Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הבנתי כבר שאתה חבר שלו ושקנית ממנו מצלמה, תתחדש.

בכל מקרה אני בתור קונה פוטנציאלי שמעוניין לקנות מצלמה לא צריך להוכיח מה האיכות צילום שלה.

חובת ההוכחה היא ע"י מי שמוכר אותה וטוען שהיא יותר טובה מהצעצועים הסינים ב250 ש"ח.

אני בטוח ב100% שאתה לא תמצא שום הבדל, לא באיכות צילום ביום ולא באיכות צילום בלילה.

תודה. נכון, קניתי אצלו מצלמה ואני מאוד מרוצה. לכן חשבתי לנכון להמליץ עליה לשאר חברי הפורום שאיכות הצילום חשובה להם.

אבל זה לא אומר שיש לי מניות אצלו. כמו שאנשים שקונים רכב מסויים, מרוצים ואז ממליצים, ככה אני ממליץ על המצלמה הזאת.

אתה כותב דברים לא מבוססים על האיכות שלה, מסתבר שלא ביצעת השוואה והכל מתבסס על תחושות. המוכר כבר הוכיח איכות הצילום - את שלו הוא עשה. אם אתה טוען שיש מצלמות זולות יותר שנותנות איכות שלא נופלת חובת ההוכחה כבר עליך: אתה צריך להגיד אילו מצלמות ספציפית נותנות איכות כזאת. אם תתן רשימה של דגמים זולים ואיכותיים אתה עושה בכך שירות טוב לחברי הפורום שיוכלו להעיזר במידע שלך. אבל סתם לזרוק מסכנות לא מבוססות לאויר? זה לא משרת לטובתו של אף אחד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מעדיף לשלם עוד 2 דולר ולהזמין מאיביי בראש שקט:

אתה מוזמן :-)

ואני מעדיף ליקנות מחנויות ענק שיש לי שירות של חנות, צ'אט אונליין כל יום בשביל כל בקשה,בירור,תמיכה בלי הצורך לירדוף אחרי המוכר במיילים , שיטוט אחרי פידבקים ועוד.

 

אייבי לרוב יקרה יותר בכל מה שקשור למוצרים מסין, אליאקספרס והחנויות הסיניות הגדולות לרוב יהיו זולות יותר, ולמי שלא מעוניין להיתעסק עם אליאקספרס ולוותר על פייפל יכול ליקנות בראש שקט מהחנויות הגדולות -פנדה,גיקביינג,באנג ועוד.

 

אני רק מנסה לעזור לנו, מי שלא מעוניין זכותו, מה גם שהמחיר של 52$ יגמר בעוד 4 ימים...

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

וודאי, אתה עושה עבודת קודש וקראתי פה את כל התגובות שלך.

 

אני מתנצל אם זה נשמע פוגעני, זאת לא הייתה הכוונה. אתה נהדר!

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם
תודה. נכון, קניתי אצלו מצלמה ואני מאוד מרוצה. לכן חשבתי לנכון להמליץ עליה לשאר חברי הפורום שאיכות הצילום חשובה להם.

אבל זה לא אומר שיש לי מניות אצלו. כמו שאנשים שקונים רכב מסויים, מרוצים ואז ממליצים, ככה אני ממליץ על המצלמה הזאת.

אתה כותב דברים לא מבוססים על האיכות שלה, מסתבר שלא ביצעת השוואה והכל מתבסס על תחושות. המוכר כבר הוכיח איכות הצילום - את שלו הוא עשה. אם אתה טוען שיש מצלמות זולות יותר שנותנות איכות שלא נופלת חובת ההוכחה כבר עליך: אתה צריך להגיד אילו מצלמות ספציפית נותנות איכות כזאת. אם תתן רשימה של דגמים זולים ואיכותיים אתה עושה בכך שירות טוב לחברי הפורום שיוכלו להעיזר במידע שלך. אבל סתם לזרוק מסכנות לא מבוססות לאויר? זה לא משרת לטובתו של אף אחד.

