Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי הצילומים ניראית מצלמה איכותית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

hwgeek, תודה על הלינק והקופון וההשוואות וכו'.

הסתחררתי מהשרשורפלצת הזה, ואז הגעת עם הדיל הנחמד, החלטתי להזמין בלי לחשוב יותר מידי.

בנוסף הזמנתי גם את המחזיק שמתלבש על הזרוע של המראה.

מחכה בקוצר רוח.

 

עריכה קלילה : אם מישהו יכול, אשמח להמלצה על מפצל טוב, שאוכל להטעין את האייפון ביחד עם המצלמה בחיבור usb במקום שקע המצית.

תודה מראש!

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

יש את זה הכי פשוט:

http://www.ebay.com/itm/Car-Charger-Adaptor-Mini-Bullet-Dual-USB-2-Port-For-iPhone-3GS-4-5-C-S-Samsung-/390807319877?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&var=&hash=item5afdee7545

אבל אני מציע לך לקנות את זה:

http://www.ebay.com/itm/Car-2-Way-Dual-USB-Cable-Cigarette-Power-Charger-Adapter-Lighter-Splitter-/370951102908?pt=UK_MobilePhones_MobilePhoneAccessories_MobilePhoneChargers&hash=item565e68a1bc

לי יש שניים כאלה כבר קרוב לשנה והם עובדים בסדר עד עכשיו, ויש לי 4 כאלה וגם הם עובדים בלי בעיות שנה+

http://www.ebay.com/itm/Car-Charger-Adaptor-Mini-Bullet-Dual-USB-2-Port-For-iPhone-3GS-4-5-C-S-Samsung-/291033210441?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&var=&hash=item43c2ee5e49

עדיף שיהיו לך עוד יציאות מצת וUSB כדי שלא תהיה מוגבל אם תרצה להטעין עוד דברים.

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם

שלומות,

 

יש לי את המצלמה GT300W.

 

לצערי, היא לא אמינה בגרוש. הראשונה פשוט נכנעה לחום הישראלי והפסיקה לעבוד, לאחר כ3 חודשים.

 

אחרי פנייה לFoxOffer, הם החליפו לי אותה בחדשה.

 

החדשה החזיקה כחודש וחצי עד שגם היא התחילה להשתגע בהדרגה (נדלקת ונכבית כל 10-20 שניות ללא הפסקה, עד שמנתקים את מקור המתח, אך יש נסיעות שהיא מתפקדת תקין אך התופעה מחמירה עם הזמן).

 

התייאשתי ממנה. עלתה לי בזמנו 115 דולר.

 

האם יש מה לעשות איתה? פיתרון אחר אפשרי?

 

אמנם יש אחריות והכל, אבל הם דורשים שאשלח אליהם את המצלמה והכל, וכל התהליך נמשך כחודש וחצי לפחות, שזה מייאש.

 

אם אין משהו שאני יכול לנסות לפתור בעצמי בקלות, אשמח להמלצה על מצלמה עמידה בחום. האוטו שלי חונה 7-8 שעות ביום בחמסין הישראלי, כך שזה נתון חשוב מבחינתי.

 

כמובן שאם אצטרך, אנצל את האחריות ואבקש שיחליפו אותה שוב, אבל אני לא מתכוון להשתמש בה לאחר ההחלפה אלא פשוט למכור אותה למי שזה לא יהיה (כמצלמה חדשה) ובינתיים להשתמש באחת אחרת נורמלית משלי.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מדוע שלא תשפצר אותה בציפוי מבודד? משהו בסיגנון ספוגי מבודד מחום?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

Car141, תודה רבה.

מסתבר שאת המפצל של גריפין יש לי, הזמנתי בעבר ומעולם לא השתמשתי בו.

עידכון קטן, יצאתי צ'יפס, לא הזמנתי את התפסן.

מסתבר שהמוכר לא שולח ארצה, אבל שלחתי לו הודעה בנושא, מקווה שיענה מהר.

"יאללה בירי".

פורסם

HWgeek,

 

לא כ"כ ישים, שכן אי אפשר לבודד לחלוטין.

