Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה, מה עם כבל ארוך (כ5 מ׳) שיתחבר למצלמה vico sf2?

 

כל כבל איכותי סביר יעשה את העבודה. יש הבדלים בין הכבלים אך מה שחשוב במרחקים כאלו, זה המטען עצמו.

שיהיה מטען איכותי וטוב ויידע לפצות על נפילת מתח וכו' וכמובן, עם הספק מתאים וגבוה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

** עצה, במקרה תאונה/ דוח לא מוצדק וכו', תכבה את המצלמה לאחר האירוע, תוריד אותה מהשמשה ושים בתא כפפות עד אשר תגיע לבית ותגבה את הכל במחשב.

 

ומה אם בדרך הביתה הייתי מעורב בתקרית נוספת? :conf:

פורסם

יש לי את הספק הישן של המצלמה sf2 vico. הספק לא עובד אבל יש את הכבל שמחובר אליו ישירות, מחווט לכל אורך הרכב. יש אפשרות לחתוך אותו מהספק להלחים בקצה שלו חיבור usb 2 (רגיל)? כמובן שאחבר אותו לספק איכותי כמו שהמליצו פה.

יעבוד או שבמקרים כאלה אין מנוס וצריך לקנות כבל חדש?

פורסם

הכבל תקין, השאלה אם יעבוד?

ההגיון אומר שאין סיבה שלא מכיוון ומדובר סה"כ בחוטים (תשתית)

נקווה שהחוטים יהיו בצבעים הגיוניים של פלוס ומינוס.

פורסם

dd33c063c172d7db8439ec32bfb9ff52.jpg

 

010756b5c632b289357f97cecc1c36ad.jpg

סוף סוף [emoji4]

אלכס, אשמח לעזרה,

1) שמתי את הכרטיס זיכרון וכתוב לי Card Error....

עכשיו אני בא לפרמט את הכרטיס (כי רק פתחתי אותה), זה אמור להיות על exFat32 נכון?? לא על NTFS נכון?

2) חיברתי את המצלמה למחשב כדי שיעבוד, אבל כתוב LowBattery ונכבה... להישאר אותה קצת ככה כדי לסדר את ההגדרות לפני שאתם יוצאים יורד לרכב??

3) 2 החבילות מגיעות עם החוץ לבן שאתה רואה בתמונה כדי להוציא את המדבקות אם רוצים להחליף את המצלמה, חחחח. גדול [emoji23]

 

תודה מראש אחי

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם

תכניס את כרטיס הזיכרון למצלמה ותבצע דרכה פטרמט.

 

המצלמה לא אמורה להתכבות, תנסה כבל אחר או תחבר אותה למטען של הפלאפון.

בכל מקרה אין כל בעיה להגדיר את ההגדרות ברכב.

 

תתחדש!!

פורסם

במקרה תאונה, הכפתור זה הדבר האחרון שיעניין אותך.

הg sensor יכול להיות מופעל ממכה חלשה מאוד, אפילו מבמפרים בכביש.

תלוי איך מגדירים את הרגישות שלו.

 

בכל מקרה, להוריד את המצלמה זו המלצה.

פורסם

כן, אני חושב שהוא יפעל.

ברגע שיש מכה גם במהירות נמוכה, בתוך הרכב היא מורגשת היטב.

 

ההמלצה על low נובעת מזה שאני יודע שיהיו מקרים שהg sensor יפעל ממהמורות או במפרים ויציף את כרטיס הזיכרון עם קבצים מוגנים

 

בכללי הg sensor נועד דווקא לתאונות רציניות.

למשל, פגיעה קטלנית ברכב, הנהג חסר הכרה ומסיבה שלא ברורה, בעת החילוץ לא ניתקו את המצבר והרכב היה מונע.

הסיבה השנייה היא בגלל שכרטיסי הזיכרון של פעם היו בעלי שטח איחסון נמוך מאוד.

פורסם
הכבל תקין, השאלה אם יעבוד?

ההגיון אומר שאין סיבה שלא מכיוון ומדובר סה"כ בחוטים (תשתית)

נקווה שהחוטים יהיו בצבעים הגיוניים של פלוס ומינוס.

תבדוק עם רב מודד( יש אופציה של זמזמם כשעושים חיבור על אותו קו).

אל תסמוך על הצבעים של הסינים.

_________________________________

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...