Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מאחד את המישלוח בכד לנצל את הקופון של ה10$ בקנייה של מעל 70$, לרוב המחירים באתר זולים יותר מאיביי או שווים לו ויחד עם הקופון יצא לי זול יותר + אדרוש לשים ערך אמיתי + קבלה על הסכום בכדי להימנע מהמכס.

 

 

הפנס לא רלוונתי גיק, הוא יסנוור את המכוניות מולך.

כיצד הפנס אינפרא יסנוור את הרכב ממול- הוא לא ניראה רק למצלמה ולא לעין האנןשית ?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פנס אינפרא יסנוור אולי מצלמות של נהגים אחרים.

 

הוא בלתי נראה לעיני אדם.

 

Hwgeek

דבר איתי אם אתה מאיזור הדרום, אני גם מחפש משהו זול, ואני צריך שתי מצלמות.

בינתיים תכננתי להזמין בימים הקרובים את המצלמות מהסוג הכי זול (17 דולר), חברים שלי שגם כותבים ה משתמשים איתם כבר כמה שנים.

פורסם (נערך)

שלום לכולם :smile:

התחדשתי במצלמת דרך מסוג:

F600HD High Definition Car Camera

 

ויש לי בעיה קטנה , מתי שאני מתחיל להקליט אז אחרי 2 דקות הוא נעצר ומתחיל להקליט מהתחלה , כאילו הוא עושה את זה בלופים וכשחיברתי למחשב אז ראיתי כמה קצבי סירטונים..

איך אפשר לבטל את זה?

ועוד שאלה שמתי לב שאין את הנקודות האדומות האלה שנדלקות בלילה סביב המצלמה , יש רק פנס(פלאש) שאפשר לכבות ולהדליק מתי שרוצים אבל זה לא רלוונטי בלילה.

ועוד משו אחרון , אני לא מצליח למקם אותה עם הזרוע לרכב כך שהמצלמה תהיה ישרה (לרוחב) שהמסך יהיה לרוחב והמצלמה גם ניסיתי לשחק ופשוט לא מצליח יוצא עקום או שאין אפשרות בכלל , אם זה משנה סוג הרכב שלי פיגו 206

וסתם לידע כללי איך המצלמה?

עריכה אחרונה על ידי xxgalxx
פורסם
מוזר גם לי יש אחת מFOXOFFER כבר חצי שנה והיא לא עושה לי שום בעיות.

איזה גרסה של מערכת ההפעלה יש לך?

 

איך אני יכול לדעת איזה גרסת מערכת הפעלה יש לי?? (אני מקווה שאתה לא מדבר על חלונות 7.. אלא גרסה של המצלמה)

 

 

בוקר טוב,



אם תחפור אחורה להודעה 1354

:grin:

תמצא שגם אני אכלתי קש מהמצלמה הזו.



למזלי ישנם אנשים טובים כאן שעזרו לי(אנשים עם פונטו כתומה בסמלון)

בכל מקרה אני הורדתי גרסה למצלמה ובינתיים העסק עובד(טפו טפו טפו)

קח בחשבון שאתה לוקח סיכון עם שדרוג הגרסא ובכל הפורומים המליצו לי לא לשדרג אבל אני

:brickwall:

שלח לי את המייל שלך בפרטי ואשלח לך את הגרסה.



שוב-קח בחשבון שאתה מסתכן שהמוכר לא יחזיר לך את כספך בטענה ששיחקת עם המצלמה.

 

תומר

?

 

שלחתי לך הודעה פרטית, תודה

פורסם

עדכון בנושא ה LS650W

שהפסיקה לעבוד וגם אחרי החלפת כרטיס.

רגע לפני שהחלפתי גרסא על ידי המלצה מחבר פורום במקרה קראתי ברשת שלמישהו הייתה תקלה דומה וזה היה בעקבות מפצל שקעים שזה בדיוק מה שיש אצלי.

שמתי ברכב את המצלמה בחיבור ישיר למצת ועד עכשיו "טפו טפו" חחחח היא עובדת מעולה! אין בעיות של הקלטה או כל דבר.

 

בכל מקרה הייתה לי שיחה ארוכה עם החברה בfoxoffer ובראשית התקלה כבר אמרו לי להחזיר את המוצר. כשחשבתי שאמכור אותה לחבר שהתעניין הסברתי זאת לחנות ואמרו לי שאם אקנה מהם שוב אקבל הנחה ואכן קיבלתי קופון הנחה למימוש למצלמה אחרת.

כיום אני באמת צריך מצלמה נוספת לרכב השני ואשמח לקבל המלצה על מצלמה טובה ואיכותית..

אני לא מצליח להבין באתר מה יותר חדש ומה יותר ישן אז אם מישהו יכול להסביר לי איך מסודר הדברים על מנת לקנות מוצר חדש (ללא GPS) מצלמה חד כיוונית ושתיהיה עד 100 דולר (בהתחשב שגם יש לי קופון אז זה בסדר)

 

תודה!

