שלום לכולם!
רכשתי לא מזמן דרך כלמוביל טריידאין את הרכב הנ"ל.
לצערי אחרי שחזרתי ממילואים של שבוע גיליתי שהTRIP שלי באוטו התאפס, אני לא יכול להעביר בין מצבים ע"י לחיצה על כפתור הTRIP, מד הדלק לא מראה כמות נכונה של דלק, והאוטו מצפצף בעת פתיחת הדלת כשהאוטו מכובה למרות שהאורות מכובים.
הלכתי למוסך יונדאי כלמוביל והם אכן אישרו שהבעיה היא במחשב דרך והחלפה יכול להגיע עד סכום אבסורדי של 4000 ש"ח.
עכשיו הדילמה שלי היא כזו,
כמה לערכתכם טיפול כזה אמור לעלות באמת?
האם כדאי ללכת לחשמלאי ללא קשר ליונדאי?
האם אוכל ליבא את החלק בעצמי ולשלם רק על הרכבה?
אשמח על חוות דעת על הנושא.
תודה רבה!