Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

עברתי על הנושא המפורט הזה וכמובן שיצאתי מבולבל.

 

במידה וזה המקום הנכון לשאול את השאלה- אני מתעניין בהמלצה למצלמה לרכב (אפילו 2) איכותית, לא יקרה ואמינה.

צילום HD (יום ולילה), מסך לצפיה, חיבור וטעינה באמצעות המצת של הרכב (בנוסף לUSB), חיבור פשוט לשמשת הרכב, בלי יותר מידי הברגות/קדיחות וכו'.

בהנחה ואפשר להשיג משהו איכותי בסכום של 150-200 ש"ח, אשמח לקבל המלצה לדגם אחד או שניים ממנו אבחר.

 

אם יש משהו שניתן לרכוש בארץ באחת החנויות יתכן ואעדיף (תווי קניה) על פני הזמנה מחו"ל. אם לא, גם זה כמובן בא בחשבון.

 

תודה מראש לעונים.

עריכה אחרונה על ידי kidan
פורסם

אם קראת אז יכולת לראות את הG1WH ב49.99$.

חדשות טובות :-)

הבטחתי וקיימתי:

 

 

הקופון הוא על סך 7$ במיוחד בשבילנו ומוריד את המחיר ל49.99$ כולל מישלוח, מדובר במוצר המקורי.

אשמח אם תוכלו להזמין מהלינק שלי, זה יעזור לי לקבל כמה נקודות :-).

 

SKU1188391%20(4).jpg

לינק לG1WH:

קופון 7$ הנחה:687d98

היכן מכניסים את הקופון?

בקופה מצד ימין מתחת לדגל ישראל תיראו "Have a coupon code?"- ליחצו עליו ויפתח לכם שדה להכנסת הקוד.

 

אני גם מזמין לפחות אחד :-).

העיקר שתיסעו בדרכים טובות ושלעולם לא תיצטרכו בהוכחות הDVR :-).

פורסם

אני רכשתי היום כרטיס SDHC של Sandisk בנפח 16 ג'יגה, דירוג 10 במהירות 30 מגה לשניה, הוא אמור להחזיק עד 3 שעות הקלטה רצופות באיכות הכי גבוהה לפני שהוא כותב על הקבצים שהוקלטו, אבל אני כנראה אגדיר את המצלמה לצלם ב720p לכן הוא יחזיק קצת יותר זמן, רציתי בהתחלה לרכוש 32 ג'יגה אבל לא היה להם..

פורסם (נערך)
אם קראת אז יכולת לראות את הG1WH ב49.99$.

 

בהנחה והגבת לי, אכן ראיתי את המצלמה הזו בעמודים הקודמים.

האם יש כאן שרכשו, משתמשים ומרוצים?

 

זה בהחלט מתאים לתקציב.

 

אשמח אם מישהו יוכל לשפוך קצת אור על נושא כרטיסי הזיכרון- מבחינת נפח וקלאס.

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי kidan
פורסם

תראה כרגע זו מצלמה מאוד מומלצת בעולם בגלל האיכות הטובה שלה והמחיר הזול.

אני אישית אין לי ניסיון איתה, אבל הרבה חברה פה הזמינו אותה אז תראה מה הם יגידו.

פורסם

בעקרון אתה יכול לחפש עליו מידע לפי הדגם G1W, ההבדל העיקרי ביניהם הינו זווית העדשה, בG1W זה 120 מעלות ובדגם החדש G1WH זה 140 מעלות.

הרבה חברים כאן הזמינו וגם אני הזמנתי 2 ובימים הקרובים זה אמור להישלח וב"ה כולנו עד סוף החודש אמורים לקבל, אם אתה יכול להמתין עד אז -תוכל לקבל מכולנו חוות דעת.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לפי המידע ברשת זה פשוט מוביוס בתוספת מסך ואביזרי אקסטרים:-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ואללה..

אז אם כבר, עדיף את ה SJ1000. היא מגיעה עם אביזרים באותו המחיר.

אגב, הקופון שלך לSJ לא פעיל. ההודעה אומרת שהוא תופס למחירים מעל 70 דולר בלבד.

פורסם

חחח הסינים האלה, הם הורידו את המחיר מ72.99 ל69.99 :-).

תוסיף לך משהו שאתה צריך מקטגוריית הרכב ושתעבור את ה70$ תשים את הקופון.

http://www.banggood.com/Wholesale-Motor-And-Auto-c-1134.html

 

או אתה יכול פשוט להישתמש בקופון של 5% ולשלם כ66$.

3d1a7c



Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

איך המוכר הזה? אמין? אפשר להזמין ללא חשש זיופים/העלמה?

אני רואה שיש שם פייפאל אבל חבל לחכות ולהתאכזב.

פורסם (נערך)

מדובר בחנות מאוד גדולה ואמינה, על חיקויים הם לא מנסים לרמות ולירשום שזה מקורי, יש שם הכל רק צריך ליבחור ותמיד אפשר לישאול לגבי מוצר ספציפי אם מקורי או לא.

גם שלפעמים יש בעיות וכבר קרה לי בדיון הגאדג'טים שקיבלתי PB סיני זול של כמה דולרים פגומים הם תמיד החזירו את הכסף מיד - בקיצור יש תמיכה גם לאחר הקניה, בטוח שהשירות טוב יותר מרוב החנויות בארץ :-).

http://www.resellerratings.com/store/BangGood

https://www.facebook.com/banggood

http://www.alexa.com/siteinfo/banggood.com

 

עריכה:

אתה יכול להוסיף את זה למצלמה ויצא לך 70.5$ ותנצל את הקופון של 10$ :lol:

לינק ערוך מידי למוצר זול מידי.

 

ככה ראש ישראלי מוציא SJ1000 ב60$ -LOL, צריך לעדכן את החתימה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בכיף תהנה! :lol:.

 

ובבקשה מי שמקבל ראשון שיתן לנו סקירה קטנה :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...