגבי הגורל של הדוגמית שלי, אחרי פרק זמן מסויים נוצר עליה אפקט מים, יכול להיות שבר.

כמו כן, הפלאסטיק שלה התרחב בגלל השמש.

 

** לא יצא לי לשמוע על בעיות כאלו ואחרות מלקוחות שרכשו את הפילטר.

 

** יכול להיות הפלסטיק שמנו הפילטר שלי היה עשוי הוא סתם פלסטיק שלא עמיד בחום ונוצר רק לבדיקה עצמה.

 

לשיקולך.

פורסם (נערך)

ראשית רוצה להודות לאלכס- רכשתי מגירבסט את ה-119 (ללא GPS) וכרטיס 64 של סמסונג, לפי הלינקים שפרסם כאן. עוד לא התקנתי אותה בגלל חוסר בזמן, אבל זה יקרה בקרוב... אל דאגה, בינתיים אני משתמש ב-M10 לא קבועה ברכב (יש בה סוללה ולא קבל). ובכן תודה, אלכס.

 

שנית, מצאתי באיביי פילטרים CPL יעודיים ל-119, אבל כפי שניתן לראות ברשימה, יש הבדלים בינהם- גם במחיר וגם בצורה. אלכס, על מה אתה ממליץ? המחיר לא משחק כאן תפקיד, הכי יקר הוא בסביבות השישים ש"ח. לא אמות מזה.

 

 

אגב, לאלו שמחכים למשלוח- גם אצלי לקח הרבה זמן, לפחות חודש עובר ולא נראה שמשהו זז, עפ"י מס' המעקב. בסוף החבילה הגיעה לסניף הדואר המקומי ואספתי אותה ללא מכס- עלתה סה"כ $90.68

 

 

עריכה: שימו לב שיש עדכון גרסה ל-119, ממש מעכשיו, 21.2.17.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
פורסם

תתחדש!!!

הפילטר הזול, שנדבק לעדשה, עשוי מפלאסטיק/ פילים. והיצרן שלו הוא לא viofo.

 

הפילטר היקר, עשוי זכוכית, הייצרנים שלו הם viofo & street gardian.

השיתוף פעולה בין החברות נוצר בכדי להוזיל את המחיר של הפילטר והוא מתאים לכל המצלמות החדשות של שתי החברות.

מדובר בפילטר יותר איכותי.

 

 

תודה על העדכון לגבי עדכון הגירסה!

פורסם (נערך)

בערוץ יוטיוב שלי יש סרטון הסבר, איך מעדכני גירסא.

 

עוד לא הורדתי את הגירסה החדשה כך שאני לא בטוח שיש 2 קבצים כמו בהסבר.

 

קישור לעדכון:

http://support.viofo.com/support/solutions/articles/19000019600-viofo-a119-car-dash-camera-firmware

 

 

עריכה,

תקרא את הוראות ההתקנה, לפי זה תדע אם אתה צריך להקין שתי קבצים או לא.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...