Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע אם אפשר לבטל את הWIFI במצלמת MATEGO XP1?, האם ניתן לסובב אותה כלפי פנים הרכב או לצדדים? מה ניתן לעשות כנגד השתקפויות (למשל כמו עדשת CPLׂׂ)? ואם למישהו יש קופון זה יהיה מעולה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על החיפוש אלכס, יש לך מושג אם אפשר לסובב אותה לצדדים ולתוך הרכב? זה יכול להיות יתרון גדול על ה119, לא? ממש מתלבט בקשר לשתיהן וגם אם אפשר לכבות את הWIFI, לא בא לי שזה תמיד יפעל, מאחורה תהיה ה118, אחכה גם שהמחיר ירד או יהיה מבצע

פורסם

שלום לכולם ,

הלכתי לאיבוד לגמרי בכמעט 700 עמודים שיש כאן :-)

יש לי בקשה פשוטה , אם מישהו יוכל למנות לי 2-3 דגמים פשוטים של מצלמות מומלצות .

אני לא מחפש יותר מדי פונקציות ושכלולים , וגם לא במחירים גבוהים :] מצלמה פשוטה עם איכות טובה שתעשה את העבודה .

אודה מראש לכל מי שיכוון אותי .

פורסם (נערך)

אהלן, הa118c עומדת בדרישות שלך.

מחירה כ51$.

תבדוק ביוטיוב אם האיכות מספקת אותך.

 

עריכה, רק תשים לב שאתה רוכש את הדגם של viofo.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שלום אלכס ותודה על התשובה המהירה ,

אכן מסרטונים ביוטיוב נראית אחלה של מצלמה ,

האם יש איזה אתר מומלץ להזמנה לארץ?

שוב תודה רבה .

פורסם (נערך)

A118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?lkid=10101428

 

כרטיס זיכרון 64GB:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_204281.html?lkid=10101416

 

 

כרטיס זיכרון 32GB:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html?lkid=10101427

 

 

 

גילוי נאות, הקישור למוצרים מקנה לי אחוז מסויים ממחיר הרכישה.

זה ללא שום תוספת כספית מצידך ואתה לא חייב לרכוש דרכם.

הם שם רק אם בא לך להודות לי.

 

 

מדריכי התקנה בערוץ היוטיוב שלי

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אלכס יש אפשרות ש a119 לא יתעד מידע לגבי המהירות?

ובנוסף איך אני יכול לעביר את הצילומים למחשב? פשוט לחבר את המצלמה?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

כן, ישנה אפשרות לכבות את הgps או לרכוש את הדגם ללא תושבת הgps.

 

בכדי להעביר למחשב פשוט מחברים את המצלמה עם כבל למחשב או מוצאים את כרטיס הזיכרון ומכניסים אותו לקורא כרטיסים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...