Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למען הסדר, אני הוא זה שהעלה את הפתרון של הפילטר הפולארי.

 

הפילטר לא אמור ליהיות שטויות בעקרון הוא עובד בשיטה שהוא מעביר אור רק מזווית ספציפית ואת כל שאר הזווית הוא מסנן, לכן מקבלים תמונה נקייה יותר מהשתקפויות, לכן ברוב המצבים הוא יציג תמונה טובה יותר, עם קונטרסט גבוה יותר עם מינימום השתקפויות אור, כל עוד קרני השמש לא יפגעו בזווית הספציפית שהוא כן מעביר.

 

בסופו של דבר הוא יתן תוצאה טובה יותר מאשר בלי, לכן אם יש אפשרות להוסיף אותו בעלות סבירה זה שווה.

 

בדיוק!

 

לגבי ה POLARIZED FILTER. תסתכלו באתר DASHCAMTALK, יש שם כמה שרשורים על זה. בהחלט אפשר לקמבן פילטר כזה למוביוס ולמצלמות נוספות. הפילטר הזה בהחלט מונע ומפחית השתקפויות, הבעיה היא בצילום לילה, בצילום לילה הפילטר הזה יפגע באיכות התמונה כי הוא מונע כניסת אור. לכן, אם רוצים לצלם בלילה, צריך להוריד את הפילטר.

 

לא צריך להסיר את הפילטר בלילה בדיוק בגלל הסיבה שהוזכרה לעיל.

הפילטר מסנן רק זויות מסויימות ולא את כל קרני האור כך שבלילה יראו טוב בכל מקרה.

 

 

 

אני ביכלל רוצה לקמבן חיבור מגנטי :smile:, נחכה שיגיעה ניראה מה אפשר לשפצר.

 

 

מגנטי נשמע טוב. אבל מה הטעם? אתה רוצה לשלוף את המצלמה בכל פעם שאתה יוצא מהרכב? אם לא, אז מה הטעם במגטי?

 

אני אמרתי שהם קצת יחלשו כדי שתעזוב אותי עם השטויות שלך.

הפילטר הזה הוא סתם בזבוז כסף בשביל שימוש במצלמת רכב.

אני שמח שהבנת שאתה לא יכול להוכיח את השטויות שאתה מדבר, אם יש עוד סרטונים לא קשורים שאתה רוצה להראות לי מYOUTUBE תרגיש חופשי.

 

 

הוכיחו לך מספר פעמים. אין צורך בהוכחות מישראל שכן תופעת ההשתקפות היא אותה תופעה גם כשאתה נמצא בצד השני של כדור הארץ.:lol:

 

בכל אופן, אין טעם לריב ולהתווכח. בקרוב כולנו נקבל את המצלמות ונוכל לערוך את השפצורים הרצויים.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו ניסה את Mio MiVue 388

איכות 1080P עם רגישות גבוה

חיישן GPS

G sensor ומצב חנייה - המצלמה מופעלת אוטו' כאשר מורגשת תזוזה

התרעה על מצלמות מהירות

 

המחירים בEBAY נעים בין 543 ל1000 ש"ח, ואני בדרך לקנות, אבל לפני כן, אשמח לקבל חוו"ד מבעלים של כזו.

 

איכות:

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
כמה נקודות וכו' :)

 

מחפירה קטנה שלי אני מבין שיש שלושה דגמים של הG1W:

 

1: G1W הראשונה {דגם הראשון} עם זוית צילום של 120 מעלות

 

2: G1WH {עם הקופון- תודה :)} שהזוית צילום שלה יותר רחבה 140 מעלות

 

3:G1W-C שהיא זהה ל G1W {עם זוית צילום של 120 מעלות} אך ללא בטריה ועם קבל. היתרון הוא יותר עמידות בפני חום משום שאין בטריה אלא קבל. החסרון הוא שהקבל הוא לא בטריה ולכן אי אפשר לצלם ללא מטען מחובר.{המצלמה עובדת חמש שניות נוספות לאחר חוסר טעינה}.

 

יש למישהו ניסיון עם המצלמה עם הקבל?

 

איך העמידות של הG1WH בחום ארצנו?

 

ההפרש בין המצלמות {G1WH ל G1W-C} הוא 16$ באתר http://www.foxoffer.com השאלה היא האם ההשקעה לא כדאית?

