Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה יש לי להראות לך?

כל המצלמות שאמרתי לך מקודם נותנת איכות יותר טובה, אני לא מבין על מה הוויכוח בכלל?

תסתכל סרטונים בYOUTUBE של יום ולילה ותראה לבד שאין הבדל.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בסירטוני פרומו ביוטיוב תמיד רואים איכות מקצועית של מצלמה ב15000$ - מרכיבים עליה עצמית רחבה וזה ניראה כאילו צולם על ידי מצלמת DVR. אני רוצה לראות איכות אמיתית ולא פרומו של יוטיוב. במיכרה של VICO ביוטיוב ראיתי איכות אמיתית, למצלמות אחרות אני לעיתים חושד שזה לא האיכות שלהן.

אם מסכנות שלך לגבי איכות מתבססות על יוטיוב, אני ממליץ לך לשקול מחדש גזר דין לחלק מהמצלמות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני מרגיש שאני מדבר עם הקיר...

אתה מתכחש לעובדות הפשוטות, פשוט נמאס לי כבר להסביר לך.

הבנתי קנית מצלמה ואתה לא רוצה להרגיש פראייר אבל חלאס, אין במצלמה הזאת שום דבר מיוחד באיכות צילום שמצלמה ב200 ש"ח לא נותנת.

זו התגובה האחרונה שלי בנושא הזה, אתה יכול להמשיך להתכחש ולספר לעצמך סיפורים.

פורסם

מצטער ידידי, אבל מי שמספר סיפורים כאן - זה אתה. לא הצגת שום דבר מלבד מילים ריקות לאוויר וטענות לא מבוססות.

לדבר זה הכי קל, אבל כאשר זה מגיע למעשים זה דורש מאמץ שהרבה אנשים לא רוצים להשקיע. ובסוף נשארות מילים ריקות מתוכן ללא כל משמעות. מספיק שהיית מראה תמונות מסירטון שלך עם מצלמה שלדעתך איכותית, זה היה סוגר עינין.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אולי החברים שהזמינו את ה-G1WH, יעלו לכאן תמונות וסרטונים כולל צילום לילה ואז נוכל לשפוט לבד בלי ויכוחים מיותרים. ממש מסקרן אותי, כי אין לי 500 ש"ח להוציא על זה, ב-200 אני מוכן לשקול בחיוב. :-)

פורסם

צבי,אם תוכל תעלה בהזדמנות סירטונים של המצלמה,תודה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאן, המצלמה יוצרת קבצים גדולים למדי, מתוך 30GB פנוי במספר שעות נסיעה זה אכל 18GB. קצת קשה לעלות קובץ בגודל מלא.

אני צריך למצוא פתרון איך לחתוך קובץ בלי לאבד איכות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

גייק- כמו שכבר אמרתי יצא כרישש, תודה לך על הקופון

והינה בוצעה עוד הזמנה עלינו ל7 הזמנות, אתמול היה 4, כבר 3 אנשים הזמינו הפורום :)

פורסם (נערך)

אני שמח לישמוע :-),

אם תימצאו עוד מוצר שווה בתחום שיהיה רלוונטי לרבים מכם- תגידו לי ואבדוק לגבי הנחה נוספת לחברי הפורום :-).

 

כעת אני חושב שניפתח דיון חדש לאנשים שרוכשים DVR לראשונה שמתמצת את הנושא ועל מס' דגמים מומלצים מהדיון הזה עם קישורי הזמנה,סקירות וידאו.

מה דעתכם?

 

כרגע חשבתי על הדגמים המומלצים האלה שנותנים תמורה גבוהה לשקל:

מוביוס עדשה רחבה

SJ1000 שבאותו הרמה של המוביוס+כולל מסך ושלל אביזרים לשימוש אקסטרים במחיר נמוך יותר

G1WH המצלמה הזולה ביותר שבאמת איכותית ו1080P.

 

מה עוד?

 

יום מצויין ושבת שלום.

סעו בזהירות.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אהלן,

אני מחפש מצלמה פשוטה לרכב,אני שמעתי את כל ההמלצות על המוביוס אבל ממש אין לי כח לחבר אותה כל פעם למחשב כדי לשחק בהגדרות ואין לי גם מחשב נייד וגם המחיר יקר מדי.

זה יהיה ברכב הפרטי שלי ואני לא נוסע איתו הרבה, לכן אני מחפש מצלמה גם אם היא לא באמת HD, שתהיה בסיסית מאוד, שההגדרות יהיו פשוטות שתצלם ב LOOP ושתהיה קטנה כדי שלא תבלוט אבל מצד שני גם שיהיה לה מסך ,ושתצלם בצורה סבירה+ בלילה. סך הכל מצלמה לפרוטוקול אם עצרתי בעצור או לא ולא בשביל לקלוט מספרי רכב בלילה וכד'.

מומלץ ב EBAY

תודה!

Miata ND2

 

פורסם

תחזור עמוד אחד אחורה או שתראה בחתימה של hwgeek הG1WH זאת המצלמה הכי מומלצת, ולא ראיתי מחיר נמוך יותר מ50 דולר.

 

hwgeek- קיבלתי מספר מעקב דרך DE, אצלך גם המשלוח דרך גרמניה?

פורסם (נערך)

אני אשאל את אחי, הוא היה אמור להזמין, אבל אני שמח ששלחו דרך DE כי לרוב תקבל אותו מקסימום שבועיים מהיום שנישלח, כניראה ביגלל הימצאות סוללת ליתיום בפנים.

לרוב מוצרים מבוססי ליתיום הם שולחים דרך שבדיה או גרמניה ולדעתי זה תלוי מאיזה מחסן נישלח ולאיזה סוכנות דואר הוא קרוב יותר.

 

לדעתי גם שלנו ישלח דרך DE.

אפשר לעקוב אחרי המישלוח כאן- בתאריך להכניס את יום המישלוח (לנסות תאריך עד 2 ימים נוספים,למשל נישלח ב01, יכול להימצא בתאריך 02 או 03 לחודש)

https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQueryResult.html

 

בנוסף- אם מישהו מכיר ומעוניין במשהו זול יותר, יש את המצלמה הזו ב40$ כרגע במבצע:

http://dashcamtalk.com/i1000-f70/

לינק:

קופון 50%: BGcar

 

אבל לפי מה שהבנתי, לדעתי לא שווה לחסוך 10$ בשביל זה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

זה האיכות של הGT680W, לי היא עלתה 200 ש"ח, אבל הG1WH נותנת את אותה איכות.

אני יביא לך עוד תמונות בלילה היום או מחר שתרגיש טוב עם עצמך.

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...