פורסם

ידעתי שזה מוזר כי גם לי יש LS650W ממנו ואף פעם לא היו לי בעיות.

 

 

בכל מקרה אני קניתי ממנו GT680W, אני רואה שהיא עולה 89$.

היא בגודל של כרטיס אשראי, אפשר בקלות להסתיר אותה, איכות טובה מאוד.

או שיש את הGT550WS שזה אותה מצלמה במארז אחר, אבל היא עולה 99$.

פורסם
ידעתי שזה מוזר כי גם לי יש LS650W ממנו ואף פעם לא היו לי בעיות.

 

 

בכל מקרה אני קניתי ממנו GT680W, אני רואה שהיא עולה 89$.

היא בגודל של כרטיס אשראי, אפשר בקלות להסתיר אותה, איכות טובה מאוד.

או שיש את הGT550WS שזה אותה מצלמה במארז אחר, אבל היא עולה 99$.

 

בדיוק חשבתי על ה550 היא נראת ממש טוב!

איזה כרטיס אתה משתמש כמה גיגה ואיזה CLASS4/10?

פורסם

עדכון לגבי

LS650W זה לא היה קשור בפצל כמו חשחשבתי..



חבר פורום דיבר איתי בנושא על החלפת גרסא, אני אטפל בזה בערב ואבדוק.

בכל מקרה המוכר כבר אישר לי החלפה אז נבדוק את זה עם הגרסא החדשה שקרתה לו בדיוק אותה תופעה כמו אצלי עם אותה מצלמה

נעדכן בהמשך..

פורסם

לכל חברי הפורום שלום!

 

שמי אילן ואני מומחה במצלמות DVR לרכב כי הוא חלק מתחום עיסוקי .

 

אני רוצה לתת כמה דגשים למצלמות דרך בנוסף למה שרשמו פה:

 

1. רוב המצלמות הזולות הסיניות הם לא באמת FULL-HD ואפילו לא HD720P. הם משתמשים באינטרפולציה של פיקסלים כדי להגיע לגודל המתאים של משקל התמונה. כדי לזהות FULL-HD 1920X1080 חייבים לראות שקובץ הוידאו שנשמר הוא בסיומת MOV ובעל קידוד H.264.

2. להיזהר ממצלמות עם סוללות ליתיום איון. יש להם נטייה בקיץ הישראלי להתנפח ואפילו להתפוצץ.

3. איכות בנייה מכנית של מצלמה: אם אתם רואים שהכפתורים מצועצעים וצבועים בניקל , להתרחק כמו מאש. מדובר בצעצוע סיני זול.

4. למי שיש אנטנה בחלון הרכב (רכבים יוקרתיים) : חייב במצלמה סופר איכותית מחברה בעלת שם אחרת הוא לא יקלוט רדיו מההפרעות תדרים שהמצלמה תייצר .

5. עדשות ואופטיקה: רוב הצעצועים הסינים הם בעלי עדשה מפלסטיק ולכן תתעוות בקיץ והתמונה תהיה ללא פוקוס.

6. תפס לחלון: רצוי שיהיה סופר איכותי אחרת תראו את המצלמה מרוסקת על ריצפת הרכב או הדשבורד במקרה הטוב.

7. כפתור יעודי לצילום סטיילס מהיר. רוצים לצלם תמונה מהירה של רכב מלפנים או משהו חשוב , כך לא מפספסים שום דבר.

8. גי סנסור: במקרה של תאונה ,המצלמה יכולה להינזק ולגרוס את הקובץ הכי חשוב של תיעוד התאונה. חיישן הגי סנסור ידאג שהקבצים יאגרו בתיקיה מתאימה ללא אשרות מחיקה .

9. MOTION DETECT: זהו פונקציה מעולה אבל לא ישימה. המצלמה יכולה לזהות תנועה ואז להתחיל להקליט. מיועד לתפוס ונדליזם בחניית הרכב. הבעיה שזה מחייב את המצלמה להישאר דלוקה ולעבוד על הסוללה הפנימית ונחשו לכמה זמן מספיקה הסוללה . התשובה : אולי 5 עד שעה . לא ישים בעליל.

10. כרטיס זיכרון: הרבה כרטיסים נמכרים בעלי שם אך הם מזויפים . הכרטיסים האלה לא איכותיים ,נשרפים ותוקעים את המצלמה . לקנות ממישהו מוכר .

11. סוג זיכרון : בגדול מומלץ כרטיסים עם הסימון CLASS 10 . זהו נתון שמצביע על מהירות כתיבה וקריאה גבוהים מאוד ומתאימים למצלמות FULL-HD .

 

 

לסיכום : אני ממליץ על זוג מצלמות קדמיות

HP F200

VICOVATION SF2

 

למי שמעוניין במחיר יחודי לחברי הפורום שיפנה אלי בפרטי

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...