Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו, בגלל שהדואר עובד אחרת עכשיו, לא רוצה הפתעות.

פעם, אם הייתי צריך לשלם מכס, בפתק שהייתי מקבל בדואר, היה כתוב, עכשיו אני מקבל לרוב המקרים sms אם מספר "חבילה" ומיקום כדי לאסוף אותה.

קיבלתי הודעה כדי ללכת ולקחת את המצלמות, יש מצב שאצטרך לשלם משהו? או אם היה ככה, היו שולחים לי פתק רגיל ואיסוף מסניף של דואר ולא סתם חנות??

תודה מראש על העזרה [emoji4]

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

שתי המצלמות תומכות בכרטיסי זיכרון של 64 גיגה.

 

לגבי האיפוס כביכול שאתה מדבר עליו.

אין שום איפוס.

כרטיס הזיכרון תמיד מלא כמעט עד הסוף.

זאת אומרת, אם אתה משתמש בכרטיס זיכרון של 64 גיגה, תמיד יהיו שמורות עלי 7-6 שעות אחרונות של צילום.

 

איך זה עובד?

המצלמה מוחקת את הקובץ הכי ישן בכרטיס הזיכרון ושומרת במקומו קובץ חדש.

משמע, היא מוחקת קובץ שצולם לפני 7 שעות.

 

הקבצים שנשמרים על גבי כרטיס הזיכרון הם קבצים של דקה עד 10 דקות, תלוי במצלמה ובהגדרות שהגדרת.

 

אז נגיד ונמחקו 10 דקות שצולמו לפני כ7 שעות זה לא ביג דיל.

 

אם עדיין לא הבנת, תגיד.

אשתדל למצוא דרך יצירתית יותר להסביר את זה.

 

 

 

 

 

תגידו, בגלל שהדואר עובד אחרת עכשיו, לא רוצה הפתעות.

פעם, אם הייתי צריך לשלם מכס, בפתק שהייתי מקבל בדואר, היה כתוב, עכשיו אני מקבל לרוב המקרים sms אם מספר "חבילה" ומיקום כדי לאסוף אותה.

קיבלתי הודעה כדי ללכת ולקחת את המצלמות, יש מצב שאצטרך לשלם משהו? או אם היה ככה, היו שולחים לי פתק רגיל ואיסוף מסניף של דואר ולא סתם חנות??

תודה מראש על העזרה [emoji4]

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

 

 

הסר דאגה מליבך.

אם הייתה צריך לשלם מע''מ הם היו דואגים להתקשר אליך ולבקש את פרטי האשראי וכו'.

 

בכללי, אם לא מזמינים בדואר אקספרס אז גם רוב הסיכוים לא משלמים מע''מ.

 

מי שמשלם מע''מ זה בדרך כלל מי שרוכש מוצרים עם מסכים כמו טאבלטים ופלאפונים וכו'.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

הבנתי את הרעיון הכללי:-D

אני גם מנסה למצוא דרך לשאול את השאלה כדי שתהיה ברורה, אם מפעילים את אחת מהמצלמות ואחרי שעה מפעילים את השניה אז כאילו תהיה חפיפה בין שתי המצלמות?, כלומר אם רוצים ששני הקבצים הכי ישנים בשתי המצלמות לא ימחקו באותו זמן, אתה מבין את הכוונה?

פורסם (נערך)

כן הבנתי,

פשוט תפעיל את אחת המצלמות ותשמור עליה כ20 דקות צילום ורק אז תפעיל את המצלמה השנייה.

 

עריכה, אני מתלבט עכשיו, האם זה יעבוד גם אחרי הרבה זמן, כנראה המוח שלי לא עובד בשעות כאלו.

 

אני לא מבין למה כל זה טוב.

 

 

** עצה, במקרה תאונה/ דוח לא מוצדק וכו', תכבה את המצלמה לאחר האירוע, תוריד אותה מהשמשה ושים בתא כפפות עד אשר תגיע לבית ותגבה את הכל במחשב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
שתי המצלמות תומכות בכרטיסי זיכרון של 64 גיגה.

