Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע אתה ממש פרסומת מהלכת של הVICO SF2, כמה הבחור הזה משלם לך?

ראיתי עכשיו שהוא מוכר אותה ב370 זה כבר מחיר יותר סביר בשביל התמורה שמקבלים אולי בהמשך הוא ימכור אפילו בפחות.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואתה פרסומת מהלכת של G1W. מה זה אומר, היצרן הסיני משלם לך?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
זה יקרה לך עם כל מצלמה בעולם, ברגע שיש שמש מול השמשה כל הדשבורד שלך וכל מה שנמצא עליו משתקף בחזרה על השמשה ועל הדרך מופיע בצילום מה שגורם לטשטוש.

 

 

מה זה קשור?

 

המצלמה מצלמת דרך השמשה כל מה שמשתקף בשמשה יופיע בצילום.

 

את הקשר הסברתי.

 

אז אני אסביר שוב,

יש פילטר פולרי שמבטל שקיפות.

 

ראו סרטון:

http://www.youtube.com/watch?v=KCaNRGqsio8

 

מקווה שעכשיו מובן.

 

 

ובכל זאת, האם הקיט של הסופר קבלים יתאים ל G1W?

פורסם (נערך)

אני לגמרי נטרלי, לי יש בכלל GT680W.

הG1W היא מצלמה מומלצת בכל העולם בגלל המחיר הנמוך שלה והאיכות צילום שלה, לעומת זאת הVICO SF2 זו מצלמה כושלת עם מחיר מוגזם ביחס למצלמות שנמכרות היום במחירים דומים ונמוכים יותר.

אפילו ב370 ש"ח לא שווה לקנות אותה, ואתה כל הזמן מזלזל במצלמות אחרות ומשווה אותם לVICO SF2 כאילו הVICO SF2 זו המצלמה הכי טובה בעולם.

תקרא את התגובות שלך ותבין על מה אני מדבר.

אני לא אומר שעשית טעות, אבל תפסיק לנסות להצדיק את זה שקנית את המצלמה הזאת ב450 ש"ח.

 

את הקשר הסברתי.

 

אז אני אסביר שוב,

יש פילטר פולרי שמבטל שקיפות.

 

ראו סרטון:

http://www.youtube.com/watch?v=KCaNRGqsio8

 

מקווה שעכשיו מובן.

 

 

ובכל זאת, האם הקיט של הסופר קבלים יתאים ל G1W?

 

תסלח לי שאני אומר שהסרטון הזה הוא בדיחה.

אתה לא יכול לבטל השתקפויות על השמשה זה לא קשור לפילטרים.

המצלמה מצלמת את השמשה, ההשתקפויות שנגרמות מהשמש משתקפות על השמשה ואז המצלמה מצלמת אותם.

ככה זה בכל המצלמות בעולם, אני אשמח לראות סרטון שצולם על ידי משהוא פה בארץ.

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם
לבעלי המוביוס למינהם, האם גם אצלכם כאשר אתם נוהגים אל מול השמש איכות הצילום יורדת משמעותית? (הכוונה שלי שלא ניתן לזהות מספרי רכב )

 

האם אני מפספס משהו בהגדרות?

 

ניתן לדלג ולצפות מ - 1:24:

סרטון להמחשה :

fYasmNK8v7XeA&index=1

אז לא רואים מספרי רכב, אז מה ?

המצלמות תיעוד התחילו כדי שיהיה אפשר להוכיח חפות אם שוטר יינסה להטיל אשמת שווא. ואז באה דרישה של אנשים לראות גם מספר רכב, שמא מישהו ייעשה תאונה באשמתו ועוד יינסה לברוח.

פורסם

בנתיים אפשר לקנות את Vicovation Marcus 3 ב890 ש"ח כולל משלוח , והיא רק יצאה מעניין כמה היא תעלה עוד כמה חודשים.

http://www.bebutton.com/VicoVation-Iroad-BlackVue-Cowon-DashCams-Blackboxes-Full-HD-Video-Recorders/VicoVation-Vico-Marcus3

 

מעניין אותי למה המצלמה קודם כל מגיעה לארה"ב ואירופה ולא נמכרת עדין ע"י מוכרים מטאיוואן במחירים זולים יותר.

 

תודה על התגובה, במה מתבטא שהיא יותר טובה מהאחרים? היא הכי טובה היום בשוק?

איכות צילום מטורפת 1080p 60fps, ו1296P 30FPS ומעבד AMBARELLA A7 היא כרגע ההכי טובה בשוק.

פורסם
רכשתי היום את המצלה Vico SF2 מחבר הפורום nok4482, עדיין לא התקנתי אותה אבל ממבט ראשון המוצר נראה ומרגיש מוצק ואיכותי, לא זבל סיני, כמו כן גם המטען והאביזרים הנלווים מגישים שעשויים מפלסטיקה חזקה.