 

אילן עם ה- VICO SF2 - - כמה זמן אחריות יש על המצלמה? יש אפשרות לתשלומים?- משלוח? {אני יודע שהשאלות האלו אמורות להיות בפרטי אבל אני מאמין שלטובת כולם עדיף שהדברים יהיו ברורים ויעזרו לאנשים להחליט לכאן או לכאן} - עריכה- שאלה נוספת ממפרט המלצמה שראיתי באינטרנט רשום שהיא ללא בטריה ועם קבל האם זה כך גם במצלמות שלך?

 

{מבחינתי בכל אופן זה סוגר לי תפינה שמה שמקנה לה בעיקר את העמידות הוא עיניין הקבל במקום בטריה - שזה למעשה השיקול העיקרי מבחינתי בקניית מצלמה - העמידות שלה לחום {כי אני גם לא מתכוון לפרק אותה אחרי כל נסיעה} ואם כן ההתלבטות שלי היא בין הG1H-C ל VICO SF2 כי מבחינתי עדיף לפעמים להשקיע קצת יותר ולהיות בראש שקט ולא להווכח שוב ש"זול הוא היקר"

 

בברכה

 

דבר נוסף -אתר מומלץ לקניית כרטיסי זיכרון http://www.mymemory.co.uk/ אתר אמין עם מחירים טובים ואפשר להיות בטוחים שהכרטיסים מקוריים והמשלוחים בחינם {לפחות לחלק גדול מהדברים לפי מה שאני יודע}

 

יניב שלום

 

תודה על השאלות ותודה לכל המתענינים והרוכשים . אני רואה שהפורום מתחיל לקבל צביון של VICO וזאת המטרה, להחדיר מוצר איכותי במחיר ללא תחרות .

 

תשובות לשאלות:

1. כן VICO SF2 מצוידת בקבל "על" כדי לעמוד בטמפרטורות גבוהות . חשוב לציין שהמטען של VICO הוא מטען יחודי . כדי למנוע ממשתמשים אחרים להחליף את המטען במטען זול ולא איכותי , VICOVATION שינו את סדר הפינים בחיבור MINI-USB . לכן רק המטען של VICO מסוגל להפעיל את המצלמה. בחיבור כבל רגיל למחשב ניתן להשתמש במצלמה ככונן נשלף. לחברת VICOVATION אמינות מוכחת והם שמו דגש על כל פרט ופרט באיכות המוצר .

העמידות בטמפרטורה גבוהה לא מתקיימת רק בזכות קבל "על", ישנם 6 עדשות מזכוכית (למנוע מהחום וקרני השמש לעוות את העדשה),כל המצלמות הסיניות הם בעלי עדשות פלסטיק (מאבדות פוקוס במשך הזמן). כמו כן כל רכיבי האלקטרוניקה הם באיכות הגבוהה ביותר עם עמידות בתנאי חום קיצונים . פלסטיקה,לחצנים ,זרוע וואקום גם הם מקרינים איכות בנייה מהמדרגה הראשונה.

2. אחריות קיימת כמובן ל-12 חודשים . הובטח לי מהיצרן שניתן בקלות לתת אחריות לשלוש שנים אבל מכיוון שאני מכוסה מול היצרן לשנה , אני נותן שנה.

על כל מצלמה מוטבע מספר סידורי וברקוד .

3. משלוחים: ניתן להוסיף 35 ש"ח והמצלמה תישלח ביום שלמחרת דרך חברת שליחיות צ'יטה עד לבית הלקוח (מסירה ביד). זו העלות שלי ואני לא מרוויח על זה .

4. תשלומים: מכיוון שאין "בשר" במחיר הנ"ל , אני לא מאפשר תשלומים כדי להימנע מתשלום עמלה לחברת כרטיסי האשראי. מי שבכל זאת יתעקש , נבצע לו את זה ב-3 תשלומים . כמו שאמרתי המטרה שלי לייצר שגרירים ל-VICO.

5. ניתן לשלם דרך PAYPAL . מי שמעונין אני ישלח לו בפרטי את כתובת החשבון.

6. המוצר מיבואן רשמי! מוצר מקורי מגיע באריזת ואקום סגורה הרמטית! .