 

לגבי האיפוס כביכול שאתה מדבר עליו.

אין שום איפוס.

כרטיס הזיכרון תמיד מלא כמעט עד הסוף.

זאת אומרת, אם אתה משתמש בכרטיס זיכרון של 64 גיגה, תמיד יהיו שמורות עלי 7-6 שעות אחרונות של צילום.

 

איך זה עובד?

המצלמה מוחקת את הקובץ הכי ישן בכרטיס הזיכרון ושומרת במקומו קובץ חדש.

משמע, היא מוחקת קובץ שצולם לפני 7 שעות.

 

הקבצים שנשמרים על גבי כרטיס הזיכרון הם קבצים של דקה עד 10 דקות, תלוי במצלמה ובהגדרות שהגדרת.

 

אז נגיד ונמחקו 10 דקות שצולמו לפני כ7 שעות זה לא ביג דיל.

 

אם עדיין לא הבנת, תגיד.

אשתדל למצוא דרך יצירתית יותר להסביר את זה.

 

 

 

 

 

 

 

 

הסר דאגה מליבך.

אם הייתה צריך לשלם מע''מ הם היו דואגים להתקשר אליך ולבקש את פרטי האשראי וכו'.

 

בכללי, אם לא מזמינים בדואר אקספרס אז גם רוב הסיכוים לא משלמים מע''מ.

 

מי שמשלם מע''מ זה בדרך כלל מי שרוכש מוצרים עם מסכים כמו טאבלטים ופלאפונים וכו'.

שמע, כמו שאמרתי קודם, לפני כמה שנים הזמנתי 110 דולר של סדרות, ואז כשהגעתי לדואר אמרו לי שצריך לשלם נגיד 50₪, אבל לא התקשרו וביקדו ממני פרטים או משהו, פשוט כתבו על הפתק שהיו מכשירים בתביעות דואר.

נגלה מחר, חחחח.

 

תודה בכל מקרה אחי

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם (נערך)

למה לחכות אם אפשר לבדוק ביוטוב ולכתוב A119S VS A119?

https://www.youtube.com/results?search_query=a119s+vs+a119

 

אני דווקא רואה חסרון בדגם עם החיישן האחר מהסיבה הפשוטה, הוא מצלם רק ב 1080P לעומת היתרון הדי בולט של רזולוציה (1440P (2560X1440 של A119 הרגילה לדעתי. היתרון ברזולוציה יכול לבוא לידי ביטוי בפרטי לוחית רישוי או זיהוי פנים ופרטים כאלו ואחרים. גם אם החיישן קצת פחות איכותי, לא נראה שבהרבה לפי הביקורות ולא נראה הבדל משמעותי לעין. ההבדל יבוא ביום שצריך יהיה לשלוף מידע ולא צילום יפה.

 

כמו כן, זווית צילום צרה יותר של 135 מעלות לעומת 160 של ה A119 הרגילה.

 

זאת אומרת, יש ויש דברים בעד ונגד כמובן, כל אחד צריך להבין טוב מאוד לקראת מה הוא הולך וקונה.

 

לא נראה שיש הבדל כלשהו ניכר לעין אם בכלל, קנה מה שקיים וזול וזמין. כל A119 תעשה את העבודה שלה.

אם אתה רוצה חיישני סוני איכותיים ואיכות צילום טובה מאוד, אלו מצלמות DOD LS460W או החדשות LS470W, המחיר כמובן בהתאם, פי 3 מ A119.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם
מבקש קישור לרכישת ספק כוח 3a למצלמת דרך. בנוסף, בית מצת לספק כוח.

