Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מדבר כאילו אתה קונה מחנות בעלת שם עולמי שיש לה סניפים בכל העולם, אבל אתה שוכח שזה מוכר אנונימי שיושב בסין ומוכר את המוצרים שלו דרך ALIEXPRESS שגם ככה ידוע בזה שאם עבדו עליך אין לך עם מי לדבר.

אם באמת תקבל מצלמה עם החומרה הזאת אז הרווחת, אבל את זה תוכל לאמת רק שתקבל את המצלמה ותפתח אותה.

ואני די בטוח ב100% שאתה תמצא שם חומרה שונה ממה שכתוב.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני חשבתי על להביא 2 מצלמות.

אחת לי ואחת סתם ככה לאבי...

 

לא מחפש משהו רציני. סתם שיעשה את העבודה ושייתן איכות סבירה בלילה.

ה C600 דווקא עושה רושם ממש אחלה.

 

שאלה של צעיר- בגדול אין בעיה לחבר כל מצלמה ישירות אל הרכב כך שתפעל אוטומטית כאשר מניעים?

פשוט קשה לי להאמין שאבא שלי יקפיד ויזכור להפעיל את המצלמה לפני כל נסיעה.

מה גם שהשקע של המצת קבוע תפוס אצלו עם המטען של הנייד (מה שאפשר לפתור עם מפצל אבל עדיין...)

 

תודה!

פורסם

היום כל המצלמות מתחילות לצלם שהם מקבלות זרם ומפסיקות לצלם שהזרם נפסק.

יש מפצלים שמוציאים לך עוד חיבורי מצת+חיבורי USB, ויש את הפשוטים שנכנסים למצב ומפצלים ל2 יציאות USB.

אפשר להטעין את המצלמה ואת הפלאפון עם כבל USB למה להשתמש בכל המצת? המחירים של המפצלים נעים בין 4-50 ש"ח.

פורסם
אתה מדבר כאילו אתה קונה מחנות בעלת שם עולמי שיש לה סניפים בכל העולם, אבל אתה שוכח שזה מוכר אנונימי שיושב בסין ומוכר את המוצרים שלו דרך ALIEXPRESS שגם ככה ידוע בזה שאם עבדו עליך אין לך עם מי לדבר.

אם באמת תקבל מצלמה עם החומרה הזאת אז הרווחת, אבל את זה תוכל לאמת רק שתקבל את המצלמה ותפתח אותה.

ואני די בטוח ב100% שאתה תמצא שם חומרה שונה ממה שכתוב.

 

ברגע שהמוצר מזוייף וכתוב שם של מעבד שלא קיים במוצר עצמו, פותחים תלונה.

פורסם
ברגע שהמוצר מזוייף וכתוב שם של מעבד שלא קיים במוצר עצמו, פותחים תלונה.

חחחחחחח תלונה בALIEXPRESS, בהצלחה.

אז בו נראה אתה מחכה חודש למצלמה היא מגיע וגילתה שהיא מזויפת, אתה פותח תלונה ואז אומרים לך שתחזיר את המצלמה למוכר בשביל החזר כספי(אם בכלל ישימו עליך).

עכשיו אתה צריך לשלם על המשלוח חזרה למוכר, חיכית חודש בשביל שהיא תגיע אליו הוא קיבל אותה ועדין אף אחד לא מבטיח לך שתראה את הכסף שלך.

זה לא EBAY, ואתה גם לא יכול לשלם דרך PAYPAL אז אין לך שום הגנה.

פורסם
סבבה- אז כרגע הC600 בראש הרשימה, כל עוד היא תעבוד בלי בעיות אני אהיה מרוצה- והעיקר שלא ניפגש בשוטרים השקרנים האלה!.

 

הייתה לי C600.

איכות צילום הלילה ממש עלובה. מידי פעם היה דיליי גדול בין הקלטות.

 

אחרי שהרסתי את ה- C600 שלי אני מחפש לקנות מצלמת DVR אחרת.

איזה מצלמות מומלצות לראיית לילה יש עד 40-45 דולר ?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
חחחחחחח תלונה בALIEXPRESS, בהצלחה.

אז בו נראה אתה מחכה חודש למצלמה היא מגיע וגילתה שהיא מזויפת, אתה פותח תלונה ואז אומרים לך שתחזיר את המצלמה למוכר בשביל החזר כספי(אם בכלל ישימו עליך).

עכשיו אתה צריך לשלם על המשלוח חזרה למוכר, חיכית חודש בשביל שהיא תגיע אליו הוא קיבל אותה ועדין אף אחד לא מבטיח לך שתראה את הכסף שלך.

זה לא EBAY, ואתה גם לא יכול לשלם דרך PAYPAL אז אין לך שום הגנה.

 

אולי אתה צודק, אבל בחוזה שלהם כתוב שלא צריך לשלוח את המוצר חזרה אם הוא לא כפי שכתוב במודעה.

בנוסף יש גם ביטוח של ויזה.

 

כנראה שאתה צודק כי לי אין נסיון עם ALIEXPRESS אבל אחרת המוכר לא היה עם דרוג כל כך גבוה.

אני רכשתי בפחות מ40$ ממוכר עם דירוג גבוה.

פורסם

אם כל הכבוד לאייבי, אליפיי לא פחות מגינים על הלקוח, במידה ובאמת המוכר רימה אלי יודעים לקחת אחריות ולפצות את הקונה, אני לא מזמין בעצמי מאלי אבל הבנתי כבר מאנשים שעשו שם מאות רכישות.

 

אם אני לא טועה המוכר לא מקבל את הכסף עד שהקונה לא מאשר שקיבל לשביעות רצונו את המוצר- להבדיל מפייפל שבעת הקניה ההמוכר רץ עם הכסף ביד :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אולי אתה צודק, אבל בחוזה שלהם כתוב שלא צריך לשלוח את המוצר חזרה אם הוא לא כפי שכתוב במודעה.