 

אני מצרף תמונות של האריזה והקרטון :

20140409_212558.jpg

20140409_212620.jpg

20140409_212647.jpg20140409_212657.jpg

 

עוד משהו : מי שמכיר מנהלי ציי רכב או כל גוף אחר יותר עם מספר גדול של כלי רכב , אני אשמח אם תוכלו להעביר את הפרטים שלי ואם יצא משהו אני מבטיח לתת לאותו "שגריר" מצלמה מתנה.

 

 

בברכה

 

אילן 054-9008174

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

מי שמעונין בתמונות של המוצר ברזולציה גבוהה ומה מכילה הערכה :

http://store.baywell.net/shop/dashcams/vicovation-vico-sf2-car-camcorder-dashcam/

לא להיבהל מהמחיר באתר 169$, מי אמר יוקר המחייה? אנחנו עכשיו זולים יותר מכל מקום אחר בעולם . מבצע " אפיקומן" רק 370 ש"ח.

 

אילן 054-9008174

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

"הובטח לי מהיצרן שניתן בקלות לתת אחריות לשלוש שנים אבל מכיוון שאני מכוסה מול היצרן לשנה , אני נותן שנה."

 

אם היצרן הבטיח לך זאת מדוע הוא אינו מכסה את זה?

 

יש אפשרות שתדבר איתו בנושא? - אולי לפחות שנתיים?

פורסם

הטאווינים מאוד מרובעים, זה הנוהל שלהם . אני לא יכול לתת לך משהו שאני לא מקבל מולו משהו. האחריות היא מצלמה חדשה לא מתוקנת או משומשת .

כמובן שנזק פיזי, קורזיה או השחתה של המצלמה לא מכוסים .

הנוהל שלהם לגבי אחריות היא שאני שולח להם את המצלמה ומקבל תמורתה מצלמה חדשה . הנוהל הזה קיים כי הם רוצים ללמוד ממוצר תקול מה התקלה ואיך ניתן למנוע אותה . לכן הם הגיעו לרמה כזו גבוהה של אמינות.

בחברות אחרות בדרך כלל מספקים חלקי חילוף והיבואן מתקן בעצמו ואז היצרן לא למד כלל מה התקלות במוצרים שלו .

אצל הסינים זה הכי מצחיק : על כל 100 יחיודת הם נותנים לך אחת מתנה ועזוב אותנו בשקט, אין כלל אחריות ליבואן והוא לוקח על עצמו את הריסק.

 

אני מקווה שקיבלתה תשובה מפורטת. המצלמה בנויה להחזיק שנים רבות , אבל האחריות היא 12 חודשים. אם יהיה שינוי בעתיד ,אני ישמח לשתף אותכם.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

אז מה עושים אם אני צריך להטעין כמה מכשירים מהמצת של הרכב? יש לי היום מפצל USB במצת, אבל אתה אומר שכבל רגיל לא יעבוד ואני חייב להשתמש בחיבור מצת של המצלמה. זאת בעיה רצינית

פורסם (נערך)

לא יודע לגבי מפצל USB לרכב, אבל מטען USB ביתי מפעיל את VICO ללא בעיה - צילמתי איתה בבית. כאשר מחברים למחשב היא מזהה חיבור למחשב והופכת לכונן, אבל ממטען USB רגיל שאני ניסיתי (עם כבל USB ג'נרי) היא מזהה שהיא בטעינה ומתחילה לצלם מיד.

ניסיתי עם מטען סמסונג שמיועד למכשירים סלולאריים.

 

עריכה: ניסיתי עכשיו לחבר לסוללה חיצונית שנותנת מתח דרך USB וVICO עובדת מושלם. כך שלהערכתי אין כל בעיה להפעיל אותה מכל USB שנותן חשמל. על פניו לא רואה שום דבר שיכול להעיד על חיבורים אחרים כדי להשתמש במטען מקורי בלבד.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

את האמת לא הגיוני בעליל שהם יהפכו את החיווט של השקע טעינה בגלל שיש תקן מסויים ועוד יותר דווקא בגלל שהם טאיוואנים הם יעבדו לפי התקן.

פורסם
את האמת לא הגיוני בעליל שהם יהפכו את החיווט של השקע טעינה בגלל שיש תקן מסויים ועוד יותר דווקא בגלל שהם טאיוואנים הם יעבדו לפי התקן.

זה מה שנאמר לי מהם ואני חושב שגם בדקתי את העניין בעבר. אני יעשה בדיקה מחודשת עם תשובה בדוקה .

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...