Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק שאלה, הייתי מעודכן לפני מספר חודשים אבל ברח לי כל הנושא ושטף המצלמות החדשות מבלבל.

מה נכבדי הפורום ממליצים עד תקציב של נאמר 100 דולר?

העדפות בסדר יורד:

1. חיישן G

2. מסך

3. איכות תמונה טובה

4. גודל (שתהיה קטנה, רוצה להסתיר אותה מאחורי המראה)

5. GPS (ממש לא קריטי)

 

האם ה-Mini0801 עדיין מומלצת בחום? הייתי הולך על המוביוס אבל אני רוצה מסך למקרה הצורך. אילו עוד אופציות טובות קיימות כרגע?

גראסיאס מוצ'אצ'וס! :beerchug:

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

שאלה:

האם הSJ1000 לא עדיף על המוביוס? כלומר לא רק באיכות אלא בנוחות של מסך מובנה בגודל פיזי כללי קטן?

http://www.theiac.org.uk/news/Tom-Hardwick-review.pdf

עריכה: ראיתי כעת שהחומרה בשניהם אמורה ליהיות זהה אז ההבדל הוא רק במיבנה/חיבורים והFW(שמקבל יותר תמיכה במוביוס).

המחיר הוא לרוב זהה ואפשר להשיג אותו גם בכ62$ אם קופונים.

מי שמעוניין- זה הקישור והקופון בחתימה.

 

כעת לבקשה שלי, אני לא מצליח להחליט מה ליקנות, אני מעונין במצלמה של עד כ30$ ליח' (צריך 3).

מה המצלמה האמינה שכדאי לחפש- הבעיה היא שלרוב בדגמים הזולים לא ממש יש שם דגם ויצרן בשביל לחפש מידע.

המטרה: בעיקר רק לתיעוד המיתרחש, לא קריטי החדות של השלטים וכו'- רק בשביל הוכחה -בעיקר מפני כל מביימי התאונות ששומעים עליהם בזמן האחרון.

מה ששמתי עליהם את העין: GS1000 הסיני בכ25$ וGS8000L המוחלש ללא הGPS- מה אומרים?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אני רק שאלה, הייתי מעודכן לפני מספר חודשים אבל ברח לי כל הנושא ושטף המצלמות החדשות מבלבל.

מה נכבדי הפורום ממליצים עד תקציב של נאמר 100 דולר?

העדפות בסדר יורד:

1. חיישן G

2. מסך

3. איכות תמונה טובה

4. גודל (שתהיה קטנה, רוצה להסתיר אותה מאחורי המראה)

5. GPS (ממש לא קריטי)

 

האם ה-Mini0801 עדיין מומלצת בחום? הייתי הולך על המוביוס אבל אני רוצה מסך למקרה הצורך. אילו עוד אופציות טובות קיימות כרגע?

גראסיאס מוצ'אצ'וס! :beerchug:

 

 

מצטרף להוא מחיפה.

 

חיישן G זה כמעט סטנדרט בכל המצלמות היום.

מסך יש, איכות תמונה מצוינת, גודל של כרטיס אשראי וGPS בעוד 20$ אם אתה מעוניין והכי חשוב אחריות לשנה.

http://www.foxoffer.com/shadow-gt680w-full-hd-1080p-car-dash-camcorder-black-p-651.html#.UzpqDPlqnwo

 

הי

מה אתם אומרים אותה מצלמה?

כאן בעלי אקפרס

ויותר בזול בEBAY

ואחרונה זאת באמת הממולצת בסכומים האלו? (אני קונה עקב הפוסט האחרון בפורום על השוטרים הנחמדים מחיפה)

זה אותה מצלמה, וכרגע היא ההכי מומלצת בטווח מחירים הזה.

בכל מקרה הייתי ממליץ לך להזמין מFOXOFFER בגלל שהוא נותן אחריות לשנה ויש לך עם מי לדבר אם קורה לה משהו.

http://www.foxoffer.com/g1wgs108-full-hd-1080p-vehicle-blackbox-dvr-p-486.html#.UzprB_lqnwo

שאלה:

האם הSJ1000 לא עדיף על המוביוס? כלומר לא רק באיכות אלא בנוחות של מסך מובנה בגודל פיזי כללי קטן?

http://www.theiac.org.uk/news/Tom-Hardwick-review.pdf

עריכה: ראיתי כעת שהחומרה בשניהם אמורה ליהיות זהה אז ההבדל הוא רק במיבנה/חיבורים והFW(שמקבל יותר תמיכה במוביוס).