בנוסף יש גם ביטוח של ויזה.

 

כנראה שאתה צודק כי לי אין נסיון עם ALIEXPRESS אבל אחרת המוכר לא היה עם דרוג כל כך גבוה.

אני רכשתי בפחות מ40$ ממוכר עם דירוג גבוה.

אני לא אומר שהמצלמה לא אמתית, אני פשוט אומר שאם היא לא אז זה לא יהיה פשוט לקבל החזר כספי.

 

אם כל הכבוד לאייבי, אליפיי לא פחות מגינים על הלקוח, במידה ובאמת המוכר רימה אלי יודעים לקחת אחריות ולפצות את הקונה, אני לא מזמין בעצמי מאלי אבל הבנתי כבר מאנשים שעשו שם מאות רכישות.

 

אם אני לא טועה המוכר לא מקבל את הכסף עד שהקונה לא מאשר שקיבל לשביעות רצונו את המוצר- להבדיל מפייפל שבעת הקניה ההמוכר רץ עם הכסף ביד :-).

 

הם מפצים שנוח להם, למה נראה לך הם הפסיקו להשתמש בפייפל?

אני לא יודע מתי המוכר שם מקבל את הכסף, אבל אם אתה משלם דרך פייפל ורימו אותך אתה לא צריך לדאוג לגבי החזר כספי, וזה לא משנה אם המוכר לקח כבר את הכסף מהחשבון שלו.

פורסם

matansab

לא יודע איזה גרסה הייתה לך, אבל לC600 יש את ה720P ו 1080P שהוא החדש כמו כן, יש גם זיופים לC600 שים לב שהכיתוב של התאריך צריך להיות בצבע לבן, יש C600 שהכיתוב שלהם הוא צהוב, ירוק וכו' המקורי צריך להיות עם מעבד Novatek.

שימו לב שהתנאי תאורה בסרטון וגם בחו"ל מאוד קשיים.

--

שאלה אחרת יש לי 8 ג'גה של טושיבה אבל קלאס 4 בFHD הצילום יצליח יהיה ללא בעיות? כעקרון עם הקלאס 4 איכותי אז אין לו בעיה לFHD אבל עם מישהו ניסה עם כרטיסים איכותיים כמו סאן דיסק טושיבה וכו' ועדיין בקלאס 4 היו לא בעיות אשמח לדעת

פורסם

אליאקספרס ישתמשו בפייפל כמו שאייבי ישתמשו באליפיי...מדוע שיתנו עמלות לפייפל?

ושוב- אליפיי שמה בכיס הקטן את פייפל, המחזור שלהם הוא מעל פי3 מפייפל ואצל הסינים התרבות קניות היא שונה- כל התשלומים בכל תחומי החיים יכולים להיעשות באליפיי כולל כרטיס לאוטובוס, ההגנה שלהם לצרכן ממש לא גרוע יותר מפייפל- אם אתה חושב שאתה יכול ליקנות מסיני רמאי מוצר יקר ולקבל אותו ולגלות ששמו לך תפוחי אדמה בימקום מה שהזמנת- פייפל לא יעזרו לך כי מבחינתם לפי מס' המעקב קיבלת את המוצר ועכשיו זה המילה שלך מול המוכר.

לדעתי צרכן טיפש שיעשה רכישה טיפשית ממוכר מפוקפק ולא ינהג בחכמה יתקל בקיר לא נעים גם מפייפל וגם מאליפיי.

 

בקיצור- הסיבה האחרונה לא לירכוש מאלי לא תיהיה החוסר בפייפל- עובדה שהמכירות שלהם שמות בכיס את אייבי ואמאזון יחד .

 

עכשיו למצלמות- שוב חוזר לנק' ההתחלה וחושב שאו שקונים מצלמות ברמה מעל 50$ או שקונים מצלמות בפחות מ20$ כי כולן חרטא.

יש יותר מידי דגמים וגירסאות והשוק מוצף ולא יודע מה ליבחור בתקציב הנמוך- אין לי בעיה עם 720P אבל שזה לא יראה כמו איכות 240P.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

גייק - מה אתה שובר תראש?! אתה צריך 3 מצלמות.

תזמין אחד C600 , אחד GS800L ואת השלישי תמצא איזה משהו סביר סביב ה35 דולר, הרי רצית כל מצלמה 30 דולר. ה600 עולה 23, ה8000 עולה 30 +- ואת השלישי זרום.

לדעתי אין טעם להשקיע במצלמות מעבר ל50 דולר, החום הישראלי יהרוג גם מצלמה ב100 דולר עם הזמן. עוד שנה תזמין מצלמה ב30 דולר והיא תהיה יותר טוב ממה שהיום עולה 60 דולר, אחי בדיוק כמו פלאפון סיני. בנתיים המצלמות שהייתי מוכן לשלם אליהם מעבר ל50 ירוקים: המוביוס - אבל אין לה מסך וזאת בעיה כפי שראית בסרטון עם השוטרים והשניה, G1W שממאוד אבל מאוד ממומלץ.

פורסם

זה סרטון שצולם במצלמה שהייתה לי:

 

 

באור יום כמובן הכל היה בסדר. בחושך על הפנים. והתאורת לילה זה פשוט בולשיט. זה עוזר כשמצלמים דברים ממש קרובים. אבל בנהיגה זה בכלל לא עושה כלום.

קניתי אותה לפני כמה חודשים ב-26 דולר.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אני זאת המצלמה באור יום אני מבסוט מהאיכות. מעניין באמת מה קורה בלילה? נשאר לך איזה סרטון לילי

אפשר לדעת איך הרסת את המצלמה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...