Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תודה על האינפו'

רוב הדברים שציינת מוכרים אך סעיף 8 האיר את עיניי והיום אני אאפשר אותו במצלמה.

 

תומר

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לכל חברי הפורום שלום!

 

שמי אילן ואני מומחה במצלמות DVR לרכב כי הוא חלק מתחום עיסוקי .

 

אני רוצה לתת כמה דגשים למצלמות דרך בנוסף למה שרשמו פה:

 

1. רוב המצלמות הזולות הסיניות הם לא באמת FULL-HD ואפילו לא HD720P. הם משתמשים באינטרפולציה של פיקסלים כדי להגיע לגודל המתאים של משקל התמונה. כדי לזהות FULL-HD 1920X1080 חייבים לראות שקובץ הוידאו שנשמר הוא בסיומת MOV ובעל קידוד H.264. לא נכון - צילום המשתמש באינטרפולציה יהיה 720I או 1080I ולא 720P ו1080P. סיומת הקובץ לא קשורה כלל וכלל לאיכות אלא מרמזת על אופן דחיסת הסרט.

2. להיזהר ממצלמות עם סוללות ליתיום איון. יש להם נטייה בקיץ הישראלי להתנפח ואפילו להתפוצץ. לא נכון - מה כם שהמצלמות שאתה ממליץ בסוף התגובה שלך, מגיעות עם סוללות אלו.

3. איכות בנייה מכנית של מצלמה: אם אתם רואים שהכפתורים מצועצעים וצבועים בניקל , להתרחק כמו מאש. מדובר בצעצוע סיני זול.

4. למי שיש אנטנה בחלון הרכב (רכבים יוקרתיים) : חייב במצלמה סופר איכותית מחברה בעלת שם אחרת הוא לא יקלוט רדיו מההפרעות תדרים שהמצלמה תייצר . - גם לקורולה (שכנראה מוגדר כרכב יוקרתי לדעתך) יש אנטנה מובנית. אם המצלמה מייצרת הפרעות רדיו אז המצלמה לא איכותית וסיכוך הרעשים שלך לא טוב. מה שאומר שלא רק שהמצלמה תפריע לך לקלוט רדיו, גם הפרעות סביבתיות יפריעו לה.

5. עדשות ואופטיקה: רוב הצעצועים הסינים הם בעלי עדשה מפלסטיק ולכן תתעוות בקיץ והתמונה תהיה ללא פוקוס. - לא שמעתי על בעיה כזו, מה גם שלא מצאתי אזכור לעדשת זכוכית למצלמות שאתה המלצת למטה...

6. תפס לחלון: רצוי שיהיה סופר איכותי אחרת תראו את המצלמה מרוסקת על ריצפת הרכב או הדשבורד במקרה הטוב.

7. כפתור יעודי לצילום סטיילס מהיר. רוצים לצלם תמונה מהירה של רכב מלפנים או משהו חשוב , כך לא מפספסים שום דבר.

8. גי סנסור: במקרה של תאונה ,המצלמה יכולה להינזק ולגרוס את הקובץ הכי חשוב של תיעוד התאונה. חיישן הגי סנסור ידאג שהקבצים יאגרו בתיקיה מתאימה ללא אשרות מחיקה . - אתה טוען שהחיישן G, דואג לכך שהקובץ לא יגרס? :roll:

9. MOTION DETECT: זהו פונקציה מעולה אבל לא ישימה. המצלמה יכולה לזהות תנועה ואז להתחיל להקליט. מיועד לתפוס ונדליזם בחניית הרכב. הבעיה שזה מחייב את המצלמה להישאר דלוקה ולעבוד על הסוללה הפנימית ונחשו לכמה זמן מספיקה הסוללה . התשובה : אולי 5 עד שעה . לא ישים בעליל.

10. כרטיס זיכרון: הרבה כרטיסים נמכרים בעלי שם אך הם מזויפים . הכרטיסים האלה לא איכותיים ,נשרפים ותוקעים את המצלמה . לקנות ממישהו מוכר .

11. סוג זיכרון : בגדול מומלץ כרטיסים עם הסימון CLASS 10 . זהו נתון שמצביע על מהירות כתיבה וקריאה גבוהים מאוד ומתאימים למצלמות FULL-HD .