בינתיים הזמנתי מאיבי מספר אביזרים להתקנה:

עלוקת חוט חשמלי:

http://www.ebay.com/itm/10x-Blue-Snap-Lock-ScotchLok-Electrical-Wire-Cable-Splice-and-Feed-Connectors-/370953356672?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Terminals_Cabling_ET&hash=item565e8b0580

שקע חשמל נוסף אשר ישורשר לשקע הנוכחי ויתחבא מאחורי התא כפפות:

http://www.ebay.com/itm/Car-Motorcycle-Motorbike-12V-120W-Cigarette-Lighter-Power-Socket-Plug-Outlet-/360525131938?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item53f0f8f0a2&vxp=mtr

הוא יחובר באמצעות העלוקה

ותופסן למצלמה על ידי דבק 3M ולא וואקום:

http://www.ebay.com/itm/Mini-3M-Double-Sided-Adhesive-Car-Camera-Mount-Holder-Universal-DVR-Camera-Mount-/151160579631?pt=GPS_Holders_Mounts&hash=item2331df662f

 

כמו כן נשאר לי לרכוש כרטיס זכרון 32 ג'יגה, כאשר כל החלקים יגיעו אתקין את המצלמה ואעלה חוות דעת וסרטונים

 

אם כבר התקנה נסתרת אז למה צריך שקע מצת ולתקוע לתוכו מתאם מצת לUSB ? אפשר להתקין משהו כזה שהוא גם יותר קטן וגם פחות

מועד לבעיות :

 

http://www.ebay.com/itm/141074112670?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

 

תסלח לי שאני אומר שהסרטון הזה הוא בדיחה.

אתה לא יכול לבטל השתקפויות על השמשה זה לא קשור לפילטרים.

המצלמה מצלמת את השמשה, ההשתקפויות שנגרמות מהשמש משתקפות על השמשה ואז המצלמה מצלמת אותם.

ככה זה בכל המצלמות בעולם, אני אשמח לראות סרטון שצולם על ידי משהוא פה בארץ.

 

_________________________________

פורסם (נערך)
תסלח לי שאני אומר שהסרטון הזה הוא בדיחה.

אתה לא יכול לבטל השתקפויות על השמשה זה לא קשור לפילטרים.

המצלמה מצלמת את השמשה, ההשתקפויות שנגרמות מהשמש משתקפות על השמשה ואז המצלמה מצלמת אותם.

ככה זה בכל המצלמות בעולם, אני אשמח לראות סרטון שצולם על ידי משהוא פה בארץ.

 

 

יש דבר שנקרא polarizer filter שזה פילטר שהתפקיד שלו זה לסנן השתקפויות ועוד כמה דברים לא רלוונטים לדיון הזה.

הוא בעצם מנטרל כמעט כל השתקפות בצילום.

אז במקום לדבר שטויות קודם כל תבדוק את עצמך.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
יש דבר שנקרא polarizer filter שזה פילטר שהתפקיד שלו זה לסנן השתקפויות ועוד כמה דברים לא רלוונטים לדיון הזה.

הוא בעצם מנטרל כל השתקפות בצילום.

אז במקום לדבר שטויות קודם כל תבדוק את עצמך.

אני לא מדבר שטויות.

תראה לי מצלמת MOBIUS עם "הפילטר" הזה מול השמש בישראל בזמן שהיא ברכב ואז נראה.

מה ששמים על המוביוס זה סתם חרטא בשביל שאנשים ישלמו עוד כסף על שטויות אני לא מאמין שזה באמת עובד.

 

 

איזה חלק של הסרטון הזה צולם מתוך רכב מאחורי שמשה בזמן שהרכב נוסע מול השמש?

פורסם

אהלן חברים, יצרתי קשר עם המוכר של התפסן לחלק האחורי של המראה שמתאים ל- G1WH,

http://www.ebay.com/itm/201020973298?item=201020973298&viewitem=&sspagename=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123&vxp=mtr

עשיתי חיפוש קליל של התפסן הנ"ל אצל מוכרים אחרים, לא מצאתי.

בעיקרון אין לו בעיה לשלוח לישראל אם יש חבר'ה שמעוניינים, העניין הוא שיכול להיות שהמשלוח יקח מעל לשלושים יום לדבריו (אין לו נסיון עם ישראל).

יש חבר'ה שמעוניינים?

אגב מתאים לעוד מצלמות, דפדפו בלינק הבא http://forum.dashcamtalk.com/threads/rearview-mirror-mount-for-g1w.4236/

"יאללה בירי".

פורסם
אני לא מדבר שטויות.

תראה לי מצלמת MOBIUS עם "הפילטר" הזה מול השמש בישראל בזמן שהיא ברכב ואז נראה.

מה ששמים על המוביוס זה סתם חרטא בשביל שאנשים ישלמו עוד כסף על שטויות אני לא מאמין שזה באמת עובד.

 

אתה מדבר שטויות.

הפילטר הנ"ל הוא לא למצלמה ספציפית הוא למצלמות מכל סוג שהן,בסרטון הם לקחו פילטר והתאימו אותה למוביוס כי אף אחד לא מייצר פילטרים למצלמה הזו.

זה לא שאלה אם אתה מאמין או לא,קיים דבר כזה,פשוט צריך לעשות התאמה למוביוס.

בקיצור תפסיק להתווכח על דברים שאתה לא מבין בהם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...