Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

A2? זה דגם יותר ישן וגרוע מהA5.

http://www.ambarella.com/news/15/74/Ambarella-Introduces-Next-Generation-SoC-for-HD-Camera-and-H-264-Encoder-Platform.html

A2 לא משתווה בכלל לNOVATEK 96550, האיכות של GS1000/2000 לא ברמה של המצלמות היום.

החיישן והעדשה דומים, אז בקיצור החומרה של המצלמה הזאת פחות טובה מהחומרה של מצלמות ב200 ש"ח מבחינת איכות צילום.

ממש בדיחה לשלם על כזה דבר 500 ש"ח.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המלצה

רכשתי מצלמה G1WH שזה הדגם עם עדשה 140 מעלות במקום 120.

חייב לציין שהאיכות תמונה מצויינת,מצליחים לראות מספרי רכבים גם בנתיב שליד,כבר ביום הראשון תפסתי עבריין שעקף בקיו לבן.

שווה כל שקל בשביל מצלמה שנותנת עודף מ 200 שקל.

בהזדמנות אני אערוך סירטון ואעלה.

 

http://www.ebay.com/itm/191098155224?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

 

הגיע תוך שבועיים וחצי מהמוכר הזה.

פורסם

גם אני רכשתי כזאת,קנית אותה מהבחור שמוכר ב182?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
חדשות טובות :-)

הבטחתי וקיימתי:

 

 

הקופון הוא על סך 7$ במיוחד בשבילנו ומוריד את המחיר ל49.99$ כולל מישלוח, מדובר במוצר המקורי.

אשמח אם תוכלו להזמין מהלינק שלי, זה יעזור לי לקבל כמה נקודות :-).

 

SKU1188391%20(4).jpg

לינק לG1WH:

קופון 7$ הנחה:687d98

היכן מכניסים את הקופון?

בקופה מצד ימין מתחת לדגל ישראל תיראו "Have a coupon code?"- ליחצו עליו ויפתח לכם שדה להכנסת הקוד.

 

אני גם מזמין לפחות אחד :-).

העיקר שתיסעו בדרכים טובות ושלעולם לא תיצטרכו בהוכחות הDVR :-).

 

 

תודה רבה!

קניתי דרכך ושילמתי מהpaypal לא אמור להיות בעיה

פורסם

אני שמח שיש המלצה מניסיון בשטח עם המכשיר, איזה כרטיס זיכרון השתמשת? אני מעדיף ליקנות כרטיס שהמצלמה "אוהבת" :-).

אני רואה שהמחיר באייבי חזר ל55$, מי שרוצה יכול ליקנות עם הקופון שלנו מבאנג-טוב.(מקורי כמובן, הם גם מפיצים מורשים של מוביוס).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בנגגוד זה אתר אמין?

אני מעדיף לשלם עוד מספר שקלים אבל לקנות מאיביי שהשירות הגנת לקוחות שלהם הוכיח את עצמו במספר מקרים אצלי.

 

אני שמח שיש המלצה מניסיון בשטח עם המכשיר, איזה כרטיס זיכרון השתמשת? אני מעדיף ליקנות כרטיס שהמצלמה "אוהבת" :-).

אני רואה שהמחיר באייבי חזר ל55$, מי שרוצה יכול ליקנות עם הקופון שלנו מבאנג-טוב.(מקורי כמובן, הם גם מפיצים מורשים של מוביוס).

 

אני משתמש עם sandisk 8gb ultra שמגיע בצבע אדום אפור.

בחוברת של המצלמה רשום שלא להשתמש עם כרטיסים class 4.

פורסם

לכמה זמן מספיק 8GB?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על ההמלצה על כרטיס הזיכרון,

בנוגע לבאנג-טוב, אתה מוזמן ליבדוק ברשת, מדובר על חנות גדולה ואמינה עם שירות לקוחות מצויין גם לאחר המכירה, אני דיי שופך שם כסף כי התמכרתי וכל יום מגיעה משהו מעניין חדש בניוזלטר והום מגהצים את הפייפל :-).

 

יצא לי כבר לקבל זיכוים על מוצרים שלא תיפקדו טוב, פשוט שולחים תמונה/וידאו להמחשה ומקבלים את הפיצוי.

יש לי כבר כ50 הזמנות משם, ובוא נאמר שיש יותר ממוצר אחד בכל הזמנה :-) .

יש לך עמוד שלהם בפייסבוק, ממידע בפורומים ועוד.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
8 GB ממש לא מספיק, באיכות FHD שנית צילום לוקחת בין 1.5-2 MB (תלוי במצלמה).

זה אומר ש8 GB מספיק לך בלחץ לשעה ורבע עד שהמצלמה מתחילה למחוק את הסרטונים הישנים ולהקליט עליהם חדשים.

 

לכמה זמן מספיק 8GB?

12345

פורסם

עידכון, להלן התמונות המובטחות. כאשר רואים את זה בוידיאו זה ניראה הרבה יותר חד.

השמשה הקדמית מלוכלכת - עמכם סליחה.

אני מאוד מרוצה מהמצלמה, האיכות יותר טובה בהרבה ממצלמות אחרות שיש לי במיוחד בחושך, למשל GS1000/GS2000, מוביוס.

יחסית למצלמות DVR לרכב אני מגדיר את האיכות כA++: ביום ברמה של GOPRO 2 ובלילה עוד לא ראיתי מצלמה עם ביצועים טובים יותר.

 

רק דבר אחד מפריע לי: דרוש כוח מטורף כדי להסיר את המצלמה מהמחזיק שלה. כדאי להתאמן לפני זה.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

האיכות סבבה, אבל ב200 ש"ח מקבלים בדיוק את אותה האיכות.

vVico-Marcus3 נראת כמו מצלמה מטורפת עם איכות מדהימה, אבל VICO SF2 לא שווה 500 ש"ח.

בטח לא שב200 ש"ח אני מקבל בדיוק את אותה האיכות.

פורסם
האיכות סבבה, אבל ב200 ש"ח מקבלים בדיוק את אותה האיכות.

תראה לי מצלמה ב200ש"ח שנותנת בדיוק אותה איכות (בדגש על צילום בלילה - הכי חשוב לי). אני ארוץ לקנות אותה. אל תשכח לצרף תצלומי מסך/סירטון שאתה עשית :wink:.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...