Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סרטון לילי אולי נשאר על הכרטיס SD, אבל אני לא ממש זוכר היכן הוא כרגע.

הרסתי אותה כאשר רציתי לעשות התקנה קבועה והזנתי מתח הפוך. זה גרם למצלמה לחשוב שהיא מחוברת כל הזמן לטעינה. ואז הפסיקה להדלק ולהכבות יחד עם הרכב. לאחר מכן החלטתי לבצע בה סדרת ניסויים והרסתי אותה לגמרי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חחח, בידיוק חשבתי על זה גם- לא לשים את הביצים בסל אחד חח:-).

באמת הולך להזמין 3 שונים ואזור לתת חוות דעת מי עדיף- בקיצור ברכה הולכת ליבדוק DVRים סיניים זולים :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

סדרת ניסויים חח הרגת אותי :D

לדעתי הפיוז בשנאי של המצת היה צריך להישרף מוקדם יותר מאשר שתהרוס את המצלמה.

גם אני מתכוון לעשות התקנה קבועה אז עדי לא להתחיל להחליף לשנאי כבלים הזמנתי מאייבי פלאג: ויקח את ה+ מהכבלים שמגיעים למצת ואולי בהמשך נעשה + ישיר תלוי כמה היא תצרוך וכך תהיה הגנה 24 לרכב.

http://www.ebay.com/itm/271275968209?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

כנראה גם יוסיף פיוז כתוספת למקרה חרום בכבל האדום.

פורסם
חחח, בידיוק חשבתי על זה גם- לא לשים את הביצים בסל אחד חח:-).

באמת הולך להזמין 3 שונים ואזור לתת חוות דעת מי עדיף- בקיצור ברכה הולכת ליבדוק DVRים סיניים זולים :-).

ממתינים לסיקור שלך על שלושתן :wink:

פורסם

לכל מי שרוכש מצלמה זולה. אתם קונים מצלמה ב 20$, אחרי זמן לא רב אתם מבינים שהיא לא טובה ואז קונים מצלמה בינונית ב 40$. במקום זה, תוציאו פעם אחת 65$ על המוביוס ותסגרו עניין. אני מבין שלהוציא כמה סכומים קטנים מרגיש טוב יותר מלהוציא את אותו הסכום במכה אחת, תעשו את החשבון בעצמכם.

 

פורסם

אתה צודק בסה"כ. כרגע אני נמצא בדו שיח עם מוכר באיביי שלפי הפרטים במודעה שלו ניראה

שהוא מוכר G1W מהדגם הרגיל (לא כחולה) בכ 37$ מקורית, כך שאם הוא יענה בחיוב על השאלות ששאלתי אותו לגבי מקוריות

המצלמה וחלקיה אז זהו יכול להיות פיתרון טוב וגם זול יחסית.

פורסם

המוביוס מגיע ללא מסך, שים לך שבסרטון עם השוטרים עם לבחור לא היה מסך אחר כך זה טרטור של יום עבודה עם בית משפט וכו'.

שנית המוביוס 65 לא כולל מעמד וכבלים. אז יוצא קרוב ל75 דולר. חוץ מ2 החסרונות האלו המצלמה היא אחלה.

השאלה מה קורה אחרי שנה של עבודה מתחת לשמש הלוהטת שבישראל.

 

אדידס המצלמה הראשונה שהזמנת עם 2 העדשות מה קרה לה שהחלפת למוביוס? כמה זמן היא עבדה פחות או יותר.

m1011409

אפשר את הקישור של המוכר?

פורסם (נערך)
לכל מי שרוכש מצלמה זולה. אתם קונים מצלמה ב 20$, אחרי זמן לא רב אתם מבינים שהיא לא טובה ואז קונים מצלמה בינונית ב 40$. במקום זה, תוציאו פעם אחת 65$ על המוביוס ותסגרו עניין. אני מבין שלהוציא כמה סכומים קטנים מרגיש טוב יותר מלהוציא את אותו הסכום במכה אחת, תעשו את החשבון בעצמכם.

