Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עידכון לגבי הפנייה לחנות בקשר לG1W הכחול:

Thanks for your email, but we don't have much stocks of SKU100985, besides, this product is nearly stop produce, so can you choose some other hot sell DVRs like SKU120425, or the upgrade version of SKU100985: SKU118839? Contact us if you want to know more.

 

Best regards,

Jeremy

 

אז את הגירסה הכחולה הזולה יותר כבר לא מייצרים, והציעו ליבדוק אם מעוניינים בG1WH המקורי עם עדשת 140(54$ כרגע עם קופון), חוץ מהמצלמה הזו- יש עוד דגם שאתם מעונינים לקבל עליו הנחה?

אני רוצה לישלוח להם את המילל היום.

 

מדברים על כך שמוביוס יוציאו גירסא עם סופר כבל שיאפשר לה לעבוד בטמפרטורות גבוהות יותר. ניראה מתי זה יהיה.

.

יש כבר את הסופר קבל לקנייה, אבל לפי הפורום של דאשקם כניראה גם הקבל לא ממש אמין.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

hwgeek, המצלמה G1WH היא גירסא לGS1000 וגם ניראית מאוד דומה. צריך לשים לב טוב-טוב שאתה מקבל אותה עם מעבד AMBRELLA ולא NOVATEC שהוא פחות טוב. בגירסא הטובה והמקורית עם המעבד החזק יש גם GPS וחיישן G. מחירים סביב 250ש"ח באיביי. אצלי הגירסא המקורית עם תפריטים הכחולים, יש גירסא משופרת עם תפריטים כתומים.

הGS2000 שלי דווקא עם NOVATEC אבל יש לו GPS וחיישן G - איכות לא נופלת במחיר של כ240ש"ח. לא בדקתי עדיין עד כמה הGPS מדוייק.

 

בקרוב תיהיה לי מצלמה עם סופר קבל (לא מוביוס) - ניראה איך היא.

 

וגם תיהיה לי SJ1000 - היא בדרכה מסין. :wink:

 

בקיצר, יש לי את מרבית הדגמים הפופולאריים בשביל השוואה. :-P יש גם מצלמה עם שתי עדשות וGPS חיצוני והיא גם די סבירה, הבאסה שרק XP מזהה את כרטיס הזיכרון דרך תוכנה שלהם וב7 זה לא עובד ואי אפשר ליראות את הסרטים בלי התוכנה שלהם.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא הבנתי- כיצד הG1WH הוא גירסה לGS1000?

זה גירסה חדשה לG1W המקורי עם עיצוב מחודש + עדשה רחבה יותר והוא מבוסס על NT96650:

http://dashcamtalk.com/g1w/#G1WH_Version

ולפי מה שאני רואה החנות באייבי מוכרת אותו ב67$ לעומת 57$ מבאנגטוב לפני הנחה:

http://www.ebay.com/itm/310830749213

http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פצצה :-)

בידיוק מה שאני צריך בשביל שנוכל להיתמקח מול החנות להוריד עוד יותר את המחיר :twisted:.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

עידכון+הצעה:

 

א-שלחתי בקשה למתן הנחה לדגם G1WH וצירפתי את הלינק של איביי המוכרת ב52$ וביקשתי שיתנו לנו הצעה טובה יותר-אעדכן מה יגידו.

בנוגע לDVRים שמעל 70$- הם גם ככה הכי זולים לאחר מימוש הקופון של 10$.

 

ב- האם לא כדאי שכעת לאחר עשרות תגובות של חברים נעדכן את הדף הראשון ונציין המלצות של דגמים טובים לפי התקציב?

 

אני חושב שכעת שכל יום שומעים על מקרים הזויים שמצדיקים רכישת DVR, אנשים לא יודעים מה ליקנות בתוך הים של דגמים שונים, אני בטוח שמאוד יעזור אם בפוסט הראשון יהיו לפחות כ3 המלצות בהתאם לתקציב(עד35$, עד70$ ומעל 100$ למשל). זה יקל מאוד לדעתי על אנשים שלא בידיוק יכולים להיכנס לעובי הקורה ולילמוד על צ'יפסטים/סנסורים/דגמים וזיופים.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לדעתי זה רעיון מצוין. אנשים בעיקר אחרי מקרים כאלה שמפורסמים ברשת, מתעוררים ורוצים מצלמת דרך.