 

 

לסיכום : אני ממליץ על זוג מצלמות קדמיות

HP F200

VICOVATION SF2

 

למי שמעוניין במחיר יחודי לחברי הפורום שיפנה אלי בפרטי

 

 

תשובות באדום!

חברים, אפשר להשיג באינטרנט בחצי מחיר המחיר ה"יחודי". פשוט צריך לדעת מה קונים.

לשם כך נכנסים ללינק הזה:

http://dashcamtalk.com/

ולפורום שלנו וקונים!

פורסם

 

לסיכום : אני ממליץ על זוג מצלמות קדמיות

HP F200

VICOVATION SF2

 

למי שמעוניין במחיר יחודי לחברי הפורום שיפנה אלי בפרטי

 

אנשים לא פראיירים, אין לאף אחד שום סיבה לקנות מצלמה יקרה רק בגלל הHP.

בסופו של דבר מדובר על מצלמות שעולות עוד 100$ +- בגלל המותג, אבל במציאות מיוצרות מאותם חומרים באותם מפעלים ובעלי איכות וידאו ואמינות דומה.

 

 

ולי מי שלא הבין G-SENSOR בעצם מזהה תזוזה של המצלמה שכנראה תיגרם מתאונה או כי נגעתם במצלמה, ואז הקובץ ישמר ע"י המצלמה ולא ימחק ע"י קבצים חדשים ברגע שניגמר הזיכרון.

ואפשר לכוון את הרמת רגישות של החיישן.

פורסם
תשובות באדום!

חברים, אפשר להשיג באינטרנט בחצי מחיר המחיר ה"יחודי". פשוט צריך לדעת מה קונים.

לשם כך נכנסים ללינק הזה:

http://dashcamtalk.com/

ולפורום שלנו וקונים!

 

המחיר היחודי הוא מחיר שיותר זול מחו"ל . אני לא יכול לפרסם את המחירים .

לכן לפנות אלי בטלפון 0549008174 או בפרטי

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

חברים - אני דיי נעול על GS8000L- מה דעתכם?

יוצא כ30$ ליחידה- שווה או שיש משהו זול יותר/ באותו המחיר שיהיה טוב יותר?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

היחיד שראיתי שבאמת כתוב שיש לו מעבדה A2S70 עולה 70$ ...

איפה מצאת את המקורי ב30$?

מה גם שראיתי שיש כמה שמתלוננים על בעית אמינות.

פורסם

עדכנתי את הגרסא שתומר הביא לי

בLS650W



כרגע מחובר בבית על מטען של טלפון אני משאיר אותו לעבודה רציפה של יומיים ונראה מה יקרה..

במידה והכל בסדר, הרווחתי.. אם לא אז יום ראשון המצלמה תחתים דרכון לסין..

 

רק בG יש שם שלוש רמות.. קל, בינוני וקשה.. מכיוון שהמצלמה מיועדת לרכב שנוסע כמעט 12 שעות ביום אני לא רוצה שכל באמפר ישמר לי בכרטיס..

מה מומלץ?

פורסם (נערך)

קניתי את ה G1W

http://www.aliexpress.com/item/Super-Night-Vision-Car-DVR-Recorder-G1W-GS108-H620-with-Novatek-96650-WDR-H-264-1080P/1644389398.html?PID=6147788&cv=11032041&cn=null&tp1=1aab4nnyi41bl&tracelog=null&src=ale&URL=http%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fitem%2FSuper-Night-Vision-Car-DVR-Recorder-G1W-GS108-H620-with-Novatek-

96650-WDR-H-264-1080P%2F1644389398.html&af=cj_6147788&vd=30

 

מה אתם אומרים, זה מקורי?

אני יהיה מרוצה?

 

יש המלצה לסטנד לרכב עבור המצלמה?

עריכה אחרונה על ידי מיני דיפנדר

תחייה את החיים כי מחר תמות

פורסם

הדרך היחידה לדעת אם זה מקורי או לא זה לפתוח את המצלמה ולהסתכל איזה מעבד יש בפנים.

לפי מה שראיתי עד עכשיו המצלמה הכחולה זה זיוף, אבל אי אפשר לדעת עד שתבדוק.

פורסם

תנסה להסביר קודם איך אתה לכאורה מוכר Vico-SF2 מקורית וחדשה לפי מה שאני מבין, שנמכרת בחו"ל באיזור ה130-150 דולר ובארץ באזור ה1000 שקל.

נשמע לי כמו חרטא אבל תאיר את עיני.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...