אני כותב דברים מאוד מבוססים, אם אתה רוצה תקדיש קצת מזמנך ותיכנס לאתר הזה יש שם הרבה השוואות גם הרבה פורומים, תקרא קצת ותבין שהאיכות צילום לא יותר טובה משל המצלמות ב250 ש"ח.

איך בדיוק הוא הוכיח את האיכות צילום? סרטונים שצולמו ע"י החברה בתנאי תאוריה, זמנים, מהירות, הכי מושלמים לא ממש מראים לך את האיכות האמתית שתקבל.

שישים את המצלמה שלו בחלון לידה GT680W או GT550W, אפילו G1W ושיראה את ההבדלים העצומים שיש בין המצלמות הזולות האלה לבין המצלמות שלו ביום ובלילה.

אם יהיו בכלל הבדלים אז הם יהיו כל קטנים שהם ממש לא שווים לשלם מחיר כפול אם לא משולש.

פורסם
8 GB ממש לא מספיק, באיכות FHD שנית צילום לוקחת בין 1.5-2 MB (תלוי במצלמה).

זה אומר ש8 GB מספיק לך בלחץ לשעה ורבע עד שהמצלמה מתחילה למחוק את הסרטונים הישנים ולהקליט עליהם חדשים.

 

בדיוק! ומה הבעיה שהמצלמה תדרוס את הסרטונים הישנים לאחר שעה צילום? הרי דוחות הכי ארוכים שיהיו ע"י עיכוב של שוטרים, יהיו חצי שעה...

פורסם

לא יודע לי זה אישית קצת מידי, אני הרבה פעמים עושה נסיעות של שעה+ ואם משהו יקרה במהלך הנסיעה ואני ירצה שהוא ישמר אני יהיה חייב לעצור בצד ולנעול את הסרטון בשביל שהמצלמה לא תמחק אותו, זה סתם מציק ולחוץ.

פורסם (נערך)

חדשות טובות :-)

הבטחתי וקיימתי:

Yes, this is original G1WH, you can see more specification details on our site. Here is the coupon code: 687d98, feel free to contact me if you have any further questions, thank you.

Good day,

 

הקופון הוא על סך 7$ במיוחד בשבילנו ומוריד את המחיר ל49.99$ כולל מישלוח, מדובר במוצר המקורי.

אשמח אם תוכלו להזמין מהלינק שלי, זה יעזור לי לקבל כמה נקודות :-).

 

SKU1188391%20(4).jpg

לינק לG1WH:

קופון 7$ הנחה:687d98

היכן מכניסים את הקופון?

בקופה מצד ימין מתחת לדגל ישראל תיראו "Have a coupon code?"- ליחצו עליו ויפתח לכם שדה להכנסת הקוד.

 

אני גם מזמין לפחות אחד :-).

העיקר שתיסעו בדרכים טובות ושלעולם לא תיצטרכו בהוכחות הDVR :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

hwgeek ומוצרים סינים הוא כמו asafasaf ואייפון.. שניכם מומחים בתחום ועושים עבודה נהדרת :)

 

נראה לי שגם זמני הגיע להזמין מצלמת DVR, מישהו יודע אם יש הבדלים גדולים/קטנים בין המצלמה שבלינק של hwgeek לבין המצלמה שהרבה המליצו עליה בפורום, ה-DVR037? מי יותר טובה?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

בנוסף יש לVICO SF2(אם אני לא טועה) מעבד של AMBARELLA מדגם A5 שיצא ב2009, קצת ישן ולא מעודכן עם הטכנולוגיות של היום.

http://www.ambarella.com/news/8/74/Ambarella-A5-Hybrid-Camera-Platform-puts-High-Quality-Photos-and-Video-on-a-Chip.html

לעומת זאת המעבד של NOVATEK 96550 שעליו מבוססות רוב המצלמות הזולות של ימינו, נותן איכות צילום דומה אם לא יותר טובה מהמעבדים האלה של AMBARELLA, והוא יצא בשנת 2013 ותומך בטכנולוגיות שהA5 לא.

ההבדל היחידי הוא שמצלמה שמבוססת על מעבד של AMBARELLA עולה כמעט פי שתיים ממצלמה שמבוססת על NOVATEK, אבל בשניהם האיכות צילום דומה אם לא זהה, ובחצי מחיר.