מגיעים לשרשור הזה, ולא נראה לי שיש למישהו סבלנות לקרוא 120 עמודים, שגם בסופם אין מסקנה ברורה.

אם יהיו דגמים מומלצים, ורצוי גם קישורים למוכרים מומלצים, זה יכול להיות מצויין.

פורסם

הכי פשוט לפתוח נושא חדש עם קישור לאתר הזה:

http://dashcamtalk.com/

רשום שם מחירים מומלצים, מוכרים אמינים, כל המידע על כל המצלמות החל מאיכות צילום ועד אמינות, ואם אנשים לא יצליחו להחליט מה לקנות שהתייעצו.

כל הנושא הזה כבר סתם דפוק.

פורסם (נערך)

אני מתלבט כרגע בין שני מצלמות עיקריות.

הראשונה היא המוביוס.

 

והשניה היא: (קישור מצורף)

Vico-sf2

 

צטוט: " המצלמה מצוידת בקבל "על" במקום סוללה ליתיום"

למצלמה הזו אין סוללה.

 

מצד אחד הבנתי שיש המון המלצות על המוביוס, מצד שני אומרים שהמצלמה הזו גם ממש מעולה.

מה עדיף בין השתיים?

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

האם מישהו שמע על Car Dvr mini D37 ?

http://www.aliexpress.com/item/Car-Dvr-mini-D37-ait-Chip-1-5-LCD-Full-HD-1920-1080P-30FPS-Car-Video/1720039228.html

 

עצם העובדה שאין מלא לדים מסביב, כבר נראה פחות צעצוע משאר הסיניות.

כתוב שראיית הלילה טובה, יצרתי קשר עם המוכר וביקשתי שישלח סרטונים. זה מה שקיבלתי: סרטון לילה סרטון יום

שווה 55 דולר? או שעדיף כבר לקנות שוב את ה-C600 ב-22 דולר?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

שתי המצלמות טובות ובעלות איכות צילום דומה, אבל אחת עולה 500 ש"ח והשנייה 250 ש"ח.

אותך מעניין האיכות וידאו, אז לפי דעתי לשלם כפול על אותה איכות זה די דפוק.

פורסם
שתי המצלמות טובות ובעלות איכות צילום דומה, אבל אחת עולה 500 ש"ח והשנייה 250 ש"ח.

אותך מעניין האיכות וידאו, אז לפי דעתי לשלם כפול על אותה איכות זה די דפוק.

 

ניסיתי לעשות השוואה דרך הסרטונים שהן מפיקות ביוטוב.

הסרטון הזה נראה ברמה מאוד גבוהה בעיקר בלילה:

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

אפשר לראות את הסרטון שהשוותה אליו?

לפי מה שאני רואה הסרטון בלילה צולם בתנאי תאורה מושלמים(רחוב מואר כמו ביום), אז זה לא כזה חוכמה להשוות סרטונים שונים שצולמו במקומות שונים.

פורסם
שתי המצלמות טובות ובעלות איכות צילום דומה, אבל אחת עולה 500 ש"ח והשנייה 250 ש"ח.

אותך מעניין האיכות וידאו, אז לפי דעתי לשלם כפול על אותה איכות זה די דפוק.

 

האם התגובה הייתה מכוונת אלי?

ה-C600 די עיצבנה אותי. לפעמיםם היה לה דיליי גדול בין הקלטות. ולפעמים סתם הייתה מחליטה לעשות שביתה איטלקית.

גם צילום הלילה לא היה להיט.

אולי נפלתי על לימון?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אפשר לראות את הסרטון שהשוותה אליו?

לפי מה שאני רואה הסרטון בלילה צולם בתנאי תאורה מושלמים(רחוב מואר כמו ביום), אז זה לא כזה חוכמה להשוות סרטונים שונים שצולמו במקומות שונים.

 

אכן הסרטונים שבוצעה בינהם השוואה היו שונים בתנאים.

בכל מקרה על פי התגובה שלך באמת נראה ששתי המצלמות טובות מאוד, אבל אלך על המוביוס.

יש מוכר שמומלץ לקנות דרכו?

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...