אתה צודק, לכן אני מיתלבט- 3 מכשירים של 200$ זה לא עובר בקלות בפייפל :-)+ החוסר במסך ממש מבטל את הבחירה.

לכן הכתב שלכם לעינייני הסינים יצר קשר עם החנות בשביל ליבדוק קצת נתונים טכניים על הG1W הכחול + ליבדוק אפשרויות של קופונים על הדגמים הפופולאריים כאן לטובת חברי הפורום(מוביוס עדשה רחבה וG1W מקורי), יש לי כבר מוניטין אצלם ומקווה שיהיו בשורות טובות.

אם יש בחנות שלהם דגם אחר שהוא מיתחת ל70$ ואתם מעוניינים שאשאל לגבי הנחה תציעו כאן ואשאל.

אני מוכן להשקעה עד כ45$ למצלמה נורמלית, ניראה מה יגידו.

 

לפחות אוכל לדעת מה באמת יש בדגם הכחול ומה ההבדלים.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

את סדרת הניסויים ביצעתי בבית עם שנאי רגיל. לא ברכב.

רצית לדעת אם אפשר לגרום לה לפעול עם הנעת הרכב למרות שכבר פגמתי לה בתכונה הזאת.

גיליתי שללא סוללה, אם מזינים אותה במתח היא נדלקת אבל מציגה הודעת שגיאת זיכרון.

בשלב מסויים אחרי ששיחקתי איתה קצת, ניתקתי את הסוללה וקיצרתי את החיבורים שלה בלוח של המצלמה.

אחרי שחיברתי לה מתח עלה עשן, ומאז היא לא נדלקה יותר.

 

עכשיו הגופה שלה מוצעת למסירה בשרשור המסירה.

היא מתאימה לחלפים לכל המעוניין. הלוח כנראה לא תקין. אבל הפלסטיקה חדשה, יש את העדשה ואת המסך LCD.

אם תרצה אותה אתה מוזמן לקחת.

 

ועכשיו לעניינינו.

יש מצלמה שווה ב 40-45 דולר?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם (נערך)

יש הרבה חומרות שונות לכחול- ככה ראיתי בפורומים בשיחות, יש גם מקוריות ויש סתם מעפנות ולכן אני רוצה ליבדוק מה החומרה כי לא רשום באתר, ששאלתי כאן בדפים הקודמים לגביה הקנייה נאמר לי שזה כניראה זיוף וחבל לשלם יותר ולקבל איכות של 20$.

בנוסף מעניין אותי אם יוכלו לתת לנו קופונים גם מתחת ל70$, כי קנייה של 2 מצלמות טובות לניצול הקופון של ה10$ יביא להזמנה מעל 75$ שיכולה לקבל תוספת מיסים.

 

עריכה: איך ידעת שהסירטוניל האלה של הדגם הכחול המזוייף?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

אל תפחד מהמיסים לא יביאו בחיים טוב בחיים אל תגיד בחיים אבל עדיין לא יביאו לך מיסים על מצלמה לרכב, הם יודעים שזה זול ואפילו לא יתחילו להתעסק עם זה.

המכס על המכשירים הסיניים החלו כשגבוהים מלמעלה במכס הבינו שהסיניים יודעים ליצר מכשירים איכותיים ויקרים ולכן התחילו כל המיסים, פעם כשאמרנו מכשיר אפילו לא מכשיר היו אומרים פלאפון סיני אז היו יודעים שזה איזה "חרא" ב 50 דולר ולא יותר, אבל היום אחרי המהפכה הגדולה אפשר להגיד כשיצא המעבד 6589 שהוא כבר נחשב לאחלה מכשירי ולאט לאט התחילו הסיניים להתקדם המכס הבין שהוא יכול להרוויח. במצלמות סיניות זה לא יקרה, רק עם יש פה איזה שתול של מכס, יש פה שתולים?!:shock:.

הסרטונים שהעלתי זאת המצלמה הזולה הכחולה של הG1W מה שנמכר בבנאנג גוד בסביבות ה40 דולר עם אני לא טועה.

 

תשובה לעריכה של hwgeek- סוד..