 

מה אתה רוצה לעשות בדיוק? אם אתה מעוניין להתחבר לתיבת הפיוזים של המצת ומשם להוציא בכבל כניסה של 12V, זה קל ופשוט וזה מה שנדרש:

 

1. https://www.amazon.com/gp/product/B00G8WLW2Y/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=181HHZx8blsL._SL1500_.jpg

 

2. המפצל עבור הפיוזים בהתאם לגודל שיש לך כמובן, שים לב:

https://www.amazon.com/gp/product/B007D5DB88/ref=oh_aui_detailpage_o09_s00?ie=UTF8&psc=1

 

41CRkb2MSEL.jpg

 

3. מטען עם 2 יציאות איכותי של 4.8A או 2.4A עם פורט כפול, משהו בסגנון כזה מחברה איכותית שבמידה ותחבר כבל USB של 5 מטר, ההתקנים האלו יודעים לפצות על כך. מומלץ מחברות טובות.

https://www.amazon.com/Anker-Charger-PowerDrive-iPhone-Galaxy/dp/B00VH84L5E/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1489559948&sr=8-2&keywords=anker+4.8a

 

417DobiRaPL.jpg

 

514zJsPoF3L.jpg

פורסם

מנסיון של A119 הרגילה בשמשה האחורית עם 64GB וזווית צילום רחבה, המצלמה עושה את העבודה שלה בצורה מעולה.

כן, ברור שהייתי רוצה חיישן סוני איכותי, אותה זווית צילום וגם 1440P ב 60FPS ואנטי גלייר וכו', אבל אני ריאליסטי כמובן והמחיר היה בטח, בהתאם.

בשמשה הקדמית יש לי את DOD LS460W ולהורים 470W ואלו הן מצלמות מדהימות, אבל המחיר לא נגיש לכולם וחסרה לי תוספת הרזולוציה הנחמדה, אם הייתה אפשרית ואולי... בסדרה ההבאה זה יהיה.

 

יש להבין כי גידול ברזולוציות ביחד עם חיישנים איכותיים הרבה יותר ידרוש מהיצרנים לתמוך בכרטיסי 128-256 לפחות בגלל גדלי הקבצים. אחרת על אותו 64GB נוכל להקליט הרבה פחות שעות.

 

אחסון כמות נכבדת של שעות זה חשוב לא פחות במיוחד לנסיעות ארוכות של הלוך חזור, למה לדאוג האם מספיקים לשלוף או לא כאשר אבל לדעת בוודאות, שיהיה מספיק זמן? הרעיון ברור.

פורסם

תודה על הקופון החדש, חיכיתי לזה.

 

מה הסבירות שהמצלמה עם ה GPS תעצר במכס ואצטרך לשלם מע"מ? (76 דולר)

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם (נערך)

נמוכה עד מאוד.

תדאג רק לא להזמין עם חברות שילוח מהירות.

 

אלא בחברות שילוח שהמלצתי.

 

עריכה,

אם אתה חושש, אתה יכול לרכוש את הדגם הרגיל ולרכוש באיביי gps בנפרד.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
מה אתה רוצה לעשות בדיוק? אם אתה מעוניין להתחבר לתיבת הפיוזים של המצת ומשם להוציא בכבל כניסה של 12V, זה קל ופשוט וזה מה שנדרש:

 

1. https://www.amazon.com/gp/product/B00G8WLW2Y/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=181HHZx8blsL._SL1500_.jpg

 

2. המפצל עבור הפיוזים בהתאם לגודל שיש לך כמובן, שים לב:

https://www.amazon.com/gp/product/B007D5DB88/ref=oh_aui_detailpage_o09_s00?ie=UTF8&psc=1

 

41CRkb2MSEL.jpg

 

3. מטען עם 2 יציאות איכותי של 4.8A או 2.4A עם פורט כפול, משהו בסגנון כזה מחברה איכותית שבמידה ותחבר כבל USB של 5 מטר, ההתקנים האלו יודעים לפצות על כך. מומלץ מחברות טובות.

https://www.amazon.com/Anker-Charger-PowerDrive-iPhone-Galaxy/dp/B00VH84L5E/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1489559948&sr=8-2&keywords=anker+4.8a

 

417DobiRaPL.jpg

 

514zJsPoF3L.jpg

תודה, מה עם כבל ארוך (כ5 מ׳) שיתחבר למצלמה vico sf2?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...