לAMBARELLA יש היום מעבדים מטורפים, אבל מצלמות איתם יעלו הרבה מאוד כסף (כמו A9).

אין מה לעשות NOVATEK שחררה מעבד חדש שנותן את אותם הביצועים כמו הA5 של AMBARELLA (אם לא יותר טובים) בחצי מחיר זה הכל.

רק דגמים של A7 ומעלה של AMBARELLA יותר טובים בוודאות ומספקים איכות צילום יותר טובה, אבל לא בהבדלים מטורפים ששוב לא שווה לשלם עליהם פי שנים או שלושה, וגם חלקם יחסית ישנים.

פורסם
hwgeek ומוצרים סינים הוא כמו asafasaf ואייפון.. שניכם מומחים בתחום ועושים עבודה נהדרת :)

 

נראה לי שגם זמני הגיע להזמין מצלמת DVR, מישהו יודע אם יש הבדלים גדולים/קטנים בין המצלמה שבלינק של hwgeek לבין המצלמה שהרבה המליצו עליה בפורום, ה-DVR037? מי יותר טובה?

הDVR037 מצלמה מיושנת ולא משתווה למצלמות שיש היום בשוק בשום דבר.

היום כל מצלמה ב50$ טובה פי אלף מDVR037, זה הבדלים של שמים וארץ אין מה להשוות בכלל.

פורסם
חדשות טובות :-)

הבטחתי וקיימתי:

 

 

הקופון הוא על סך 7$ במיוחד בשבילנו ומוריד את המחיר ל49.99$ כולל מישלוח, מדובר במוצר המקורי.

אשמח אם תוכלו להזמין מהלינק שלי, זה יעזור לי לקבל כמה נקודות :-).

 

SKU1188391%20(4).jpg

לינק לG1WH:

קופון 7$ הנחה:687d98

היכן מכניסים את הקופון?

בקופה מצד ימין מתחת לדגל ישראל תיראו "Have a coupon code?"- ליחצו עליו ויפתח לכם שדה להכנסת הקוד.

 

אני גם מזמין לפחות אחד :-).

העיקר שתיסעו בדרכים טובות ושלעולם לא תיצטרכו בהוכחות הDVR :-).

 

נשמע טוב (מניסיוני הפעור בנושא :) ).

סתם שאלה, המצלמות האלה מצליחות לשרוד 24/7 על השמשה בימי הקיץ "הנעימים"?

פורסם

הוואקום השחור מאוד אמיד, לא נראה לי שתהיה לך בעיה.

יש לי אחד כזה שעומד בשמש כבר 3 חודשים והוא לא נמס או נפל אף פעם.

פורסם (נערך)
בנוסף יש לVICO SF2(אם אני לא טועה) מעבד של AMBARELLA מדגם A5 שיצא ב2009, קצת ישן ולא מעודכן עם הטכנולוגיות של היום.

 

אני עכשיו הולך לשמח אותך ולספר לך שהמעבד הוא לא A5 אלא A2. מעבד כמו לGS1000/2000 המקוריות.

 

נכון שלמעבד ישן יש מגבלות מסויימות, אבל זה עדיין לא אומר הרבה על האיכות. עיקר האיכות באה מחיישן ועדשה ולא מכמות מגה הרצים, מגה פיקסלים או פיצ'רים. איכות אופטית וחיישן טוב הרבה יותר חשובים מכל השאר.

לדוגמא יש לי מצלמה DSLR עתיקה עם 8 מגה פיקסל, חיישן מיושן, מעבד מיושן וכד'. היא מוציאה תמונות יותר טובות ממצלמת פוקט עם 16 מגה פיקסל וההבדל לטובת המצלמה הישנה תהומי, כי החלק הכי חשוב בתמונה זה גודל חיישן ואיכות אופטית.

 

בוא נמתין כמה שעות וניראה צילומי מסך מסירטונים של היום, כולל נסיעה בחושך שאני הולך לעשות בקרוב. זה הולך להיות ניסוי ראשון בהיקף מלא עם המצלמה, מה שנקרא טבילת קרב. אני גם ממתין בקוצר רוח לתוצאות האלו.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...