Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר ללחוץ לחיצה קצרה על הכפתור של הכיבוי, זה יכבה את המסך (תוודא שהנורות ממשיכות לדלוק)

הכפתור עם המשולש - לחיצה עליו תשמור את הקטע הנוכחי בתקיה מוגנת מדריסה שהמצלמה עושה לחומר ישן

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הי קיבלתי את המצלמה A118C והתקנתי אותה לפני כמה ימים. האיכות טובה ועובדת מצויין רק רציתי לשאול האם יש דרך לכבות את המסך של המצלמה בזמן הנסיעה? ניסיתי לשנות את זמן השומר המסך ל"1" דקות. המסך אכן נכבה אחרי דקה אך נדלק שוב בדקה השנייה... וכך לסירוגין כל הנסיעה. בנוסף שמתי לב לסימן כמו משולש אזהרה בסרגל העליון של המסך ואשמח לדעת מה פירושו.

תודה לעוזרים

ובכן, הגורם לצרות שלך הוא הg sensor.

 

כרטיס הזיכרון שלך מתמלא לאט לאט בקבצים מוגנים שלא נמחקים עם הלופ.

המשולש שקופץ לך מצביע על שמירת הקובץ כקובץ קריאה בלבד (קובץ שלא נמחק לבד).

 

 

לפתרון הבעיה אתה צריך לשנות את הרגישות של הg sensor ל LOW, אחרי זה לעשות פורמט לכרטיס הזיכרון בכדי למחוק את הקבצים המוגנים שהתאספו עליו.

 

על הדרך תבדוק שההגדרות הבאות מוגדרות נכון:

 

Frequency: 50HZ

Motion detection: off

Screen saver: כמה דקות שבא לך

G sensor: כמו שאמרנו LOW.

פורסם

הכל יכול להיות, המחיר הכי נמוך שהיה זה בערך 60$ לדגם ללא גי פי אס.

זה היה סמוך לבלאק פריידי/סייבר מאנדיי.

 

כרגע המחיר 70$ לדגם כולל GPS הוא מחיר באמת טוב.

 

ד''א, יש מצב ראיתי אותך בסנוקר ביום שישי?

פורסם

גם אני חושב שיש קצת אי הערכה לMINI 0903, ולא בצדק.

המצלמה קטנה, מצלמת באיכות מעולה, עם GPS ועם יצרן שמספק עדכוני תוכנה מעת לעת (בד"כ פעם בכמה חודשים) וגם היא מתחת לסף

המכס\מס (ככה שניתן להיות רגועים לגבי העלות הסופית).

ככה היא מצלמת, ניתן להתרשם:

יש קישור לרכישה בתחתית הסרטון.

פורסם

שלום,

 

לאחר שאיזה דביל ניסה להיכנס בי היום על ידי זה שהוא חותך אותי בכביש, אני מחפש המלצה למצלמה באיכות מעולה, גם ביום וגם בלילה. כולל הקלטה\ GPS.

תקציב, 500-700 שח.

 

שאלה נוספת האם יש מצלמה דו כיוונית?

 

אשמח להמלצות.

 

תודה

פורסם

אתה מוזמן לצפות בסקירה של המצלמה

 

מדובר במצלמה מעולה כוללת gps.

המחיר כרגע 70$, הקישור למצלמה נמצא ''בהצג עוד מתחת לסרטון.

 

לגבי מצלמה דו כיוונית, אני פחות ממליץ על כאלו לרוב בגלל שאיכות היא פחות טובה

אם בכל זאת תרצה לרכוש מצלמה דו כיוונית תבדוק את הכיוון של vico markus 5.

פורסם
הכל יכול להיות, המחיר הכי נמוך שהיה זה בערך 60$ לדגם ללא גי פי אס.

זה היה סמוך לבלאק פריידי/סייבר מאנדיי.

 

כרגע המחיר 70$ לדגם כולל GPS הוא מחיר באמת טוב.

 

ד''א, יש מצב ראיתי אותך בסנוקר ביום שישי?

 

שירד עוד קצת אמן XD

 

וכן יש מצב(בחדש שבמקום אדידס, בין 4 וחצי לרבע ל11 XD), תבוא תגיד שלום(אל תתיחס לנקיון אוטו :lol:)

פורסם

כרטיס זיכרון קלאס 10, בין 16 ל 64 ג'יגה.

עדיף לבחור בכרטיס ממותג מוכר (יש המעדיפים להימנע מסאנדיסק עם מצלמות רכב).

לי יש כזה (קישור), עובד מעולה ללא כל בעיה.

אם אתה קונה באיביי, תבדוק היטב את המוכר, יש המון כרטיסים מזויפים.

בחנות גדולה בארץ זה מעולה, אבל יקר יותר (בחלק מהמקרים באופן משמעותי מאוד).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...