Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבר שאלתי על הדגם לפני כמה עמודים אבל לא הייתה התייחסות.

למישהו יש כלשהו או יכול להביע דעה על המצלמה הזו? לצערי אני לא יכול להוסיף עדיין לינקים)

powerucc Panorama II

היא קיבלה ביקורת מעולה ב Dash cam talk

אני יודע שהיא מאוד יקרה אבל גם אמורה להיות איכותית בהתאם.

אשמח לתגובות

ניר

פורסם (נערך)
משלוח עם EMS :nono:

תתכונן לעמלות שקר.

35 ש"ח, שום דבר מעבר לזה.

אתה יכול לבקש מהמוכר לשלוח בדואר רגיל גם.

 

כבר שאלתי על הדגם לפני כמה עמודים אבל לא הייתה התייחסות.

למישהו יש כלשהו או יכול להביע דעה על המצלמה הזו? לצערי אני לא יכול להוסיף עדיין לינקים)

powerucc Panorama II

היא קיבלה ביקורת מעולה ב Dash cam talk

אני יודע שהיא מאוד יקרה אבל גם אמורה להיות איכותית בהתאם.

אשמח לתגובות

ניר

אם אתה מעוניין במצלמה כזאת יקרה, תחשוב כבר על Vico-Marcus3.

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=21&lang=en

 

נראית אחת המצלמות הכי מטורפות בשוק, 1920 x 1080 @ 60 fps ואיכות 2304 x 1296 @ 30 fps

זה נשמע מטורף אם תהרס לי המצלמה עוד כמה חודשים והמחיר שלה לא יהיה יותר מידי גבוה זו הרכישה הבאה שלי בוודאות

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם

הזמנתי במהלך השנים כל כך הרבה חבילות שעלו יותר מ75$ ואף פעם לא שילמתי מע"מ.

וזה גם לא סיפור לבקש מהמוכר לרשום שהשווי של החבילה נמוך מ75$.

פורסם

הדבר היחידי שאתה משלם דרך EMS זו עמלת שחרור מהמכס בסך 35 ש"ח זה הכל, אני מדבר מהניסיון השלי.

לא משלמים מע"מ ולא שום דבר, וכמו שאמרתי לך מקודם אפשר ליתר ביטחון לבקש מהמוכר להצהיר על שווי נמוך מ75$ או במקסימום לבקש מהמוכר לשלוח דרך דואר רשום רגיל.

EMS או לא EMS זו הבעיה הכי קטנה שלך, EMS לבד עולה בסביבות ה100 ש"ח אז לשלם 35 ש"ח עמלה זה לא כזה נוראה בסה"כ אם המשלוח חינם.

פורסם

קניתי היום את המצלמה הזאת :

33.89 USD כולל משלוח = 118 שקל .

http://www.ebay.com/itm/151202974859?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

והוספתי לו את הכרטיס זיכרון הזה http://www.ebay.com/itm/201056526912?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 שמגיע עם מתאם USB מיוחד להעביר את הצילומים למחשב

vs22_1.jpg

פורסם

למי שמחפש איכות גבוהה יותר- מדוע לא ללכת על SJ4000? האיכות הרבה יותר טובה מהמצלמות של 500 ש"ח, והיא עולה כ89$ ותואמת לאביזרים של גופרו- וכמובן איכות הוידאו בלילה מצויינת.

http://www.techmoan.com/blog/2014/2/3/the-sj4000-action-camera-review.html

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

hwgeek, מצלמה מאוד מענינת. אבל אם יש לה את התכונה של GOPRO עם הסוללות המתנפחות אז זה ממש בעיה, כי לGOPRO הסוללה בגב וכאשר היא מתנפחת היא דוחפת את הכיסוי האחורי החוצה. מה יקרה כאן עם סוללה שיושבת בתוך הגוף? בGOPRO למשל הסוללה מאוד מתחממת ובמצלמות GOPRO שלי החליפתי סוללות מספר פעמים כי הן התנפחו.

 

יחד עם זאת אחל'ה מצלמה בשביל 300ש"ח. יחד עם זאת האיכות היא כמו לשאר מצלמות סיניות סביב המחיר הזה, כושר הפרדה לא גבוה במיוחד לפי הסירטונים. לSJ1000 יש סוללה חזקה יותר במעט, כימעט כמו של GOPRO והיא מעט זולה יותר.

ברור שמצלמה הזאת לא מתחרה של GOPRO, היא לא עושה 60FPS על 1080P, אבל עדיין יחסית למחיר נשמע מענין מאוד.לא רואה יתרונות משמעותיים מעל SJ1000, אבל המחיר קרוב ויש מתאמים כדי לשים על חצובה - זה יתרון.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

באמת מעניין,בנוגע לסוללת אני לא יודע, לא יצא לי ליקרוא על הבעיה הזו- אולי ביגלל שלרוב הקונים חיים במדינה קצת יותר סלחנית מאשר אצלינו שאפשר לבשל חביתה ברכב :-).

 

בנוגע לאיכת, כמובן שהגופרו יהיה במצבים מסויימים איכותית יותר, כי אין קסמים וקשה להשוות בין שתי המוצרים שההבדל במחיר הוא כה משמעותי, אבל לרבים זה מספיק.

אני כאן בשביל לילמוד מכם, חדש בתחום ומאוד סקרן.

בנוגע למחירים אל תידאגו, למרות שהם הכי זולים אם תיהיה דרישה אני אבקש הנחה נוספת, הSJ4000 עולה כרגע 89$ עם קופון\ אבל אני בטוח שאפשר להוריד עוד, SJ1000 עולה 62$ עם קופון ואולי גם אפשר להוריד עוד קצת :-).

 

אם אוכל לעזור להשיג לכם מצלמות טובות מניסיון בזול יותר רק תשתפו שכולנו נרוויח :-).

כעת נחכה לבדיקה של הG1WH ואחרי זה כבר יהיה לי סף להשוואה למצלמות אחרות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...