המחיר הוא לרוב זהה ואפשר להשיג אותו גם בכ62$ אם קופונים.

מי שמעוניין- זה הקישור והקופון בחתימה.

 

כעת לבקשה שלי, אני לא מצליח להחליט מה ליקנות, אני מעונין במצלמה של עד כ30$ ליח' (צריך 3).

מה המצלמה האמינה שכדאי לחפש- הבעיה היא שלרוב בדגמים הזולים לא ממש יש שם דגם ויצרן בשביל לחפש מידע.

המטרה: בעיקר רק לתיעוד המיתרחש, לא קריטי החדות של השלטים וכו'- רק בשביל הוכחה -בעיקר מפני כל מביימי התאונות ששומעים עליהם בזמן האחרון.

מה ששמתי עליהם את העין: GS1000 הסיני בכ25$ וGS8000L המוחלש ללא הGPS- מה אומרים?

תראה אם אתה רוצה מסך אז הSJ1000 עדיפה על המוביוס בשבילך, הבדלים באיכות צילום לפי דעתי לא קיימים אז זה לא כזה משנה.

לי יש זיוף של GS1000 והיא מחזיקה כבר כמעט שנתיים חוץ מסוללה שהלכה, אבל הGS8000L יותר חדשה.

תאמת זה לא כזה משנה כי שתי המצלמות האלו הם פשוט זיופים עם חומרה חלשה, פשוט תקנה מה שנראה לך יותר יפה את העבודה שאתה צריך שהם יעשו הם יעשו.

פורסם

hwgeek

הלן, גם אני הייתי נעול על ה

GS8000L אך בסוף ירדתי מהנושא, ראיתי ביוטיוב בערוצים הרוסים שיש להם כמה בעיות לא קרטיות אז ירדתי מהנושא, כעקרון לפי הסרטונים ביוטיוב המצלמה מצלמת בצורה איכותית ביום ובלילה באיכות תמונה סבירה.



אני בסוף הזמנתי את הC600 מאייבי קישור:

http://www.ebay.com/itm/310523358373?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

יש את אותה מצלמה באתר, אך מצאתי את האתר רק אחרי שהזמנתי את המצלמה כבר



http://www.coolicool.com/c600-15-inch-lcd-screen-4x-digital-zoom-full-hd-1080p-car-camera-12-ir-led-night-vision-lights-g-se-g-25781



המצלמה אמורה להגיע בשבוע שבועיים הקרובים מה16 לחודש רשום "נשלח מעבר לים" ובדואר ישראל עדיין אין נתונים

:cry:

איך שהיא תגיע אני יעשה סקירה ויעעלה סרטונים, כעקרון יש עליה גם סיקורים ביוטיוב והאיכות דומה לGS8000.



 

פורסם

תודה רבה,

 

אז כרגע יש את הC600 שגם יוצא כ23$ לאחר הנחה או G1W הכחול שיעלה כ35$ ליח'.

אם אין הצדקה להפרש ואם יש דיווחים טובים על אמינות C600 אלך עליו- דעות בעד/נגד?.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בינתיים אני נוטה להאמין לכך שה G1W הכחולות הנמכרות בסביבות ה 30$ אינן מקוריות אלא סוג של זיוף

עם חומרה שונה. ניסיתי לשאול מוכר באיביי בדבר המקוריות של המצלמה והאם מדובר באותה חומרה ובמידה וכן מדוע יש הבדל כה גדול במחיר.

התשובה שקיבלתי ממנו הייתה מתחמקת מאוד, הוא לא באמת ענה על השאלות ורק אמר שנגמר לו המלאי (למרות שהוא ממשיך למכור ויש לו עוד

לפחות 10 יח' לפי איביי) ובעתיד יגיע מלאי עם מחיר גבוה יותר.

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמובן- הכחולה היא זיוף, אבל השאלה האם שווה את מחירה.

המקורי עולה לפחות כ50$.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

סבבה- אז כרגע הC600 בראש הרשימה, כל עוד היא תעבוד בלי בעיות אני אהיה מרוצה- והעיקר שלא ניפגש בשוטרים השקרנים האלה!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...