יש את האתר טינידיל ששם אנשים קונים מצלמות ומעלים גם את הסרטונים

http://www.tinydeal.com/27-tft-lcd-1080p-fhd-car-dvr-black-box-w-hdmitf-card-slot-p-90833.html?currency=USD

המחירים שם טיפה יותר גבוהים אך באתר אפשר למצוא סקירות של הקהילה הרוסית

עריכה אחרונה על ידי JaIgor
פורסם
המוביוס מגיע ללא מסך, שים לך שבסרטון עם השוטרים עם לבחור לא היה מסך אחר כך זה טרטור של יום עבודה עם בית משפט וכו'.

שנית המוביוס 65 לא כולל מעמד וכבלים. אז יוצא קרוב ל75 דולר. חוץ מ2 החסרונות האלו המצלמה היא אחלה.

השאלה מה קורה אחרי שנה של עבודה מתחת לשמש הלוהטת שבישראל.

 

אדידס המצלמה הראשונה שהזמנת עם 2 העדשות מה קרה לה שהחלפת למוביוס? כמה זמן היא עבדה פחות או יותר.

m1011409

אפשר את הקישור של המוכר?

 

איכות הצילום הייתה על הפנים, לפעמים היא לא הקליטה, הסוללה התחילה לעשות בעיות וכולו וכולו :)

קשה לי לנהוג ברכב בידיעה שהמצלמה שאמורה לצלם מקרי תאונה ולעזור לי במקרה הצורך היא לא אמינה. עם המוביוס אין לי דאגות, עובדת כמו גדולה, המצלמה עצמה דיסקרטית מאוד, האיכות מעולה, גם ביום וגם בלילה, אמינות טובה מאוד, עדכוני גרסאות ותיקוני באגים לעתים קרובות.

 

פורסם (נערך)

גם לי יש מוביוס, אני משתמש בו למטרות אחרות ולא בתור CAR DVR, הבעיה של מצלמה הזאת שהיא מאוד מאוד מתחממת מעבודה שלה (אפילו בטמפרטורת החדר), עם סוללת ליטיום זה בעיתי כי תוסיף לזה חום של הרכב והסוללה תתנפח והסוף ידוע.

מדברים על כך שמוביוס יוציאו גירסא עם סופר כבל שיאפשר לה לעבוד בטמפרטורות גבוהות יותר. ניראה מתי זה יהיה.

 

באופן כללי, מוביוס לא ממש מתאים בתור מצלמה לרכב - היעדר מסך זה חיסרון די גדול וגם ממש לא נוח לקנפג אותה על ידי עריכת קובץ טקסט, למשל כאשר צריך להזיז שעה במעבר לשעון קיץ צריך להשתמש במחשב כדי לקנפג מוביוס. במחיר של מוביוס יש מצלמות רכב יעודיות שעדיפות בהרבה כמו למשל GS1000 או GS2000 שבנוסף כוללות GPS וזוית יותר רחבה (יש לי את שתיהן משתמש בהן למטרות אחרות ולא בתור מצלמת רכב). למוביוס זוית יחסית צרה וזה פחות מתאים בתור מצלמת רכב. מממעבר לזה, מוביוס מעולה. בין היתר יש לי GOPRO HERO1 וHERO2 שהשתמשתי בהן כמצלמות רכב עוד בתקופה שזה לא היה נפוץ או מצלמות לרכב היו לא איכותיות. יש לי גם מצלמה לא HD שניראית כמו DVR-37 אבל עם חומרה חלשה מאוד וUSB 1 איטי בטירוף.

 

הזמנתי מאילן את המצלמה שהוא מוכר VICOVATION SF2, יש לה ביקורות מעולות ולפי סירטונים ביוטיוב ואיכות יחסית מצויינת, לוחיות רישוי קלות לקריאה ביום ובלילה. יותר מזה מצלמה הזאת מבוססת סופר קבל ולא סוללת ליטיום כמו במצלמות הזולות, וגם זה לא הכל, העדשות שלה עשויות זכוחית.

 

בקרוב אדווח על האיכות שלה.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...