 

כדי לבודד בצורה יעילה, צריך 100% כיסוי. מספיק שחלק מהמעטפת לא מכוסה, וזה כבר לא שווה כלום.

 

סתם להמחשה, ידוע לך עד כמה המסגרת האלומיניום של החלונות שיש בבתים גורמת לבזבוזי אנרגיה בחימום וקירור? מתברר שהרבה.

 

אני מכיר אנשים שיש להם זכוכית מבודדת, אך מסגרת אלומיניום רגילה, וכשהם עברו למסגרת שגם מבודדת, הם יכלו להישבע שהשימוש באמצעי החימום והקירור ירד משמעותית. ומה זה מסגרת? אחוז יחסית זניח במעטפת של המבנה כולו (אני מדבר על אזורים גבוהים שהפרשי הטמפ' בין קיץ לחורף משמעותיים והשפעות החימום והקירור מורגשות יותר).

 

בקיצור, זה לא פיתרון אמיתי.

 

אני צריך מצלמה שבאמת תחזיק לי מעמד. כמות המשוגעים שיש פה באזור המרכז פשוט מפחידה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אם כך גם אני סקרן לדעת מה ניתן לעשות בנידון כי בקיץ השמש אצלינו ממש לא סלחנית.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הפתרון הוא לקנות מצלמה שבאמת עמידה בחום ואמינה.

 

אני מניח שיש הבדלים בין רכבים שונים בטמפ' של סביבת השמשה (ציפויים וכדו') וכנגזרת מכך ההשפעה על חיי המצלמה.

 

בשנה האחרונה הקפדתי על כיסוי השמשות בצילונים להגנה משמש, אציין שזה אכן הוריד את טמפ' הרכב משמעותית וביכולת של המזגן לקרר אחרי החניה הממושכת בשמש. ובחצי מהימים החניתי בחניון תת קרקעי של קניון. אך זה לא הכי השפיע לטובה על עמידות המצלמה.

 

או שיש לי מזל רע. או שזו פשוט מצלמה לא אמינה.

 

שאלה, מה הסיכוי שהתקלה נובעת בגלל בעיה בסוללה? או בספק הכוח? אני לא מעוניין לפתוח את המצלמה, שכן המצלמה באחריות לעוד חודשיים.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

טוב, בינתיים הוזמנו 2 G1WH, בנוגע למצלמה השלישית שאני צריך אני רוצה עוד שבוע ליבדוק אם יהיה עוד משהו מומלץ אחר בשביל שיהיה לי להשוואה, אם לא אמצא משהו טוב מעניין אחר באותו הסכום נזמין עוד G1WH.

 

מה ששמחתי לגלות הוא שהחנות לא רק סידרה לנו קופון בשווי 7$ אלא מחיר סופי של 49.99$, דאגתי לגבי זה שפיתאום המחיר של 56.99$ פיתאום יקפוץ למחיר הרגיל ואז אכלנו אותה :-), כרגע לפחות כניראה הקופון מבטיח את המחיר גם אם הוא יקפוץ :-).

 

כעת נישאר להינעל על כרטיסי זיכרון וזהו.

שבוע מבורך ובוקר טוב לכולם!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני יכול להעיד על המוביוס, מותקנת אצלי מתחילת ספטמבר האחרון ברכב שחור שעומד כל היום בשמש - עד היום ללא שום בעיה.

זה לא קיץ מלא, אבל היו מספיק ימי שרב בתקופה הזאת + תקופה של כמה ימים שהרכב עמד באילת בחום של סביב 40 מעלות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אסור בשום מצב להשאיר את המצלמה עובדת בזמן שהיא מול השמש והרכב כבוי, לי אישית זה הרג מצלמה.

המצלמות האלה לא נמסות בשמש או נהרסות אחרי שבוע, אבל עדיף ליתר ביטחון להוריד אותם או לפחות לשים איזה מגן שמש בשמשה הקדמית אם יש עליהם שמש ישירה.

תשקיעו כל פעם חצי דקה בלשים מגן שמש וזה ישמור לכם על המצלמה כמו שצריך.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...